Gå til innhold

terminklubb jan/feb 2009 Skravletråd!


skogmusa

Anbefalte innlegg

:fnise: Tenkte jeg skulle være flink å vente litt med dette men klarte ikke dy meg.

Velkommen hit jenter med termin jan eller feb 2009.

Litt om meg.Jente på 26 år,har vært sammen med kjæren min i 7 1/2 og sammen har vi en nydelig jente på snart 5 år.Denne lille spiren har vi brukt 2 1/2 år på å lage og den ble til ved hjelp av pergo.Vi er overlykkelige. :rødme:

Har regnet ut at terminen er den 24 januar.

Men nå er det dobesøk og deretter frustrerte fruer.

:)

Endret av skogmusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig :danser: Denne har jeg ventet på!

Følger opp Skogmusa og skriver litt om meg selv.

Jeg er en jente på 25 år, giftet meg med mannen i mitt liv på femårsdagen vår for ca en måned siden :-D

Spiren ble til på første forsøk, unnfanget på et romantisk sted i det indiske hav :hjerte:

Og vi er selvfølgelig veldig lykkelige :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Velkommen hit mrsSJ!! Dette er så moro det. Ja har du noen tegn bortsett fra den vonde ryggen din da?Jeg har bare ømme pupper og må tisse veldig ofte.Noen dager er jeg litt trøtt og men ikke så veldig plaget med det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ømme pupper, tisser ofte og er mye trøtt jeg også.

Mensmurringene som jeg har hatt fra unnfangelse til nå har imidlertid forsvunnet... så nå er det vel bare å vente på kvalmen :fnise:

Ryggen viste seg å være en liten skiveutglidning, så det hadde heldigvis ikke noe med spiren å gjøre :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skiveutglidning hørtes ikke akuratt behagelig ut da.Bra det ikke var noe med spiren din. :) Disse murringene har jeg hatt og men de har begynt å avta nå.Det er vel kvalmen neste nå tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt tei! Jeg våger meg inn hit allerede jeg :).

Håper spiren klorer seg fast.

Litt om meg: 31 år, lykkelig gift, mamma til verdens flotteste prinsesse på 16 måneder. Nyspiren ble til på første forsøk, det er jo helt utrolig! Litt for godt til å være sant, så jeg tar en dag om gangen. Vel - siden jeg slenger meg med i terminklubben allerede, ser det kanskje ikke ut som om jeg tar en dag om gangen, da :fnise:.

Termin er helt i starten av februar en gang, husker ikke helt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen lille katt!

Tar egentlig en dag om gangen her også,men er jo greit å "henge" med likesinnede mens man gjør det :-D

Foreløpig den eneste som ikke har barn fra før her jeg, så får støtte meg på kunnskapen til dere som har gjort dette tidligere hvis det går greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med jeg også, selv om det føles litt vågalt så tidlig... :)

Litt om meg også: Straks 25 år (neste uke), samboer på fjerde året (og vi hadde femårsdag på mandag! :hjerter_rundt:). Jeg sluttet på p-ringen i slutten av mars, så vi traff blink på andre forsøk. :) Barnimagen.com anslo menstermin til 1. februar. :babysmokk:

Er forøvrig masterstudent, halvveis i det løpet nå, og jobber ca 40% ved siden av i en mediebedrift.

Foreløpige symptomer: flyr på do som en annen tesil, mens den andre varianten har stanset helt opp. Og sambo får advarsel hver gang han prøver å nærme seg puppene mine. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hegepege

Jaja, så melder jeg meg inn her jeg også da :hakeslepp: Hadde, som skogmusa sa tidligere tenkt å vente... Menmen..

Er snart 20 år, samboer 23, vi har nå i sommer vært sammen i 3 år og gifter oss neste sommer :bryllup:

Har hatt 2 SA fra før av, så dette er spennende for oss, men vi gleder oss jo selvfølgelg...

Fikk termin den 15 januar hos legen, men blir nok muligens litt senere pga ujevn eggløsning.. :vetikke:

Men til alle her inne GRATULERER SÅ MASSE MED SPIRER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte på om jeg slå meg ned her litt jeg?... i november/desember klubben er alle kommet så mye lenger enn meg og har født for lenge siden og er long gone når jeg nærmer meg termin... de aller fleste er sånn 17-18 uker på vei .. føler meg mye nærmere dere lissom.:sjenert: :sjenert: :sjenert:

OG dessuten skal jeg prøve å gå en uke på overtid sånn at jeg også får i januar!! :Nikke:

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hegepege
lurte på om jeg slå meg ned her litt jeg?... i november/desember klubben er alle kommet så mye lenger enn meg og har født for lenge siden og er long gone når jeg nærmer meg termin... de aller fleste er sånn 17-18 uker på vei .. føler meg mye nærmere dere lissom.:sjenert: :sjenert: :sjenert:

OG dessuten skal jeg prøve å gå en uke på overtid sånn at jeg også får i januar!! :Nikke:

Greit da, du skal få slå deg ned her hos oss :fnise::)

Her skal vi nok få det masse morro fremover, og jeg håper alle spirene holder seg i magene..

