Gå til innhold

Dustete brystpumpe!


Teddi

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Avent sin manuelle brystpumpe, men har ikke brukt den. Kun prøvd den noen ganger. Ingen av gangene har den pumpet ut mer enn noen få dråper!

Jeg har mer enn nok melk, det vet jeg. Og jeg har prøvd å pumpe til alle døgnets tider. Allikevel kommer det omtrent ingenting. Gjør jeg noe feil? Jeg kjenner at den "suger", men det er akkurat som at det ikke er hardt nok for å få ut noe særlig.

Er det meg eller den dustete greia det er noe feil med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kjøpte du manuell?

Prøv Medela.

Jeg var ikke fornøyd med Avent.



Anonymous poster hash: 4be30...8df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Avent sin manuelle brystpumpe, men har ikke brukt den. Kun prøvd den noen ganger. Ingen av gangene har den pumpet ut mer enn noen få dråper!

Jeg har mer enn nok melk, det vet jeg. Og jeg har prøvd å pumpe til alle døgnets tider. Allikevel kommer det omtrent ingenting. Gjør jeg noe feil? Jeg kjenner at den "suger", men det er akkurat som at det ikke er hardt nok for å få ut noe særlig.

Er det meg eller den dustete greia det er noe feil med?

Hadde det likedan! Det kom svært lite ut. Måtte derfor pumpe i evigheter og gjorde i tillegg kjempevondt. Var veldig overrasket over dette, ettersom jeg overhodet ikke hadde for lite melk ved vanlig amming.

Anonymous poster hash: 75c44...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medela er best. Men jeg fikk heller ikke ut mye selv om puppene var fulle, er noen kvinner som knapt får ut noe når de pumper uansett hvor mye melk de har. Vet ikke årsaken men jeg er nok en av de.

Anonymous poster hash: 29b82...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp medela. Og hør med legen om han kan skrive ut nesespray som får utdrivningen i gang

Nesesprayen hjalp ikke meg, men verd å prøve ja :)

Anonymous poster hash: 29b82...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kjøpte du manuell? Prøv Medela.Jeg var ikke fornøyd med Avent. Anonymous poster hash: 4be30...8df

Jeg var usikker på om jeg hadde noe særlig bruk for en brystpumpe i det hele tatt. Jeg bestemte meg for å kjøpe en, og da ble det en manuell (som er billigere). Tenkte at jeg fikk klare meg med den. Hadde hørt like mye positivt om både Avent og Mendela, så trodde ikke det ville være noen særlig forskjell. BIG MISTAKE! Med mindre Mendela er like dårlig, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært fornøyd med Avent sin. Hvorfor er Medela best?

Manuell brystpumpe er uansett veldig tungvint, og det er vanskeligere å få godt nok vakuum når man må sitte og pumpe for hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke ut noe ved manuell pumping. Da snakker vi få dråper. Jeg har hele veien vært plaget med at jeg har for mye melk, så det er heller ikke casen her. Men med elektrisk pumpe fikk jeg ut kjempemye (da snakker vi opp mot 400 ml), og samme ved amming. Jeg har brukt både tommee tippee og medela sin elektriske, og er fornøyd med begge! Tror jeg ville prøvd det, jeg, om du må pumpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesespray? Forklar sammenhengen, vær så snill. Dette har jeg aldri hørt.

Fikk selv en nesespray på sykehuset med Oxytocin (hormon) for å stimulere melkegangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...