Gå til innhold

Har du noen gang sittet i et dildoparty...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...og følt at du kommer fra en annen planet?

 

Er jeg den eneste mellom 20 og 50 som føler meg ukomfortabel i en sånn setting?

Jeg er hverken prippen eller konservativ, jeg bare klarer ikke å se hva som er hysterisk festlig med dildoer og andre sexleketøy..

 

Jeg kan forstå hvis det er jenter på 14 som fniser og ler av sånne ting, men voksne damer, come on..??

 

Jeg befant meg plutselig på et dildoparty i helgen, forkledd som en bursdagsfest for en kollega som fyllte 40..

Samtlige damer (alder mellom 29 og 47 år) lo så de grein, hylte og vrælte, og kom med pinlig utleverende detaljer om sine og mennenes deres sitt sexliv.

 

Er dette så gøy da?

Jeg bare spør , og håper noen kan forklare... :sjokkert:



Anonymous poster hash: 39ab0...ab8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og følt at du kommer fra en annen planet?

Er jeg den eneste mellom 20 og 50 som føler meg ukomfortabel i en sånn setting?

Jeg er hverken prippen eller konservativ, jeg bare klarer ikke å se hva som er hysterisk festlig med dildoer og andre sexleketøy..

Jeg kan forstå hvis det er jenter på 14 som fniser og ler av sånne ting, men voksne damer, come on..??

Jeg befant meg plutselig på et dildoparty i helgen, forkledd som en bursdagsfest for en kollega som fyllte 40..

Samtlige damer (alder mellom 29 og 47 år) lo så de grein, hylte og vrælte, og kom med pinlig utleverende detaljer om sine og mennenes deres sitt sexliv.

Er dette så gøy da?

Jeg bare spør , og håper noen kan forklare... :sjokkert:

Anonymous poster hash: 39ab0...ab8

Blir vel alltids litt fnis og latter når en haug med jenter / kvinner samlet I et rom hvor et sånt tema foregår. At de ler er nok et forsvars mekanisme som slår inn.😀 Litt pinlig greie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er vel at du tar sex mer høytidelig enn de andre. Jeg er veldig uhøytidelig av meg, gjør meg ingenting å le av meg selv eller mislykket sex eller flire av at jeg trenger batterier for å komme. Er da helt normalt, og bare moro når det sitter flere og deler sånt. :) 

 

At du ikke er slik er helt greit, man kan ikke forvente at alle skal være like.



Anonymous poster hash: a9a0b...ae6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Dildoparty??!!!

 

Ser nå at jeg henger med helt feil folk, for jeg har aldri før hørt om noe dildoparty!!!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dildoparty??!!!

Ser nå at jeg henger med helt feil folk, for jeg har aldri før hørt om noe dildoparty!!!!

var vel mer populært for 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskjellen er vel at du tar sex mer høytidelig enn de andre. Jeg er veldig uhøytidelig av meg, gjør meg ingenting å le av meg selv eller mislykket sex eller flire av at jeg trenger batterier for å komme. Er da helt normalt, og bare moro når det sitter flere og deler sånt. :)

At du ikke er slik er helt greit, man kan ikke forvente at alle skal være like.

Anonymous poster hash: a9a0b...ae6

Sant det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært det, men jeg blir lett pinlig berørt av sånne ting :fnise:  Selv om jeg liker å snakke om det.

 

Har kjempelyst til å dra på dildoparty, men vet at jeg kommer til å bli litt flau. 10hi (passende med en sånn en).

Hilsen voksen, 24 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Forskjellen er vel at du tar sex mer høytidelig enn de andre. Jeg er veldig uhøytidelig av meg, gjør meg ingenting å le av meg selv eller mislykket sex eller flire av at jeg trenger batterier for å komme. Er da helt normalt, og bare moro når det sitter flere og deler sånt. :)

 

At du ikke er slik er helt greit, man kan ikke forvente at alle skal være like.

