Gå til innhold

Nevn en bruker som du liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jammen! Jeg vil bli nevnt uavhengig av "alle om er pålogget"... Trist at ingen liker meg. Jeg er her virkelig hele tiden:(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Det er vel første og siste gang jeg blir nevnt i en slik tråd, iallfall. Du er da søt som prøver å ikke utelate sånn ca. én eneste en! :fnise:

Alle som logger på som "skjult bruker" blir utelatt :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madeleinee

Haha, jeg ble nevnt! Tusen takk for det anonym ^^

Vet ikke hvem jeg kan nevne siden jeg føler jeg bare ser de samme hele tiden, men må jeg si noen så sier jeg Marregutt eller hva han kaller seg. Han har en humor jeg liker:-)

Han er sikkert veldig kjent, men jaja. Liker egentlig veldig mange her! Er ingen jeg misliker hvert fall, men mangler inntrykk av en del brukere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altflyter, Maneater?, Cathrine88, Cody, Google, Tabita, Julemus, ms_kwang, HedvigR, madeleinee, padawan, Personlig12, solkrem, Yahoo, tyrkisk pepper, Giacomo_P, kari2, alma99, AnneMarthe, Jitrois, EryMax, Mady, Nica., Clara11, Belladonna, ★Blackstar★, Noteknekk, Dreamdrops, Grønt blad, absinthia, Ahava, Nevian, felgen, silius, Cindi, buzz-k, Frk. Julie, kokkos, Synras, Jenta., BusteMartePinn, limtini, Lebewesen93, danbanan, Keriko, sindya, Avaleona, NancyB., Dalen, Aranciata, Mr Trist, Luremegpå, Afc, Hikken, idam, tormod, Frozeneyes, Silje85, Daraya, Avalon, Nikki78, einna, PiPP, Lexington, Momseguri, Chevy, meangirl, Celtic Heart, Valneanne, PecanPie, Chelmon, Fnisu, Neala, Tøydokke Anna, *Enigma* :nigo:

Jeg føler meg i det minste inkludert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at jeg stort sett liker AnonymBruker, som ofte kommer med gode innlegg eller morsomme kommentarer. AnonymBruker er i alle fall vanskelig å overse, så aktiv som h*n er. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at jeg stort sett liker AnonymBruker, som ofte kommer med gode innlegg eller morsomme kommentarer. AnonymBruker er i alle fall vanskelig å overse, så aktiv som h*n er. :)

Enig... Men når du er her inne, så kan jeg vel si at jeg liker grønt blad også! Mange gode innlegg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

altflyter, Maneater?, Cathrine88, Cody, Google, Tabita, Julemus, ms_kwang, HedvigR, madeleinee, padawan, Personlig12, solkrem, Yahoo, tyrkisk pepper, Giacomo_P, kari2, alma99, AnneMarthe, Jitrois, EryMax, Mady, Nica., Clara11, Belladonna, ★Blackstar★, Noteknekk, Dreamdrops, Grønt blad, absinthia, Ahava, Nevian, felgen, silius, Cindi, buzz-k, Frk. Julie, kokkos, Synras, Jenta., BusteMartePinn, limtini, Lebewesen93, danbanan, Keriko, sindya, Avaleona, NancyB., Dalen, Aranciata, Mr Trist, Luremegpå, Afc, Hikken, idam, tormod, Frozeneyes, Silje85, Daraya, Avalon, Nikki78, einna, PiPP, Lexington, Momseguri, Chevy, meangirl, Celtic Heart, Valneanne, PecanPie, Chelmon, Fnisu, Neala, Tøydokke Anna, *Enigma* :nigo:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig... Men når du er her inne, så kan jeg vel si at jeg liker grønt blad også! Mange gode innlegg:)

