Gå til innhold

Trening gir meg null energi..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tull. Jeg trener HIIT, høyintensitets intervalltrening der hele poenget er å presse seg så hardt som overhodet mulig gjennom hele økta, med svært korte (max 30 sekunder, som oftest mindre) pauser. Intens Cardio og styrke.

Jeg føler omtrent at jeg har skrudd på en energibryter etterpå. I dag trente jeg en rolig recoveryøkt, nå føler jeg meg ikke spesielt energisk. Altså, jo høyere intensitet, jo mer energi.

Men jeg måtte trene ganske mange mnd før jeg ble sånn, og samboeren min er ikke sånn, så alle reagerer ikke likt. For meg hjelper det veldig å ha en treningsform jeg liker.

Du får fortsatt ikke mer energi fra intet. Du aktiverer kroppen. Energi får du fra mat :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næring får jeg fra mat! Energi kan komme fra mye, for eksempel trening! :) Jeg føler meg i alle fall mye mer energisk etter å ha trent, og siden jeg gjør det rett etter å ha stått opp har jeg ikke spist noe som kan gi meg effekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg merker veldig stor forskjell på om jeg får i meg nok mat etter trening. Får jeg ikke i meg mat rett etterpå blir jeg rett og slett sliten og sur. Får jeg i meg mat får jeg masse energi av å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...