Gå til innhold

rar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fyller 24 år om noen uker og jeg er små bekymret over framtiden min. Jeg har aldri tenkt over hva som er normalt for min alder. Jeg var alltid "raringen"  i klassen og pågrunn av min oppvekst hadde jeg ikke det beste utgangspunkte for å bli "normal" heller. Jeg bestemte meg å flytte fra hjembyen og bryte med familien for to år siden. Jeg skal nå begynne å studere til høsten, og med det får jeg en ny hverdag. 

 

Jeg har aldri hatt noen nære venner, og jeg har aldri vært forelsket. Det tok meg lang tid å ikke være redd rund eldre menn pågrunn av misbruken i barndommen. Men jeg har blitt eldre og jeg har innsett at ondskap ikke diskriminere. Poenget  er at jeg ikke har  noe interesse og jeg tror ikke det kommer til å forandre seg i fremtiden heller. Er dette normalt? Jeg blir kåt, og liker å onanere nå, men ser ikke poenget med å ha noen der. 

 

Min plan er å få full stilig etter fullført utdanning  og dermed kjøpe leilighet med balkong. Kanskje skaffe meg en hund eller to. Vil jeg bli hun "rare" ved å si dette høyt ? 

 



Anonymous poster hash: ac8fa...3b8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo flott du har planer! Å jeg synes absolutt ikke du blir "hun rare" fordi du faktisk vil ha kjæledyr. Du har hele livet foran deg, og hadde jeg hatt økonomi selv hadde jeg også skaffet meg både hunhd og kanin. :) Ting blir nok også bedre for deg når du får fullført denne planen, da kan det jo hende ting endrer seg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...