Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Dette er ikke en tråd man skal diskutere på, det er rett å slett bare å få ut ting som irriterer oss eller går oss på nervene.

Man skal heller ikke komme med usaklige kommentarer som "barnslig", "umoden", "grinete" osv. Man får rett å slett bare respektere det at folk er forskjellige og lar seg irritere av forskjellige ting.

Skulle gjerne ramset opp min liste, men det får vente til jeg har bedre tid, da den er en smule lang :P

Folk som klarer å vri alt til sin fordel. Og de som sårer andre, men som snur alt på hode og selv er den som er såret. Folk som ljuger, er nedlatende og stormannsgale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt frustret over at mange kaffesjapper ikke spør om melkemengde når de lager cortado - pleier å prøve å huske å si fra på forhånd at jeg ikke skal ha så mye melk men glemmer det innimellom. Mener spesielt kaffebrenneriet alltid fyller opp koppen med melk. Starbucks mener jeg også å ha observert det - men der har jeg ikke vært ofte.

Noen med samme erfaring ?? Litt usiker på om det bare er tilfeldig eller de ulike kjedene har forskjellige rutiner.

Hehe men Cortado er jo 50/50 melk og espresso x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe men Cortado er jo 50/50 melk og espresso x)

Ja er jo vel det - men da lager jo kaffebrenneriet den feil - den ligner jo mer på latte med melken helt opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på kjøpesenter som rusler sakte med mange i bredden, og sperrer for at andre med normal gangfart kan komme forbi. :bond:



Anonymous poster hash: d7ea6...46a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er jo vel det - men da lager jo kaffebrenneriet den feil - den ligner jo mer på latte med melken helt opp.

Spare penger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på kjøpesenter som rusler sakte med mange i bredden, og sperrer for at andre med normal gangfart kan komme forbi. :bond:

Anonymous poster hash: d7ea6...46a

Drepen er jo å skulle rekke tbane/tog på vei gjennom Oslo City

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spare penger :fnise:

VI forbrukere sparer jo penger på å kjøpe cortado med melken helt opp kontra latte - mens for kaffebrenneriet er jo det tap å fylle opp så mye melk ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lenket til rullestolen". De SITTER i rullestol og er ikke lenket fast på noen måte. Irriterer meg!



Anonymous poster hash: 24e05...997
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^Glad vi aldri vil møtes... Du hadde nok drept meg på flekken..




Anonymous poster hash: 514b1...9a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI forbrukere sparer jo penger på å kjøpe cortado med melken helt opp kontra latte - mens for kaffebrenneriet er jo det tap å fylle opp så mye melk ??

Dette er hysj-hysj, men de har egen ku på lageret! :fnise:

Nei jeg vet ikke..

Mange som gir feil lære her i landet på kaffebarer, starbucks må man rett og slett holde seg unna, masse sukker "lite kaffe", er flere av produktene av starbucks jeg ikke merker hva som er forskjellen, fordi de er så søte ._. men smak og behag ikke sant? :)

Eneste som funker er å finne en kaffebar du liker som gir deg den kaffen du vil ha og er laget slik den skal lages og holde seg unna annet skvip :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at KvinneGuidens ansvarlige ikke klarer å få til noe så enkelt som en server som fungerer som den skal!



Anonymous poster hash: 1bbfd...7f8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som smatter. Spesielt med tyggisen. Får lyst til å knipse dem på munnen.

-"På tide å oppdatere java". Gjorde det for en uke siden..... Kaster nesten pcen i gulvet når det skjer.

-Naboene som røyker konstant, om som en følge av det hoster og harker opp diverse rester fra magen. Brekker meg av røyklukta, og har i det siste begynt å grøsse av å høre dem tenne lighteren. Faen så irriterende med naboer som røyker!!!

Mine topp tre irrrrrrrriterende ting :kjefte:

Anonymous poster hash: e5e8f...093

Skulle tro vi har samme nabo! Helt for jævlig irriterende, røyk som siver inn, umulig å få lufte uten at den hersens røyklukta ødelegger. For ikke å snakke om hosting, harking og spytting fra verandaen, brekker meg bare jeg tenker på det!!!

