Gå til innhold

jenter som er ekstremt vakker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke akkurat si at min skjønnhet har gjort livet mitt så mye enklere. Som barn ble jeg seksuelt misbrukt av min alkoholiserte far, min mor brydde seg fint lite. Da barnevernet fant ut av det fikk moren min valget mellom å skille seg fra min far å beholde meg eller fortsette å bo med ham uten meg, jeg ble sendt på et ungdomshjem.

Videre kan jeg ikke akkurat si at skjønnheten min har gitt meg noe som helst i verken utdannelse eller karrieren min. Tvert i mot har jeg vært redd på jobbintervjuer for ikke å bli tatt seriøst eller bli offer for misunnelige kvinner.

Jeg vant kanskje førsteinntrykket til mannen min ved hjelp av utseendet mitt, men jeg tror nok jeg har flere gode "kvaliteter" som bidrar mer til et lykkelig ekteskap.

Anonymous poster hash: a4b0c...5af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å være pen har både fordeler og ulemper. Fordelene jeg har opplevd er at menn alltid er hyggelige mot meg, har alltid fått de jobbene jeg har søkt på(kan også være fordi jeg har vært kvalifisert og at jeg er en likandes person) og at jeg har lett for å få nye bekjentskaper.

På motsatt side har jeg opplevd at jenter er bitchy mot meg bare fordi de synes jeg er pen(deres egne ord), jenter blir usikre om jeg prater med kjæresten deres, gutter vil gjerne knulle meg men når det har begynt å bli seriøst har flere begynt å gnåle om sitt eget utseende og at de ikke er bra nok.

Har aldri tenkt at jeg er bedre enn andre fordi jeg er pen, og har slitt både med spiseforstyrrelser, angst og depresjon. Man slipper ikke unna all dritt i livet bare fordi man har et bra utseende.

Nå opplever mange sin spiseforstyrrelse forskjellig, men følte du deg spesielt flott i den perioden av livet ditt? Hvis det er greit jeg spør? Slitt med det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de et mye lettere liv generelt sett enn normale folk? De får lettere jobber pga av utseendet, de blir behandlet som prinsesser å tvinner gutta rundt lillefingeren. Dette er min erfaring iallefall. Gjelder dette kjekke menn ogs?

Mine erfaringer er at de peneste menneskene får det meste i livet servert med sølvskje. :)

Anonymous poster hash: d778b...a77

Helt klart at pene kvinner og menn har det lettere på mange områder i livet som de fleste av oss finner verdifulle, som sex, forhold, jobb osv.

 

På den andre siden vil jeg påstå at et flott utseende også kan gjøre vedkommende overfladisk og selvsentrert, særlig når det kommer til jenter, ettersom jenter som er vakre har enda flere fordeler enn menn som er vakre, da utseendet er viktigere for menn enn damer.

Anonymous poster hash: 37bbd...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå opplever mange sin spiseforstyrrelse forskjellig, men følte du deg spesielt flott i den perioden av livet ditt? Hvis det er greit jeg spør? Slitt med det selv.

Om jeg følte meg flott? Følte meg helt jævlig, men ettersom kiloene forsvant så fikk jeg mer og mer oppmerksomhet såå følte meg vel flott på en overfladisk måte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg følte meg flott? Følte meg helt jævlig, men ettersom kiloene forsvant så fikk jeg mer og mer oppmerksomhet såå følte meg vel flott på en overfladisk måte.

Samme her, akkurat som å høre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...