Så hyggelig. Jeg har også sansen for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Grønt blad. Ikke bare pga. AB-kommentaren over her, men hun(?) er generelt saklig og grei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altflyter, Maneater?, Cathrine88, Cody, Google, Tabita, Julemus, ms_kwang, HedvigR, madeleinee, padawan, Personlig12, solkrem, Yahoo, tyrkisk pepper, Giacomo_P, kari2, alma99, AnneMarthe, Jitrois, EryMax, Mady, Nica., Clara11, Belladonna, ★Blackstar★, Noteknekk, Dreamdrops, Grønt blad, absinthia, Ahava, Nevian, felgen, silius, Cindi, buzz-k, Frk. Julie, kokkos, Synras, Jenta., BusteMartePinn, limtini, Lebewesen93, danbanan, Keriko, sindya, Avaleona, NancyB., Dalen, Aranciata, Mr Trist, Luremegpå, Afc, Hikken, idam, tormod, Frozeneyes, Silje85, Daraya, Avalon, Nikki78, einna, PiPP, Lexington, Momseguri, Chevy, meangirl, Celtic Heart, Valneanne, PecanPie, Chelmon, Fnisu, Neala, Tøydokke Anna, *Enigma* :nigo:

:fnise::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en bruker først blir nevnt i slike tråder så har det en slags smitteeffekt.

Om en bruker først blir nevnt, så går samme bruker igjen i resten av tråden også. Så jeg føler vel egentlig at det er der det ligger, ikke først og fremst ved at noen er mer pop enn andre. Det er noe med å komme på alle man liker når man skal svare, det er lett å heller bli inspirert av andre tidligere i tråden. :)

Dette er ment som en kommentar til HI og trådens tema, ikke som nedrakking på de som har blitt nevnt.

Jeg er overbevist om at jeg kunne likt de aller fleste. Fra rett vinkel og på en god dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D_flatmajor har jeg fått veldig sansen for :) Har lagt merke til at vi ofte har samme meninger, og hun kan være skarp uten å være spydig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en bruker først blir nevnt i slike tråder så har det en slags smitteeffekt.

Om en bruker først blir nevnt, så går samme bruker igjen i resten av tråden også. Så jeg føler vel egentlig at det er der det ligger, ikke først og fremst ved at noen er mer pop enn andre. Det er noe med å komme på alle man liker når man skal svare, det er lett å heller bli inspirert av andre tidligere i tråden. :)

Dette er ment som en kommentar til HI og trådens tema, ikke som nedrakking på de som har blitt nevnt.

Jeg er overbevist om at jeg kunne likt de aller fleste. Fra rett vinkel og på en god dag.

Det er veldig sant :) Det er jo mange (sånn som meg) som har problemer med å huske brukerne, men så ser man et navn nevnt, og da blir det jo gjerne til at man gjentar det.

Uten at det gjør de nevnte noe mindre likt eller hyggelige altså!! Det er jo bare sånn det gjerne blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... en som aldri blir nevnt... fanta exotix og altflyter. Vet ikke om de er aktive en gang, LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

altflyter, Maneater?, Cathrine88, Cody, Google, Tabita, Julemus, ms_kwang, HedvigR, madeleinee, padawan, Personlig12, solkrem, Yahoo, tyrkisk pepper, Giacomo_P, kari2, alma99, AnneMarthe, Jitrois, EryMax, Mady, Nica., Clara11, Belladonna, ★Blackstar★, Noteknekk, Dreamdrops, Grønt blad, absinthia, Ahava, Nevian, felgen, silius, Cindi, buzz-k, Frk. Julie, kokkos, Synras, Jenta., BusteMartePinn, limtini, Lebewesen93, danbanan, Keriko, sindya, Avaleona, NancyB., Dalen, Aranciata, Mr Trist, Luremegpå, Afc, Hikken, idam, tormod, Frozeneyes, Silje85, Daraya, Avalon, Nikki78, einna, PiPP, Lexington, Momseguri, Chevy, meangirl, Celtic Heart, Valneanne, PecanPie, Chelmon, Fnisu, Neala, Tøydokke Anna, *Enigma* :nigo:

Me like. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...