Gå til innhold

Genialt utstyr til baby du ikke hadde klart deg uten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eneste som jeg virkelig priste meg lykkelig for at jeg skaffet og som jeg fremdeles har stor nytte av er busesugeren fra Otribaby.

Haha, busesuger! Jo den var faktisk veldig nyttig! Bare ikke suge for hardt. Det lan jeg tenke meg er ganske ubehagelig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesesuger!

For oss var det helt nødvendig ettersom vår nyfødte ble forkjølet.

Hvilken type brukte du? Min lille på fire uker har skikkelig snørrete nese nå stakkars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type brukte du? Min lille på fire uker har skikkelig snørrete nese nå stakkars...

Jeg svarer selv om det ikke er meg du spurte, men tenkte kanskje det hastet litt for deg. Vi har den fra Otrivin baby (med tilhørende saltvannsdråper). Kjøpt på apotek. Veldig greit å ha, men ikke det artigste å bruke.

Anonymous poster hash: 86b6a...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type brukte du? Min lille på fire uker har skikkelig snørrete nese nå stakkars...

Otribaby, den med bilde av en elefant på esken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer selv om det ikke er meg du spurte, men tenkte kanskje det hastet litt for deg. Vi har den fra Otrivin baby (med tilhørende saltvannsdråper). Kjøpt på apotek. Veldig greit å ha, men ikke det artigste å bruke.

Anonymous poster hash: 86b6a...7f6

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gulpeklutene fra Name-it. Fås i pakker på 8 st til (tror jeg) 149 kroner. Kjøpte to pakker. De er kjempemyke for en liten en og gnu nesa si ned mot når hun ligger på skulderen for å rape, de absorberer kjempegodt og de er svæære.. så selv om hun kryper rundt på hele brystkassa vår så er vi "trygge". De har redda oss for mye klesvask. :fnise:

Andre ting jeg er avhengig av: Mesoft/Vidi engangskluter. De er myke, og geniale til å vaske og tørke både fjes, små hender og grufulle scener fra innsiden av bleia.

Smokkeklype. Hadde aldri klart oss uten når vi vandrer rundt på gulvet med ungen i "kolikkgrepet" og smokken på plass. For hun spytter den ut når hun ser sitt snitt, og det blir fort mange smokker til vask...

Babynestet. Vi har både nest og amme/samsovingsmadrass og vi foretrekker nestet. En venninne syr og sydde et lite og et større til oss. Vi har snart vokst oss ut av det store, og da er det nok på tide å bruke samsovingsmadrassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vippestol. også angrer jeg veldig for at jeg ikke kjøpte sånn Stokke newbornseat. Hadde ingen plass å legge babyen når jeg spiste middag, og måtte alltid spise maten kald..



Anonymous poster hash: 1439a...6cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babynest og bilstolpose! Vi har også en elektrisk vugge som er helt fantastisk! Eneste stedet han sover på dagtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...