Gå til innhold

Zarah's verden!


Zarah.

Anbefalte innlegg

Hei frøken :)

Tiden går fort fram mot termin nå.. Vi har ei lita tulle til ruging som er megaaktiv om dagen :) Helt herlig er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Golden Girl

:hakeslepp: For en lege!!! Er det ikke noe klageorgan for sånt??! Norsk pasientombud eller noe sånt?? Man skal da ikke måtte finne seg i sånt? (Noen flere setninger jeg kan få til å slutte på 'sånt' tro? :ler: )

Nei men ærlig talt, at det går an! :frustrert: Hp hvertfall du finner deg en ny snart...

Så koselig med ultralyd... :rødme:

Trodde du bare hadde et barn fra før, men du har flere altså? To store gutter i tillegg til hun lille? Fullt hus med andre ord! :ler: Koselig det da. :)

Ha en fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, Zarah!

:vinke:

Kjekt å lese at alt går så bra!! Ville bare si hei, og gi et lite hnt om at jeg har startet ny dagbok idag! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Uuups! Hadde visst glemt bort denne dagboka litt opp i alt styret!

Men nå har jeg altså blitt 2-barnsmamma...omsider!! :fnise:

Den lille tulla vår ble forløst 3 uker og 1 dag før termin, akkurat som sin storebror! Det var en stor, flott jente på 4450 gram og 53 cm, som ikke hadde så godt av å ligge lenger i mammas mage, da jeg utviklet svangerskapsdiabetes med insulinbehov - og hun vokste noe abnormt de siste dagene av graviditeten! I tillegg fikk jeg samme trøbbelet med kløe som sist gang, og var skikkelig elendig de siste ukene. Er glad alt er over og at vi nå koser oss med de to skjønne barna våre! :rødme: Fødselen var knallhard, men allikevel fin!

Er kjempestolt og lykkelig over å ha fått to nyyydelige barn, og storkoser meg som 2-barnsmamma! Det er slitsomt med spedbarn i hus, som ikke sover så fryktelig mye, men jeg føler meg myyye bedre i form etter denne fødselen - så det skal nok gå greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ei stor og flott jente :D

Så stor var ikke Daniella før hu var over to mnd, i vekt iallefall hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...