Anonymous poster hash: 71db4...09e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I disse Norway Cup-tider irriterer jeg meg over fotball-lag som okkuperer hele bussen. Kjepphøy oppførsel, roping med utestemme og sååå tøffe i trynet fordi de har klart å reise helt til Oslo.

Ruter sier at de har satt inn ekstra busser, men det er ikke nok. Kjempeirriterende når bussene bare må kjøre forbi folk som står og venter.

Er man så heldig å havne på en buss sammen med 3-4 lag fra Norway Cup er det nesten umulig å komme seg av, siden disse blokkerer dørene og heller ikke evner å flytte på seg når folk skal fram.

Ungdommen nå til dags :dry:



Anonymous poster hash: 9c7e7...827
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen.

Han snekrer/sager/stikksager/pressluftborrer fra tidlig morgen til sein kveld (type midnatt) mandag-søndag. Starter før fuglene har fjertet og tørket søvnrusket ut av øynene hver eneste M O R G E N !!!!!!!!!!!!!

Herrefredogamenikirka hvor jeg angrer på at jeg skrev under på søknaden hans om å bygge ut den jævla verandaen :rasende:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utbyggeren på andre siden av gata. Takk for at du..

.. ikke har gitt meg eller naboene beskjed om NOE av arbeidet dere har foretatt dere

.. ikke har spurt om lov før dere har tatt dere til rette på MIN tomt

.. gravd opp hele fortauet på utsiden av min tomt uten å ordne noe nytt fortau

.. gjorde bilen min utilgjengelig da du gravde opp innkjørselen

.. gjorde bilen min utilgjengelig da du gravde opp foran garasjen

.. lot sand og veisperringen stå på min tomt i 4 uker så jeg ikke kunne bruke garasjen

.. kom med ei møkksvær gravemaskin for å ta med deg ca. halvparten av den gjenglemte sanda, som sperra inn bilen min IGJEN

.. skrapa av 50% av murpussen på veggen ved garasjen med gravemaskina

.. lot garasjeområdet se ut som en sandkasse, uten å erstatte grusen som ikke vises lenger

.. la igjen 4 gigantiske kabelruller og 2 paller med div drit foran garasjen så det ikke var sjans til å bruke den. IGJEN!

.. har støvet ned nabolaget i et år, inkl. 3 spylinger av verandaen og ikke mindre enn 6 vindusvask

.. gravd over strømkabler og rør ikke mindre enn 4 ganger

.. og selvfølgelig for å sende meg mellom ulike entreprenører når jeg ringer for å klage, slik at ingen egentlig trenger å ta skylden

Drita lei nå.



Anonymous poster hash: 96584...b8e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Unnskyld meg, men om dette er sant så er jo du dum da som ikke har gjort noe med det.

Ringt politiet f.eks

Endret av Funky Punk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Anon_96584...b8e : hvis det er arbeider som faktisk krever søknad og nabovarsel, så kan du klage direkte til kommunen. Hvis de oppdager mangler i saken, får naboen noe å gjøre.



Anonymous poster hash: 514b1...9a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saueflokkene (les: tobeinte) som stopper opp helt vilkårlig for å stå og tenke seg nøye om før de rigger seg et skritt videre.

Ja, jeg er fullstendig klar over at der er matfestival i byen, men det betyr ikke at dere må stoppe opp hver halvmeter for å tenke på hvor dere skal gå videre.

Holdt på å få åndenød i det jeg kjempet meg gjennom kaoset i dag. Folk stopper faktisk talt opp midt i veien og står der og glor i evigheter før de rører seg i (sakte) tempo videre. Greit nok om det hadde vært en eller to, men hver gruppe består av minst fem personer som sprer seg pent utover og hindere trafikken begge veier. Tok nesten løpefart og prøvde å hoppe over noen av de treigeste, da selv mine beste glidemanøvre ikke funket. Fløtt dere hvis dere skal ha en tenkepause hvert tredje sekund!

Grrr.....hater folkemengder!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn ekstremt irriterende men..

Omtrent hver eneste en av de som finner ut av at de skal bli veganere/vegetarianere, spise økologisk, trene og alt det skryter så jævli av det. Ser bilder av smoothies på face og insta hver time.

Fint for de hvis de trives med det men.. Noen ganger hater jeg Facebook :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...