Gå til innhold

for tidlig for medisinsk abort? uke 5


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hadde bestemt meg for medisinsk abort, sykehuset ligger 2,5 timer unna og jeg gruet meg veldig til turen og sykehusbesøk. Fikk sjokk da vi endelig kom inn til gynekolog og jeg fikk vite at jeg bare var 5 uker på vei, de kunne ikke se noe som helst, bare en liten svart prikk og de sa det var for tidlig og ta medisinsk abort!??! jeg som hadde tenkt i flere uker over valget mitt og fikk beskjed hos legen at jeg mest sannsynlig var 6-7 uker på vei ble fullstendig sjokkert over svaret til gynekologen! lang vei til sykehuset gjorde ikke ting enklere heller, det var fælt!

hvorfor kan man ikke ta abort nå?

MÅ man se fosteret før man tar abort?

hvorfor er dette så vanskelig å få til? nå må jeg gå å tenke på dette i 1-2 uker til å bli enda mere usikker og redd angående denne situasjonen, andre i samme situasjon her?!

:tristbla::tristbla::cry3:



Anonymous poster hash: c943c...83e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, medisinene skal ikke gis hvis man ikke har bekreftet graviditet, og at graviditeten sitter på rett sted. Dette er pga sikkerhet og effekt av behandlingen. Det er ikke som å gi noen en Paracet. Håper det går bedre når du kommer over overraskelsen over at det må bli en forsinkelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i samme situasjon. Måtte vente i flere uker pga. eksamen hos meg, som alltid falt på den ene dagen i uka sykehuset var åpent for sånt. Det er langt fra kult å gå med graviditetssymptomer til de 1000, og vite at man må gå i den tåka i 3 uker til.



Anonymous poster hash: 89b71...3ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...