Anonymous poster hash: a9a0b...ae6

 

 

At man ikke er typen til å utlevere sexlivet sitt til kolleger og andre bekjentskaper, er ikke det samme som at man tar seg selv høytidelig. Jeg synes egentlig ikke dette handler om å klare å le av seg selv eller tåle å mislykkes i det hele tatt, vi har bare ulike grenser når det kommer til hva vi er komfortable med å dele med andre mennesker. Jeg ler mye når jeg har sex jeg, sammen med den jeg har sex med.

Anonymous poster hash: 693fa...d87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

At man ikke er typen til å utlevere sexlivet sitt til kolleger og andre bekjentskaper, er ikke det samme som at man tar seg selv høytidelig. Jeg synes egentlig ikke dette handler om å klare å le av seg selv eller tåle å mislykkes i det hele tatt, vi har bare ulike grenser når det kommer til hva vi er komfortable med å dele med andre mennesker. Jeg ler mye når jeg har sex jeg, sammen med den jeg har sex med.

Anonymous poster hash: 693fa...d87

 

 

Jeg tar ikke sex høytidelig da, om det er en bedre spesifisering :) Sex er moro, noe å le av, og noe man kan le av både med de man har sex med og venner. For meg personlig. At andre mener det er mer privat og seriøst er helt i orden, det er jo nettopp det jeg skriver, folk er forskjellige. 

Anonymous poster hash: a9a0b...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes morro ut! xD Synes det er kjempemorsomt å prate om sex, med både latter og mer seriøse greier!

Men jeg hadde følt meg kanskje litt ukomfortabel om det hadde vært en del damer der mot 50 åra ja..... Det blir liksom som å se min mor, noe jeg IKKE er interessert i :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med prippne kjærringer

Anonymous poster hash: 56341...b95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vireo

Synes det er litt spesielt. Er ikke prippen og snakker mye om sex med venninner, men ser ikke helt poenget med et dildoparty? Synes det er litt harry.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

...og følt at du kommer fra en annen planet?

 

Er jeg den eneste mellom 20 og 50 som føler meg ukomfortabel i en sånn setting?

Jeg er hverken prippen eller konservativ, jeg bare klarer ikke å se hva som er hysterisk festlig med dildoer og andre sexleketøy..

 

Jeg kan forstå hvis det er jenter på 14 som fniser og ler av sånne ting, men voksne damer, come on..??

 

Jeg befant meg plutselig på et dildoparty i helgen, forkledd som en bursdagsfest for en kollega som fyllte 40..

Samtlige damer (alder mellom 29 og 47 år) lo så de grein, hylte og vrælte, og kom med pinlig utleverende detaljer om sine og mennenes deres sitt sexliv.

 

Er dette så gøy da?

Jeg bare spør , og håper noen kan forklare... :sjokkert:

Anonymous poster hash: 39ab0...ab8

 

 

Dette er jo utroskap så det holder!

 

Men det er jo typisk. Ser at det er en gjengs holdning, i allefall her på KG, at så lenge man ikke penetrerer noen, så kan man nærmest gjøre hva man vil. Det å utlevere noen på denne måten, og attpåtil den som er aller nærmest, nemlig mannen sin, er i mine øyne fullt på høyde med utroskap. Det er kynisk og rått, og hadde jeg fått vite at jeg hadde blitt utsatt for et slikt enormt tillitsbrudd, hadde jeg aldri klart å fortsette forholdet.

Anonymous poster hash: ae145...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Dette er jo utroskap så det holder!

 

Anonymous poster hash: ae145...21f

 

Nei, det er åpenbart ikke utroskap, slutt å tøv.

 

Det er derimot fullstendig respektløst og uakseptabelt. Jeg er ikke veldig prippen av meg, og kan gjerne utlevere pinlige detaljer om meg selv eller tifligere, anonyme, sexpartnere, men detaljer om andre mennesker er noe man ikke snakker om, med mindre de mot formodning skulle ha gitt uttrykk for at det er greit.

 

Tror jeg ville følt meg ukomfortabel i en sånn setting selv, men det er sikkert derfor man fniser og flirer så mye - det er en forsvarsmekanisme.

 

Trordde ikke dette var så vanlg lenger, nå som nettbutikker med all verdens produkter og brukeromtaler,  og blogger med anmeldelser/tester osv. er så utbredt. Men damene på 40 er kanskje ikke så rå på netthandel? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...