Gå til innhold

Min foruderlige verden


yourkittty

Anbefalte innlegg

::DAGBOK::

Endelig har jeg fått somlet meg til å opprette min egen dagbok. Her tenker jeg å skrive litt om stort og smått som skjer i hverdagen, samt sette ord på tanker og refleksjoner rundt min tilværeslse som for tiden kan beskrives med ett eneste ord: KAOS.

Håper noen lyster å lese! Kom gjerne med innspill og hilsner!

I love you more than ever,

More than time and more than love,

I love you more than money

And more than the stars above,

Love you more than madness,

More than waves upon the sea,

Love you more than life itself,

You mean that much to me

Bob Dylan

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

::11. JULI 2006::

I skrivende stund pløyer jeg gjennom boligannonsene på Finn, på jakt etter ny leilighet. Det er vanskelig å lete i smug for kjæresten. Jeg skal flytte fra ham, men han vet det ikke enda. Jeg ønsker å finne et sted å bo før jeg forteller det, slik at jeg ikke blir pælma på gata og må ta inn hos venninner på ubestemt tid. Eller enda verre, slik at jeg må bo sammen med han til jeg finner noe nytt og han i mellomtiden greier å overbevise meg om at alt skal bli bedre.

Forholdet har vært ustabilt de siste mnd, men det har "ordnet seg" etter hver krangel. Allikevel vil aldri forholdet bli som før. I hvertfall ikke for meg. For mange ord er skreket og for mange bånd er brutt. Han ønsker ikke å bryte opp på tross av tingenes tilstand og tviholder på det jeg vil beskrive som "ingenting".

Forholdet som startet med brennende følelser, vill og vakker elskov, sommerfugler i magen, romantiske middager og gode samtaler til tidlig på morgenkvisten har blitt forvandlet til samleie 1 gang i mnd, endeløse diskusjoner, fiskepinner og irritasjon, og ingen av oss makter å løfte en finger for å bedre det.

Hvor og når denne grå og meningsløse tilstanden kom over oss aner jeg ikke.

Han er snill, han er omsorgsfull på sin måte, han er morsom og han er kjekk og jeg savner han så inderlig. Savner OSS så inderlig. Men det vi hadde kjennes som et forrige liv.... Og nå begynner et nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulere med dagbok.

Trist at det ikke er så bra mellom dere. Og skjønner godt at du vil være sikker på at du vil ha et sted å være før du sier det.

Håper det ordner seg da

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :dagens-rose:

Idag har jeg ringt på et par leiligheter som så ålreite ut. Det føles litt skummelt å skulle gå på visning alene. Jeg er i underkant av 30 og har de siste årene levd trygt og godt sammen med samboer. Vi har delt økonomi og hverdagen min har vært fyllt av han og de tingene vi har gjort sammen.

Det blir rart å stå alene igjen og begynne på nytt. Alle planene våre om hus, barn, ferier, jobb og fremtid er visket bort. En gang kjøpte vi en kjempesøt babysmekke med "Her er jeg! Fordi mamman min elsker pappan min!". Bare for å ha til vårt høyt ønskede fremtidige barn.... Hva skal jeg gjøre med den nå? Det surrer så mange meningsløse spørsmål rundt i hodet mitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...