Gå til innhold

rainbow loom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd det?

Er det vanskelig? Hvem passer det for? Barn, ungdom voksne??



Anonymous poster hash: c86b7...eeb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Margit Spat

De som driver med det er vel aller mest barn i 6-10/11-årsalderen. I følge en ansatt på en lekebutikk var det veldig populært både blant jenter og gutter.

Jeg er såååå glad jeg ikke har barn selv, så jeg slipper å gå rundt med de grusomme armbåndene som barna lager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som driver med det er vel aller mest barn i 6-10/11-årsalderen. I følge en ansatt på en lekebutikk var det veldig populært både blant jenter og gutter.

Jeg er såååå glad jeg ikke har barn selv, så jeg slipper å gå rundt med de grusomme armbåndene som barna lager...

det er jo ikke bare armbånd man kan lage. Også figurer og diverse annet.

Anonymous poster hash: c86b7...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

det er jo ikke bare armbånd man kan lage. Også figurer og diverse annet. Anonymous poster hash: c86b7...eeb

Er ikke mindre glad for å slippe figurene enn armbåndene, for å si det rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og har kjøpt meg ei pakke :P

Det fins jo hundre forskjellige design til armbånda, (pluss figurer og alt mulig anna ja) syns de er litt fine jeg.

Men har ikke fått starta helt enda:)

Anonymous poster hash: 0574e...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fra utlandet før det ble mote her på berget og ja, det er litt morsomt for oss

som liker repetisjoner og pirk. Det blir fine fargekombinasjoner og mønstre,

men har en ikke tålmodighet bør en kanskje finne seg noe annet.

Hvis ett strikk eller to setter seg fast midt inni alle andre strikk og en ikke får tak i dem

mens en lager armbånd, kan en få lyst til å hive alt veggimellom...hvis en da ikke har denne tålmodigheten.

Sjekk ut videoer som barn og voksne har lagt ut på youtube. Det er morsomt, kreativt og enkelt

når en behersker det. Kan lage armbånd, ringer, smykker og bruksområdene (pynt etc.) er i grunnen mange.

P.s. noen strikkpakker har dårlig kvalitet på strikkene. Opplevde at mine første (ubrukte) produkter

smuldret opp (enda de lå mørkt og tørt) og alt gikk i stykker. Kjøp og prøv selv - det koster ikke all verdens.

Bli gledelig overrasket og inspirert! :jepp:

https://www.youtube.com/results?search_query=rainbow+loom

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi på sju fikk dette til jul. Det er kjempegøy, det synes både mor og datter. 😊

Vi lager masse fint, og koser oss sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...