Gå til innhold

Bitre menn på KG


Gjest Vevila

Anbefalte innlegg

Gjest SoccerPlayer

Hvorfor tiltrekker dette forumet seg så mange bitre menn som bruker all sin tid på å lage tråder om hvor fæle kvinner er og komme med diverse oppgulp i andre tråder? Føler dette forumet får bare flere og flere slike medlemmer. For all del, det er jo ganske underholdene, men jeg undres over valget av forum. Er det mangelen på manneguiden vi merker kanskje?

Er mann selv og er helt enig med. Klager selv på silikon pupper (men ikke kvinnene) for jeg er i mot det, men godtar at det er kvinner som velger det av ulike grunner. Men kvinner er ikke fæle! De er utrolig gode å ha. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er mann selv og er helt enig med. Klager selv på silikon pupper (men ikke kvinnene) for jeg er i mot det, men godtar at det er kvinner som velger det av ulike grunner. Men kvinner er ikke fæle! De er utrolig gode å ha. :rodmer:

:)

Anonymous poster hash: ab91b...b5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Og nok en gang er de bitre mennene i farta i en annen tråd. :glare:



Anonymous poster hash: ab91b...b5a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Og verre ble det visst... Hvorfor blir menn bare bitrere og bitrere? Eller er det bare at flere har funnet veien til Kvinneguiden? :opplyser:

Anonymkode: 4ff3e...a2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og verre ble det visst... Hvorfor blir menn bare bitrere og bitrere? Eller er det bare at flere har funnet veien til Kvinneguiden? :opplyser:

Anonymkode: 4ff3e...a2c

Tror helst det er det, ja.

Anonymkode: ab91b...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...