Gå til innhold

Hvorfor har noen topp3 på Snapchat og andre ingen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det noen som ikke har synlig liste over topp tre chattevenner, mens andre har det? Hvis man ser på poengsummen (som jeg antar har noe med antall snap å gjøre) så finnes det folk med høyere poengsum hvor bestevennene ikke synes. Kan man stille det inn?



Anonymous poster hash: 0a440...9ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _LilleMy

Nei. Enten har de ikke deg på listen (du har lagt de til og de har ikke godtatt), og da kan du ikke se bestevennene deres. Om man feks er på ferie og ikke har internett på en uke, forsvinner ofte bestevennene i tillegg. Poengsummen er antall snaps man har mottatt og sendt til sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Enten har de ikke deg på listen (du har lagt de til og de har ikke godtatt), og da kan du ikke se bestevennene deres. Om man feks er på ferie og ikke har internett på en uke, forsvinner ofte bestevennene i tillegg. Poengsummen er antall snaps man har mottatt og sendt til sammen :)

Jeg har noen på min liste som har godtatt meg hvor jeg ikke ser bestevennene deres. Og de har skyhøy poengsum! Hvordan er det mulig? Er det fordi de sender med mange forskjellige?

Anonymous poster hash: 0a440...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan velge å vise 3, 4, 5, eller ingen bestevenner :)

Endret av Pepperbiff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan velge å ikke vise 3, 4, 5, eller ingen bestevenner :)

Hvordan?

Anonymous poster hash: ff314...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde man kunne ordne det i innstillinger hvor mange man ville ha på "bestevennlista" eller om man ikke ville ha noen liste i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Jeg har noen på min liste som har godtatt meg hvor jeg ikke ser bestevennene deres. Og de har skyhøy poengsum! Hvordan er det mulig? Er det fordi de sender med mange forskjellige?

Anonymous poster hash: 0a440...9ab

Ja, de må sende ekstremt mange snaps. De jeg vet om som har såpass høy poengsum sender snaps til hele listen daglig. Om du ikke ser bestevennene deres har de enten slettet deg, eller så er de ikke aktiv lenger. Det er ikke mulig å skjule bestevenner på snapchat, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Man kan velge å vise 3, 4, 5, eller ingen bestevenner :)

Man kan bare velge mellom 3, 5 og 7. Om man har valgt 5 eller 7 vises de bare for deg, mens alle på listen ser de 3 første. De 3 første kan ikke skjules.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bare velge mellom 3, 5 og 7. Om man har valgt 5 eller 7 vises de bare for deg, mens alle på listen ser de 3 første. De 3 første kan ikke skjules.

Så det nå. Har de endret dette i den siste oppdateringen? Man kunne skjule de første 3 før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Så det nå. Har de endret dette i den siste oppdateringen? Man kunne skjule de første 3 før?

Jeg tror ikke man har kunnet velge å skjule de tre første noen gang, men at det ikke var mulig å se bestevenner på snapchat før, og at dette er noe nytt (tror det kom for rundt et år siden). Mulig at jeg tar feil, men jeg har aldri fått med meg at man har kunnet skjule noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke ser bestevennene deres har de enten slettet deg, eller så er de ikke aktiv lenger. Det er ikke mulig å skjule bestevenner på snapchat, dessverre.

Det kan ikke stemme for jeg både mottar og sender snaps med ei venninne relativt ofte, men kan likevel ikke se hennes "bestevenner".

Anonymous poster hash: 773c8...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Det kan ikke stemme for jeg både mottar og sender snaps med ei venninne relativt ofte, men kan likevel ikke se hennes "bestevenner".

Anonymous poster hash: 773c8...30b

Rart, for det er i hvert fall ingen måte å skjule bestevennene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det kan ikke stemme for jeg både mottar og sender snaps med ei venninne relativt ofte, men kan likevel ikke se hennes "bestevenner".

Anonymous poster hash: 773c8...30b

Samme her. Har vært litt på flørtern med en fyr som har hatt tre jentenavn på topp 3.

I det siste har han sendt meg en del snaps, så jeg ville av nyskjerrighet sjekke om jeg fortsatt lå under de andre damene.

Men nå står det ingen bestevenner..

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snapper litt med en som bare har en på sin liste. Er det fordi denne personen bruker snap lite og da stort sett bare til denne ene personen? Jeg har uansett mål om å havne på den lista ;)

Anonymous poster hash: 01856...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de må sende ekstremt mange snaps. De jeg vet om som har såpass høy poengsum sender snaps til hele listen daglig. Om du ikke ser bestevennene deres har de enten slettet deg, eller så er de ikke aktiv lenger. Det er ikke mulig å skjule bestevenner på snapchat, dessverre.

Jeg får opp at en av de jeg sender Snap til, ikke har noen bestevenner. Hadde før (kun en) men jeg har sendt en del Snap i det siste, og får også melding om denne er åpnet opp og når denne er åpnet. Og de er jo det (han har dog ikke sett på My Story).

Er det noen som vet? Har prøvd å Google, men finner ingen ting fornuftig her.

Den Bestevenn-greia er irriterende...

Anonymous poster hash: 01856...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte forresten snoke litt og jeg ser han får ett poeng til om jeg sender en Snap, så bildet blir sett.

Har også en venninne der vi senest i går snappet, og chattet, til hverandre og hun har heller ingen bestevenner. Men hun er absolutt på og fortsatt en venn. Bare vært lite aktiv på Snap de siste ukene.

Så jeg vil tro at om man ikke sender Snap til folk på en stund, så mister man også lista over Bestevenner.



Anonymous poster hash: 01856...df4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Ja, man mister listen om man ikke er aktiv på en stund, og det tar også lenger tid før noen kommer opp igjen selv etter mange snaps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...