Gå til innhold

Hva er det mest irriterende med naboene dine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mine naboer er så mangt. Men det mest irriterende må være biler som står på tomgang omtrent rett utenfor døra. Blir mye eksos.

Hva er det naboene deres gjør som dere rett og slett ikke takler i det lange løp?



Anonymous poster hash: 464ef...417
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rhaegar Targaryen

Jeg legger ikke en gang merke til mine naboer.

Men der jeg bodde før var det veldig lytt så det var litt irriterende og høre dem ha sex konstatn. Siden hun dama var overdrevent høylytt.

Endret av Rhaegar Targaryen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser knapt naboene mine. De foran oss bor lavere og dermed nedenfor oss, venstre side ser vi av og til, men etter at vi fikk lee vegg seg vi de nesten ikke. Naboen på venstre side bor og nedenfor oss, og han er mer hos kjøresten i byen en hjemme. Naboene på baksiden, på andre siden av veien ser vi ikke så ofte heller. Så her er det stille og fredelig, for oss.



Anonymous poster hash: 5c3ca...e51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest irriterende er at han er narkoman med alt det fører med seg av politi, sykebil og skumle folk fra rusmiljøet.



Anonymous poster hash: de6fb...1a5
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene som ringer på døren 10 ganger (og da overdriver jeg ikke) for dagen for å hilse på bikkjene mine.

Anonymous poster hash: 37aef...2b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger ikke en gang merke til mine naboer.

Men der jeg bodde før var det veldig lytt så det var litt irriterende og høre dem ha sex konstatn. Siden hun fama var overdrevent høylytt.

Been there done that. For å si det slik, vi fant ut hvorfor kallenavnet hans var "Elgen" (og nei, ikke artisten )

Vi bytta leilighet etterhvert og de over da hadde seg i LAAAANG tid. Som i timer. HVER dag. Midt på dagen. Noen ganger hjalp det ikke å sette tv på ffor å dempe lydene (soverommet var over stua vår) Måtte bare si til ungene at de drev sikkert på med å ommøbelere..

Det mest irriterende er at han er narkoman med alt det fører med seg av politi, sykebil og skumle folk fra rusmiljøet.

Anonymous poster hash: de6fb...1a5

Jepp, det var faktisk ei periode (samme leilighet som historia over stammer fra) jeg kunne sette meg på soverommet og kikke ut vinduet hver fredagskveld. Det var politi og røvere på avansert nivå hver uke. Beste dektetimen stil..

Anonymous poster hash: de122...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen som ikke skjønner at det skal være stille om natten. Selv om hun sover hele dagen og bråker hele natten så er ikke vi andre intressert i å følge hennes døgnrytme.

Anonymous poster hash: ad439...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er glad for at jeg nå bor langt unna andre mennesker :ler:

Der hvor jeg bodde för, så hadde jeg en nabo over meg som trampet, hylte og skrek (hun og hennes venninner tullesloss osv), var våken hele natten så jeg sjelden fikk en hel natt sövn...mens hun klagde på at hun ikke fikk sove fordi jeg stövsugde klokken 11 på formiddagen :roll:, bikkjene hennes gjorde fra seg overalt på gårdsplassen så jeg tråkket i bajs minst en gang pr dag

Ja, også festet de minst 2 ganger pr mnd, og da var det verkligen FEST. Uansett hva jeg sa eller gjorde så var det ingenting som hjalp

Så ja, nå lever jeg lykkelig i mott lille hus, flere kilometer fra närmeste nabo :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere i år flyttet vi fra en leilighet hvor vi hadde to naboer som syns det var helt ok å snakke i tlf ute på verandaen. Hun ene snakket bare shit og hun andre pleide å ha på speakeren mens hun snakket med familiemedlemmene et eller annet asiatisk land, gjerne rundt tiden det er normalt å legge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over at hagen til ungkaren gror ned av selje, syrin og hegg og tar mye av utsikten vår. Huset hans forfaller, malingen flasser av og utbygget han begynte med har stått halvferdig i flere år. I tillegg elsker han biler og har x antall stående ved garasjen sin som han har planer om å fikse (gud vet når). Ellers er han grei.



