Gå til innhold

Kardashian-spillet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er enda bare en E stjerne :P KJøper hvertfall ikke i appen da blir en ruinert. Tar litt tid og komme inni spillet. Irriterenes med all reklamen så poppe opp hele tia. Greit tidstrøyte....



Anonymous poster hash: 6a1b2...165
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere vil få energibagen fylt opp umiddelbart, her er et lite triks som ikke krever installering:

1. Lukk Kim Kardashian appen ved å sveipe den bort.

2. Gå inn på innstillinger > generelt > dato og tid og skift dato til dagen i morgen.

3. Åpne Kim Kardashian appen, men bare helt til introbildet kommer opp og det står "Loading..." under, da trykker du på homeknappen.

4. Gå deretter inn på innstillinger og trykk "still inn automatisk" på dato og tid.

5. Aåpne Kim Kardashian appen og gå helt inn på spillet. Trykk deg ut igjen ved å trykke på homeknappen.

6. Gå en siste gang inn på innstillinger og endre datoen til dagen i morgen.

7. Gå inn på spillet og du vil ha fylt opp energi.

Haha.. Dette minner om koder man kunne trykke inn på Mario og Donkey Kong før i tiden.

Jeg har ikke hørt om spillet før, og skal definitivt ikke sjekke det ut. Hadde helt sikkert blitt totalhekta:p

Anonymous poster hash: 1ca43...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Hvilket nivå er dere på? Jeg er level 15, A-stjerne :) Ligger på 101. plass... Need more faaaans

Anonymous poster hash: f806f...1f9

Level 12, A-kjendis på101.plass :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 12, A-kjendis på101.plass :)

Nå er jeg på 90. plass :P

Anonymous poster hash: f806f...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 9 og fortsatt E-kjendis :sur:

Hater han derre reportergnomen. Han kalte meg et trainwreck og fikk hun ekle blonde til å hetse meg på twitter så jeg mistet 2000 fans:(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde å spille det, men holdt bare ut i ett døgn før jeg avinstallerte det igjen. Selve spillet var ganske artig, men jeg ble så gal av å måtte vente på mer energi hele tiden. Dessuten hakket det litt på min Galaxy s2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å date han fotografen med rosa bukser? Han er så kjekk 😊

Anonymous poster hash: 6b95d...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet man er hekta når man endelig går fra E til D kjendis. Men vips så er man E kjendis igjen pga hu der Willow så lage kvalm. I tillegg mister fans pga dårlig fotoseanse og tar det personlig :fnise:



Anonymous poster hash: 6a1b2...165
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Tror jeg må slette spillet snart. Gjør det så dårlig på alle oppdragene etter at studiene og jobb begynte igjen :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ikke ta de 7 timers fotoshootene. Umulig å gjøre det bra på de med mindre du kjøper ekstremt mye energi. Gå for de korte!

Anonymous poster hash: 6b95d...1c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Dere må ikke ta de 7 timers fotoshootene. Umulig å gjøre det bra på de med mindre du kjøper ekstremt mye energi. Gå for de korte!

Anonymous poster hash: 6b95d...1c0

Lurt, begynner alltid på en og glemmer den etter å ha brukt energien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket spill er det? Finner 2 som heter noe med Kardashian og et som ser helt likt ut som det ene men som bare heter noe med Stardom. (på Google Play, ikke iPhone)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Hvilket spill er det? Finner 2 som heter noe med Kardashian og et som ser helt likt ut som det ene men som bare heter noe med Stardom. (på Google Play, ikke iPhone)

Kim Kardashian Hollywood

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på level 10 og får beskjed om og reise til New York. Men kommer ikke dit pga det er låst. Noen som vet hvilket nivå man må på for å få reise til andre steder an Miamo og Las Vegas osv.?



Anonymous poster hash: 6a1b2...165
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er på level 10 og får beskjed om og reise til New York. Men kommer ikke dit pga det er låst. Noen som vet hvilket nivå man må på for å få reise til andre steder an Miamo og Las Vegas osv.?

Anonymous poster hash: 6a1b2...165

Har du prøvd en annen gate på flyplassen?

Anonymous poster hash: f806f...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på level 10 og får beskjed om og reise til New York. Men kommer ikke dit pga det er låst. Noen som vet hvilket nivå man må på for å få reise til andre steder an Miamo og Las Vegas osv.?

Anonymous poster hash: 6a1b2...165

Du velger JFK flyplassen

Anonymous poster hash: 6b95d...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det veldig dumt å bonde med D kjendiser når man er B selv? Får det noen konsekvenser?

Anonymous poster hash: 6b95d...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så irriterende at jeg ikke får trykket på penger osv som kommer underveis når jeg er i samtale med folk... er det noe jeg gjør galt? Får jeg noe selv om jeg ikke trykker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...