Gå til innhold

Utsatt for "happy ending" på massasje studio.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg var for andre gang på et massasje studio "thai" utgave.

Første gang jeg var der var for at jeg fikk et tilbud igjennom groupon. Og var ganske så fornøyd og valgte derfor og dra dit igjen idag.

Massasjen gikk som vanlig som sist. Til da jeg skulle snu meg og min penis da var litt uheldig vis noe stiv. Jeg prøvde og tenke på noe annet og hun sa heller ikke noen med det første. Før hun spør "skal jeg hjelpe til med den" Er jeg nå usant for "happy ending"

Jeg sa pent nei takk, da hun sa at det gjorde henne ikke noe om den var i den tilstanden. Hun bare forsatte og massere ellers kroppen. Og det hele ble avsluttet normalt.

Gjerne seriøse svar.

Da jeg ikke har vært utsatt for den situasjonen før..

-Magnus

Anonymous poster hash: dc5e9...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal vi svare da? "ok"? Det er vel ikke så mye å si her? Du ble ikke utsatt for noe happy ending. Du takket nei og hun sa ok. Du kan evt anmelde for prostitusjon hvis du ønsker å gjøre noe

 

-AnonymBruker



Anonymous poster hash: 15859...cf5
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg formulerte meg litt dårlig der nok ja.

Det jeg mente var om andre har opplevd det på noe sånn måte hvor hun sier "hjelpe til" eller er det andre måter de går fram på.

Anonymous poster hash: 523d6...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan de går frem spiller vel ikke noe særlig rolle. Det viktige her er vel heller at hun var respektfull og lot det bli med et spørsmål.

Å gjøre slikt er selvsagt ikke bra, men for din del så er det vel ikke noe problem.

Har hørt om steder hvor en kan be om "extra service" og da stiller de opp de massøsene som faktisk yter ekstra.

Din massøse var proff i forhold.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan de går frem spiller vel ikke noe særlig rolle. Det viktige her er vel heller at hun var respektfull og lot det bli med et spørsmål.

Å gjøre slikt er selvsagt ikke bra, men for din del så er det vel ikke noe problem.

Har hørt om steder hvor en kan be om "extra service" og da stiller de opp de massøsene som faktisk yter ekstra.

Din massøse var proff i forhold.

Ja var jo et lite uhell at jr. levde sitt eget liv der og da.

De er flinke til massasje så jeg regner med å dra der igjen.

Anonymous poster hash: 523d6...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge? 

 

Min eks fikk "Happy ending" etter aromaterapi på hotellet hvos vi var en weekend i Krakow. Han fikk damen levert etterpå på døren på hotellrommet mens jeg var ute og shoppet... Jenten var smart nok til å legge igjen nok av beviser på hva som hadde foregått, og jeg gikk ned til Spaet etterpå og forhørte meg, og jammen hadde han vært utro. At slikt foregikk i Norge, ante meg ikke. 



Anonymous poster hash: c6805...b13
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

I Norge? 

 

 At slikt foregikk i Norge, ante meg ikke. 

 

Virkelig?? Du tuller nå sant?

ALLE thai massasje stedene i Oslo tilbyr dette. Helt vanlig.

Anonymous poster hash: 8af5f...3d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg formulerte meg litt dårlig der nok ja.

Det jeg mente var om andre har opplevd det på noe sånn måte hvor hun sier "hjelpe til" eller er det andre måter de går fram på.

 

Som jeg sa over, det er slik på alle disse stedene.

Bare å betale litt ekstra og få en handjob eller takke nei.

No big deal og helt vanlig.

Anonymous poster hash: 8af5f...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge?

Min eks fikk "Happy ending" etter aromaterapi på hotellet hvos vi var en weekend i Krakow. Han fikk damen levert etterpå på døren på hotellrommet mens jeg var ute og shoppet... Jenten var smart nok til å legge igjen nok av beviser på hva som hadde foregått, og jeg gikk ned til Spaet etterpå og forhørte meg, og jammen hadde han vært utro. At slikt foregikk i Norge, ante meg ikke.

Anonymous poster hash: c6805...b13

Ble sugd og runket av ei dame som var massør når dama mi lå i rommet ved siden av. Jeg hadde 45 min massasje og hun hadde 1,5 time, så visste at hun ikke kunne komme inn før jeg var ferdig. Deilig å kunne gjøre sånne ting på ferie.

