Gå til innhold

Hva ville du gjort for dersom venstresiden kom til makten igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville personlig gjort følgende:

- Pisket meg 100 ganger for å vise at jeg er lei meg for den urett jeg har begått for å være offer for noe slikt. Noen der oppe må være forbanna.

- Sperre meg inne i bunker i fire år, for så å kikke ut for å stemme. Dersom jeg ser skyggen min betyr det at det blir 4 år med gode politikere.

- Begynt på et nytt og bedre liv som jeger i Canada.

- Lett er gull i Andesfjellene i håp om å støtte høyresiden ved neste valg.

- Blitt med i den Russiske hæren bare for å svekke Jens.

- Sett fire aliminumfolihatter på hodet, og sørget for at ingen kunne lese tankene mine. Storbror får ikke se meg! I mens jeg klikker febrilsk på dataen for å finne den sanne konspirasjonsteori.

Kom med det du ville gjort :)



Anonymous poster hash: 51642...946
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville flyttet tilbake fra den bunkeren jeg skulle ønske jeg bodde i nå, holdt en real fest som varte 3 dager i strekk og gledet meg til de neste 4 årene. :)



Anonymous poster hash: f263a...b00
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt skikkelig skuffet og sint. Så sint at jeg ville gå til det ekstreme skritte å lage en post på et eller annet nettforum om hvor skuffet jeg er. Jeg hadde også trykket "like" både her og der når folk poster lignende meninger. Så alvorlig ville jeg sett på det!

Endret av Snof
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville personlig gjort følgende:

- Pisket meg 100 ganger for å vise at jeg er lei meg for den urett jeg har begått for å være offer for noe slikt. Noen der oppe må være forbanna.

- Sperre meg inne i bunker i fire år, for så å kikke ut for å stemme. Dersom jeg ser skyggen min betyr det at det blir 4 år med gode politikere.

- Begynt på et nytt og bedre liv som jeger i Canada.

- Lett er gull i Andesfjellene i håp om å støtte høyresiden ved neste valg.

- Blitt med i den Russiske hæren bare for å svekke Jens.

- Sett fire aliminumfolihatter på hodet, og sørget for at ingen kunne lese tankene mine. Storbror får ikke se meg! I mens jeg klikker febrilsk på dataen for å finne den sanne konspirasjonsteori.

Kom med det du ville gjort :)

Anonymous poster hash: 51642...946

I tillegg til dette hadde jeg begynt å lære meg å tenke og snakke svensk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis? Tror du Høyre (og deres støttepartier) vil vinne alle valg i fremtiden?

Dette må være trolleri, ingen er vel så dumm.... vent, folk stemte jo Frp, så...



Anonymous poster hash: 18381...342
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis? Tror du Høyre (og deres støttepartier) vil vinne alle valg i fremtiden?

Dette må være trolleri, ingen er vel så dumm.... vent, folk stemte jo Frp, så...

Anonymous poster hash: 18381...342

He he, det er jo bare å se på historien... alt gjentar seg og et parti kommer ikke til å sitte i evig tid. Nå har det vært 8 år med rødgrønn og "folket" følte behov for endring... om åtte nye år så ønsker man nok endring igjen.. Sånn går det og sånn har det vært... Ganske naivt å tro at denne regjeringen vil sitte for alltid..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt som før. Irritert meg litt hadde jeg nok gjort, men livet mitt hadde vært ganske uforandret. Og jeg vet jo at det skjer, enten det er om (trolig) tre eller (kanskje) syv år, så det er greit nok.



Anonymous poster hash: 77ac1...630
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Ja det var grussomt og leve i Norge da venstresiden hadde makten.

Husker dere alle fangeleierene?

Alle menneskene som ble drept på åpen gate

den grussome fattigdommen.

Ja det var 8 grussome år. Vi levde som man gjør i Nord Korea

takk gud for at de borgerlige har reddet oss fra diktaturet de rød-grønne.

Mens faktum er at forskjellen mellom nå som de borgerlige styrer en da de rød-grønne styrte er så minimal at de fleste av oss ikke merker forskjell.

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, det er jo bare å se på historien... alt gjentar seg og et parti kommer ikke til å sitte i evig tid. Nå har det vært 8 år med rødgrønn og "folket" følte behov for endring... om åtte nye år så ønsker man nok endring igjen.. Sånn går det og sånn har det vært... Ganske naivt å tro at denne regjeringen vil sitte for alltid..

Å, jeg tror ikke vi trenger vente så lenge som 8 år på et regjeringsskifte. FrP er et parti som ikke tåler å ha ansvar. Det er et opposisjonsparti, og det kan ikke leve med å ta upopulære beslutninger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg tror ikke vi trenger vente så lenge som 8 år på et regjeringsskifte. FrP er et parti som ikke tåler å ha ansvar. Det er et opposisjonsparti, og det kan ikke leve med å ta upopulære beslutninger.

Tenkte jeg skulle være "snill" av hensyn til de som stemte på dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg tror ikke vi trenger vente så lenge som 8 år på et regjeringsskifte. FrP er et parti som ikke tåler å ha ansvar. Det er et opposisjonsparti, og det kan ikke leve med å ta upopulære beslutninger.

Frp har gått frem på nye målinger. De har regelrett gjort en kjempejobb. Selv om alle må ofre noen saker når de er i samlingsregjering.

Anonymous poster hash: 51642...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det var grussomt og leve i Norge da venstresiden hadde makten.

70-80% av lønningene stjålet av staten, enorm økning i byråkratiet, stadig flere forbud og reguleringer, uttarmin av Vestlandet og andre distrikter som skaper verdier, mer og mer sentralisering, tusenvis døde i helsevesenet, elendig offentlig skole, økt kriminalitet, masse import av trygdeinnvandrere osv.

For offentlig ansatte APer var det nok ikke noe problem, men vi andre merket dette godt

Anonymous poster hash: df263...20a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...