Tenk smilefjes, snart 12 uker :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg slenger meg også med her. Mens-termin blir 7. februar. Tar gladelig imot masse tips fra dere som har vært igjennom dette før.

Litt om meg: Jeg er 26, sambo er 28. Vi har vært sammen i snart 5 år. Vi bor i Oslo, men kommer fra Oslo (jeg) og Trondheim (han).

Jeg ser fram til en spennende tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle som har joinet klubben :velkommen: . Er jeg den første som ligger i senga med bøtte og brekker meg eller? :spy: Noen flere? Jeg må nok gå og sykemelde meg viss det fortsetter sånn.Har et yrke der jeg er veldig tett på kunden og da gjør det seg ikke med ekstrem luktesans og kvalme. I mitt første svangerskap ble jeg også kvalm i uke 6 og jeg spydde meg igjenom hele desember og hele januar.Gikk ned fem kilo.Nesten så jeg begynner å angre litt her nå,neida ikke på orntlig da. :fnise: Blir kosligere etter kvalmen er ferdig. får trøste meg med det. Har en søster med tre barn og hun var ekstremt kvalm med alle tre hun og så dette går vist i arv her. Hun var hakke værre enn meg da for hun ble lagt inn for det.Og da gikk hun gravid med gutt.Er det ikke sånn at man er mer kvalm med jenter og mindre kvalm med gutter?

Må tusle og vaske badegulvet jeg nå,begynte å vaske badet i stad men måtte ta en pause da kvalmen slo meg helt ut.

Veldig glad for at theamoren vill henge med oss forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET ER TØFFE TAK sier jeg bare.

Jeg erfarer at man er mer kvalm med gutter. Jeg var kvalm sist og fikk gutt. Har ei venninne som har ei jente og var veldig i form med henne, nå venter hun gutt og hun er kjempedårlig. Kjenner flere som var veldig kvalme med gutter. Så jeg tror ikke på sånt, det er tilfeldig og individuelt.

Håper bare kvalmen går over på meg for det gjorde den ikke sist :sinna:

HVOR ER TICKERENE VÅRES? bare hos meg de ikke kommer frem eller?

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det lurer jeg på og,hvor er tickerene våre?

Gadd ikke gå på jobb i dag,ble sittende her med bøtta i fanget i stedet.Tar meg nok en tur ned til legen i morra.Det tar jo en evighet å få i seg mat og da.Har jo ikke akkuratt den store matlysten,men jeg vet jo at det hjelper å spise.Ja det er som du sier Theamoren, tøffe tak.Blir jo så deppa og da,sola skinner og her inne sitter jeg og brekker meg.Har ikke kastet opp enda men det er veldig nære på.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heldigvis ikke noen kraftige symptomer her så langt... Litt sliten og slapp og bittelig uggen innimellom, men ikke mer. Jeg krysser fingrene for at det verste holder seg borte frem til neste tirsdag, da har jeg siste eksamen for dette semesteret.

Men jeg reagerer mye kraftigere på varmen enn jeg pleier! Flere som har merket det? Har bunkret meg inne i stua med gardinene trukket for og vifta på fullt nå. :ler: Holdt på å krepere av varme da jeg spiste varm middagsmat i sted, også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff vet akkurat hvordan du har det skogmusa! Tøffe tak!

LILLE KATT, er du så sliten? jeg er sliten men orker kvinneguiden :kghjerte: Men var en periode jeg var veldig deprimert der jeg ikke orket...

Itla, krysser fingene for at kvalmen holder seg borte til neste tirsdag da. Merker kanskje litt på varmen når du sier det.. men ikke mye.. bare klarer ikke ligge å sole meg så lenge som jeg gjorde før. klarer nesten ikke ligge å sole meg i det hele tatt...

Forresten jenter, i morgen på national geographic channel (ELLER SÅNN SOM DET SKRIVES) går programmet "livet i livmoren" klokken 15.00 for de som er hjemme og surrer på dagen.

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel på tide å melde seg inn her :) Fikk positiv test i dag tidlig, og det hele føles ganske uvirkelig enda. Foreløpig termin er 1. februar.

Jeg er ei 24 år gammel jente med en samboer på 26. Vi har vært sammen i 9 år, og venter altså vårt første barn.

Formen hittil har vært flott. Bortsett fra ømme pupper, litt oppblåst og mer luft i magen så føler jeg meg normal. Har hatt en del hodepine i dag, men det kan likesågodt komme av varmen som av graviditeten.

Blir spennende å følge med dere videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...