Anonymous poster hash: 52a3d...210

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sugd og runket av ei dame som var massør når dama mi lå i rommet ved siden av. Jeg hadde 45 min massasje og hun hadde 1,5 time, så visste at hun ikke kunne komme inn før jeg var ferdig. Deilig å kunne gjøre sånne ting på ferie.

Anonymous poster hash: 52a3d...210

for en taper du er. Men jeg vedder for at dama di vet mer enn du tror men ser gjennom fingrene med det nå, fordi hun selvfølgelig knuller en mye kjekkere mann med mye større pikk bak din rygg. Kvinner skjønner slikt ser du ,mister respekten for fyren og finner en annen imens du kan betale regningene. So much for en simpel massaje haha !

Anonymous poster hash: 12ce9...d79

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sugd og runket av ei dame som var massør når dama mi lå i rommet ved siden av. Jeg hadde 45 min massasje og hun hadde 1,5 time, så visste at hun ikke kunne komme inn før jeg var ferdig. Deilig å kunne gjøre sånne ting på ferie.

Anonymous poster hash: 52a3d...210

Er først da det er ordentlig ferie!

Anonymous poster hash: 5aabd...157

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva skal vi svare da? "ok"? Det er vel ikke så mye å si her? Du ble ikke utsatt for noe happy ending. Du takket nei og hun sa ok. Du kan evt anmelde for prostitusjon hvis du ønsker å gjøre noe

 

-AnonymBruker

Anonymous poster hash: 15859...cf5

 

Det er ikke ulovlig å selge sex eller seksuelle tjenester i Norge, det er bare ulovlig å kjøpe, jeg trodde det var allment kjent.

 

Han kan derfor ikke anmelde massasjestudioet for noe som helst.

Anonymous poster hash: 1a5f6...b6e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ulovlig å selge sex eller seksuelle tjenester i Norge, det er bare ulovlig å kjøpe, jeg trodde det var allment kjent.

Han kan derfor ikke anmelde massasjestudioet for noe som helst.

Anonymous poster hash: 1a5f6...b6e

Selvfølgelig kan vedkommende tipse politiet! De vil nok finne en kjøper eller to og se etter bakmenn. Politiet vil ikke ende tomhendte for å si det slik.

Anonymous poster hash: 12ce9...d79

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde det var allment kjent at thai-massasjestudioer gjerne tilbyr slikt... Selv ville jeg ikke gått et slikt sted.



Anonymous poster hash: fe81a...9c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en taper du er. Men jeg vedder for at dama di vet mer enn du tror men ser gjennom fingrene med det nå, fordi hun selvfølgelig knuller en mye kjekkere mann med mye større pikk bak din rygg. Kvinner skjønner slikt ser du ,mister respekten for fyren og finner en annen imens du kan betale regningene. So much for en simpel massaje haha !

Anonymous poster hash: 12ce9...d79

 

post-37809-0-61109100-1435487614_thumb.j

Anonymous poster hash: af62c...535

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trodde det var allment kjent at thai-massasjestudioer gjerne tilbyr slikt... Selv ville jeg ikke gått et slikt sted. Anonymous poster hash: fe81a...9c0

Ja, for alle thaidamer er prostituerte, og "alle" vet at thaimassasje bare betyr en ting :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi svare da? "ok"? Det er vel ikke så mye å si her? Du ble ikke utsatt for noe happy ending. Du takket nei og hun sa ok. Du kan evt anmelde for prostitusjon hvis du ønsker å gjøre noe -AnonymBruker Anonymous poster hash: 15859...cf5

Prostitusjon er kun ulovlig for kjøperen, så den funker neppe...

Anonymous poster hash: 4544d...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en taper du er. Men jeg vedder for at dama di vet mer enn du tror men ser gjennom fingrene med det nå, fordi hun selvfølgelig knuller en mye kjekkere mann med mye større pikk bak din rygg. Kvinner skjønner slikt ser du ,mister respekten for fyren og finner en annen imens du kan betale regningene. So much for en simpel massaje haha !Anonymous poster hash: 12ce9...d79

Jeg har 2 damer og en til som jeg holder på med av og til. Det ser ikke ut til at noen av de vet om hverandre, hva har du å si til det?

Anonymous poster hash: 4544d...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for alle thaidamer er prostituerte, og "alle" vet at thaimassasje bare betyr en ting :roll:

 

Kombinasjonen thai + massasje er belastet. Hadde jeg vært en seriøs thai-massøse så hadde jeg heller prøvd å få jobb på et etablert norsk massasjeinstitutt, hvor ekstratjenester ikke er forventet.

Anonymous poster hash: fe81a...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...