Gå til innhold

Hvor skal vi feire jul med nyfødt baby?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En 6 timers biltur med deg og mannen med et så lite barn bør være uproblematisk. Den sover og spiser

...eller så har du sånne babyer som sover, spiser og skriker. Vår hatet intenst å kjøre bil i den alderen, å sove var det ikke snakk om, hun skrek så mannen min måtte stoppe fordi han ikke fikk konsentrert seg om kjøringa.

Det er jo ikke sikkert at TS får en grinerunge, og jeg sier ikke at de bør legge planene sine ut fra at det KAN skje. Men det er greit å være klar over at det ikke er alle bittesmå sin bare sover og spiser ;)

Anonymous poster hash: 7f04f...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres ut som at du allerede har bestemt deg ang hvor du vil være... Ta foreldrene dine i år og svigers neste år.

Foreldrene mine ville heller at vi skulle komme til dem andre jul slik barnet var større og fikk med seg mer av jula. :fnise:



Anonymous poster hash: c30dd...9aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som at du allerede har bestemt deg ang hvor du vil være... Ta foreldrene dine i år og svigers neste år.

Foreldrene mine ville heller at vi skulle komme til dem andre jul slik barnet var større og fikk med seg mer av jula. :fnise:

Anonymous poster hash: c30dd...9aa

Ts her..

Ja, jeg har nok lyst å være hjemme i mitt eget hus, tror jeg. Prøver bare å se alle muligheter, kanskje det er noe jeg ikke ser. Sånn sett hadde det vært fint å bli hjemme, og invitere mine foreldre og min bror. Det blir gjerne første gang de ser barnet. MEN da er problemet at vi blir vertene. Selv om de er aldri så grei, så er det slitsomt å ha familie og to små barn boende oppå seg i flere dager. Huset vårt er ikke veldig stort, så det blir tett.

Skal vi invitere mine foreldre må vi invitere min bror også, da hans kones foreldre er døde, og hun er enebarn... Er det veldig frekt å be dem bo på hotell hvis de kommer hit? Skal ikke være lett..

Tusen takk for alle innspill!

Anonymous poster hash: f9bb6...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Ts her..

Ja, jeg har nok lyst å være hjemme i mitt eget hus, tror jeg. Prøver bare å se alle muligheter, kanskje det er noe jeg ikke ser. Sånn sett hadde det vært fint å bli hjemme, og invitere mine foreldre og min bror. Det blir gjerne første gang de ser barnet. MEN da er problemet at vi blir vertene. Selv om de er aldri så grei, så er det slitsomt å ha familie og to små barn boende oppå seg i flere dager. Huset vårt er ikke veldig stort, så det blir tett.

Skal vi invitere mine foreldre må vi invitere min bror også, da hans kones foreldre er døde, og hun er enebarn... Er det veldig frekt å be dem bo på hotell hvis de kommer hit? Skal ikke være lett..

Tusen takk for alle innspill!

Anonymous poster hash: f9bb6...d10

De vi være veldig forståelsesfulle når det kommer til vertskapet. De kommer til å hjelpe dere mye mer enn du kan tenke deg, jeg ville iallefall gjort det, og har gjort det når jeg har vært borte, enten på sykebesøk eller barsel besøk. Jeg ville helt klart blitt hjemme og invitert de dere ønsker å ha der, men jeg ville nok ikke bedt de bo på hotell. Du kan jo forhøre deg med din mor først, om dere har et godt forhold og høre hva hun sier til hotell forslaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg hadde absolutt valgt å være hjemme, men ikke invitert noen til dere. Det er for tidlig til at dere skal klare å være verter, selv om det er koselige gjester. Ha en rolig alenejul hjemme hos dere selv nå, og så kan dere vurdere på nytt hva dere vil gjøre neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Dette hørtes ekstremt slitsomt ut. Her har jeg termin i november, og både svigerfamilien og min familie har veldig forståelse for at vi skal feire jul der vi føler det blir minst stress. Skulle gjerne feiret med alle, men vi kommer til å bli hjemme med moren min, da det er lang reisevei til familien hans.

Hadde ikke funnet meg i at svigerfamilien skulle diktere hvordan julen skal være. Jeg og samboeren hadde aldri i verden feiret jul hver for oss annenhver jul, fordi han på død og liv må være sammen med foreldrene sine. Er glad jeg har så fantastiske svigerforeldre som jeg kan feire annenhver jul med.

Hvis jeg var deg, hadde jeg med hundre prosent sikkerhet blitt hjemme, og heller hatt foreldrene mine på besøk dersom de er villige til å hjelpe til. Hadde absolutt ikke spilt vertinne.

Endret av Ruby_Tuesday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...