Anonymous poster hash: 3ee82...b9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvilken av naboene som gjør det, eller om det er flere av dem, men noen har en tendens til å la bilen stå på tomgang rett utenfor hos oss, med ekstremt lavt turtall på motoren slik at det kommer en sånn grell underlyd som går gjennom marg og bein.

En sånn lyd man egentlig ikke hører, men som man definitivt KJENNER veldig godt.

Og når de først har satt bilen der, så står den gjerne der i alt fra ti til tredve minutter!

Blargh.

Og en annen nabo klarer ikke å få bytta viftereima si. Eller hva det nå er. Men den bilen skriker noe jævlig når den starter opp, og han klarer heller ikke å kjøre før det har gått en stund. Mens bilen står og skriker til han endelig kjører avgårde. Gjerne klokken seks om morgenen.

BYTT DEN JÆVLA VIFTEREIMA FOR POKKER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det desidert mest irriterende med naboene er at de alltid kommer ut på terassen hvis de hører vi går ut døra, at de alltid står og glor på oss, at de til og med sitter foran vinduet innendørs og glor på oss hvis vi er ute i hagen, at de bruker lyskaster på oss i mørket, at de ser inn gjennom vinduene våre og teller lyspærene våre.

Anonymous poster hash: 05ac7...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg over. Ved flere anledninger har t.o.m kjerringa sittet på huk på terassen og røyket og gjemt seg for å lytte på oss... :)

Anonymous poster hash: 05ac7...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg mest er når naboen drar på jobb så står hunden igjen i leiligheta og uler fra åtte til fire. Jeg har møtt på hunden flere ganger og vet at den er litt nervøs av seg, så det irriterer meg at de ikke har lært opp hunden til å takle å være hjemme alene. Når de så er kommet hjem så står musikken på resten av kvelden. Når det er sagt så har jeg nok selv vært en ganske irriterende nabo når jeg bodde i kollektiv og vi hadde nokså høylytte fester gang på gang til langt på natt, så dette er vel hva man kan kalle karma :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen som drikker seg drita på byen og kommer hjem med politifølge titt og ofte, som sitter og kauker og hyler som en gærning med verandadøra oppe når det er fotballkamp på tv, og i tillegg får seg til å klage på andre som lister seg opp for å gå på do om natten.



Anonymous poster hash: 08cdb...dba
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser heller ikke naboene våre, men kjenner lukta av røyk. En sv dem må tydeligvis røyke flere ganger i timen på natta og henger ut av soveromsvinduet hver natt for å røyke. Deres vindu er rett under vårt.

Heldigvis skal vi flytte i enebolig nå:)

Anonymous poster hash: c3c24...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvilken av naboene som gjør det, eller om det er flere av dem, men noen har en tendens til å la bilen stå på tomgang rett utenfor hos oss, med ekstremt lavt turtall på motoren slik at det kommer en sånn grell underlyd som går gjennom marg og bein.

En sånn lyd man egentlig ikke hører, men som man definitivt KJENNER veldig godt.

Og når de først har satt bilen der, så står den gjerne der i alt fra ti til tredve minutter!

Blargh.

Og en annen nabo klarer ikke å få bytta viftereima si. Eller hva det nå er. Men den bilen skriker noe jævlig når den starter opp, og han klarer heller ikke å kjøre før det har gått en stund. Mens bilen står og skriker til han endelig kjører avgårde. Gjerne klokken seks om morgenen.

BYTT DEN JÆVLA VIFTEREIMA FOR POKKER!

Skulle tro du var naboen min :fnise: For her og, så er naboene egentlig bare snille og greie. Men, biler på tomgang og hylende viftereim har jeg nok av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i blokka driver ungene å løper frem og tilbake i oppgangen. De klarer tydeligvis ikke å gå ut og gjøre dette, kun på sommeren.

Har balkong som ikke er skjermet og som ligger tett inntil naboen, de er greie de da, men når jeg ligger i bikini og soler meg om sommeren og mannen i familien står 20cm unna og glor, da må jeg bare komme meg ut i en park eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...