Gå til innhold

Kardashian-spillet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HappyWaffle

måtte prøve det for å se hva alt snakket var om, å det er noe av det kjedeligste jeg har prøvd :P å jeg får som regel dilla på sånne spill :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

måtte prøve det for å se hva alt snakket var om, å det er noe av det kjedeligste jeg har prøvd :P å jeg får som regel dilla på sånne spill :P

Haha, smak og behag! Er helt avhengig, jeg, men liker Kardashians godt også :)

Anonymous poster hash: e060e...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene spiller. Av og til hører jeg hyl og et fortvilet "jeg mistet 15 000 fans!".

Jeg aner ikke hva det går i.

Hahaha! Ja, det er helt krise å miste fans :P Du må be de om å få mest mulig stjerner på oppdragene de får :fnise::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så avhengig. Og så kjedelig å vente på energi :(



Anonymous poster hash: 8d534...8b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vil få energibagen fylt opp umiddelbart, her er et lite triks som ikke krever installering:

1. Lukk Kim Kardashian appen ved å sveipe den bort.

2. Gå inn på innstillinger > generelt > dato og tid og skift dato til dagen i morgen.

3. Åpne Kim Kardashian appen, men bare helt til introbildet kommer opp og det står "Loading..." under, da trykker du på homeknappen.

4. Gå deretter inn på innstillinger og trykk "still inn automatisk" på dato og tid.

5. Aåpne Kim Kardashian appen og gå helt inn på spillet. Trykk deg ut igjen ved å trykke på homeknappen.

6. Gå en siste gang inn på innstillinger og endre datoen til dagen i morgen.

7. Gå inn på spillet og du vil ha fylt opp energi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går dette spillet ut på?

Noen som har en grei forklaring? :)



Anonymous poster hash: 418cb...d1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der funker ikke hos meg:(

Anonymous poster hash: 8d534...8b2

Sikker på at du fulgte alle stegene til punkt og prikke? Skal funke på alle iPhoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vil få energibagen fylt opp umiddelbart, her er et lite triks som ikke krever installering:

1. Lukk Kim Kardashian appen ved å sveipe den bort.

2. Gå inn på innstillinger > generelt > dato og tid og skift dato til dagen i morgen.

3. Åpne Kim Kardashian appen, men bare helt til introbildet kommer opp og det står "Loading..." under, da trykker du på homeknappen.

4. Gå deretter inn på innstillinger og trykk "still inn automatisk" på dato og tid.

5. Aåpne Kim Kardashian appen og gå helt inn på spillet. Trykk deg ut igjen ved å trykke på homeknappen.

6. Gå en siste gang inn på innstillinger og endre datoen til dagen i morgen.

7. Gå inn på spillet og du vil ha fylt opp energi.

TAKK :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du starter i LA som E-kjendis. Målet er å bli A-kjendis med mest mulig fans.

For å komme deg oppover må du bli med på photoshoots, modellgreier og eventer - disse må du gjøre det bra på, for da får du fler fans. Du kan også date folk. Viktig å skaffe seg gode kontakter. Gjerne de som har bedre rank enn deg. Også kan man kjøpe klær, sko, hår osv.. Noen antrekk er bra for stjernestatusen, andre er fine når man skal på date. Man kan også kjøpe hus, ting til huset, og bil.

Etterhvert som man levler opp, kan man dra til nye byer, som Miami, New York, Paris, London, Las Vegas..

Orker ikke fortelle alle detaljene... dere finner ut av det selv.

Ja, det er gratis :)



Anonymous poster hash: 8d534...8b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for den... Måtte jo prøve etter å ha lest her og ja... Hekta!

Anonymous poster hash: fc9d4...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den... Måtte jo prøve etter å ha lest her og ja... Hekta!

Anonymous poster hash: fc9d4...57c

:P

Anonymous poster hash: f806f...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis dere vil få energibagen fylt opp umiddelbart, her er et lite triks som ikke krever installering:

1. Lukk Kim Kardashian appen ved å sveipe den bort.

2. Gå inn på innstillinger > generelt > dato og tid og skift dato til dagen i morgen.

3. Åpne Kim Kardashian appen, men bare helt til introbildet kommer opp og det står "Loading..." under, da trykker du på homeknappen.

4. Gå deretter inn på innstillinger og trykk "still inn automatisk" på dato og tid.

5. Aåpne Kim Kardashian appen og gå helt inn på spillet. Trykk deg ut igjen ved å trykke på homeknappen.

6. Gå en siste gang inn på innstillinger og endre datoen til dagen i morgen.

7. Gå inn på spillet og du vil ha fylt opp energi.

Dette funket ikke hos meg heller, og jeg har iPhone.. Lukker du spillet og sveiper det vekk mellom hver gang eller? Skjønner ikke hva jeg gjør feil :(

Anonymous poster hash: 7985c...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette funket ikke hos meg heller, og jeg har iPhone.. Lukker du spillet og sveiper det vekk mellom hver gang eller? Skjønner ikke hva jeg gjør feil :(

Anonymous poster hash: 7985c...13c

Nei, sveiper bare vekk første gangen. De andre gangene trykker jeg bare på home-knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket nivå er dere på? Jeg er level 15, A-stjerne :) Ligger på 101. plass... Need more faaaans

Anonymous poster hash: f806f...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...