Gå til innhold

jenter som er ekstremt vakker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest norah

Det kommer nok veldig an på.

De kvinnene jeg kjenner som jeg anser for å ha suksess basert på nødvendighet for mye kontakter og nettverk, som er i posisjoner som også gir mye makt/anseelse har veldig variert utseende.

Men flere av dem er det jeg vil kategorisere som veldig anti-jålete. Noen er og ganske pene.

Felles for dem er at jobben deres har null prosent med utseende å gjøre, og krever ganske mye innsats utover å flyte på det ene eller andre.

Men om jeg skal rangere dem etter utseende er flerparten ikke typisk "superpene", hverken naturlig eller når de prioriterer utseende.

En god porsjon av dem er litt av typen som slenger på seg det første som hang på hylla i en vilkårlig kjedelig butikk, sminker seg lite/ingenting og dersom de har veldreid kropp kommer det mer som et sjokk den dagen de tok på seg noe som viser formene- under den anonyme outfiten gjennom årevis av bekjentskap skjulte det seg DEN heite dama liksom.

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir det samme som å si at alle her inne har fått alt servert med sølvskje fordi vi bor i Norge. Det er mye sannhet i det, men det finnes nok av pene, rike, smarte og generelt vellykkede mennesker med en haug usynlige problemer. For dem kan det være ekstra belastende å bli dratt under "du må jo ha verdens enkleste liv"-kammen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vakre mennesker har ikke en entydig personlihet. Det å ha et vakkert ytre kan derfor være en forbannelse for noen, og til gunst for andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vakre mennesker har ikke en entydig personlihet. Det å ha et vakkert ytre kan derfor være en forbannelse for noen, og til gunst for andre.

 

Når en til enhver til forhåndsdømmes ut fra utseende kan det være en forbannelse. Det blir alle som har et pent ytre. 

Anonymous poster hash: a3aec...d69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når en til enhver til forhåndsdømmes ut fra utseende kan det være en forbannelse. Det blir alle som har et pent ytre. 

Anonymous poster hash: a3aec...d69

 

Hvorvidt man dømmes skal jeg ikke uttale meg om, men det er selvsagt at disse blir lettere sett eller lagt merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er slitsomt å være pen, du blir hele tiden sjekket opp, også av menn som er opptatte. Så blir kjæresten deres sint på MEG uten at jeg har gjort noe!

 

Uansett hvor du går så stirrer de på deg, opplevde en kvinne som sa høyt til mannen sin at han måtte slutte å stirre på pene jenter. Syntes synd på henne som hadde en slik mann.

 

Men det er fordeler også ved at du får igjennom mye pga utseendet. D u kan overtale menn i forskjellige yrker til tjenester du normalt ikke har fått osv.. pga utseendet.

 

Du VET at du alltid blir vartet opp, men det følger med så mye sjalusi fra andre jenter.

 

 

Til og med venninner tar avstand når man skal på byen, de vil ikke ha meg med pga jeg alltid tar alle mannfolkene osv.. Så det er endel utfordringer for de pene og!



Anonymous poster hash: 5a65a...6b0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever at kvinner fort blir sjalu på grunn av min utstråling og til dels utseende. Etter tid har jeg opplevd å miste nære venninner til baksnakking og rykter, hvor jeg heller ikke har klart å holde på guttevenner på grunn av en voksende forelskelse fra deres side.

Nei, jeg mener ikke å virke ovenpå eller inbilsk, men nei, jeg opplever mer ensomhet på grunn av utseende. :(

Fordelene er overfladiske fordeler og er ikke verdt stort. Ekstra service og bedre/rimeligere hjelp har ikke stort for seg når en er i mangel av venner....

Anonymous poster hash: 0c5f4...222

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vireo

Jeg opplever at kvinner fort blir sjalu på grunn av min utstråling og til dels utseende. Etter tid har jeg opplevd å miste nære venninner til baksnakking og rykter, hvor jeg heller ikke har klart å holde på guttevenner på grunn av en voksende forelskelse fra deres side.

Nei, jeg mener ikke å virke ovenpå eller inbilsk, men nei, jeg opplever mer ensomhet på grunn av utseende. :(

Fordelene er overfladiske fordeler og er ikke verdt stort. Ekstra service og bedre/rimeligere hjelp har ikke stort for seg når en er i mangel av venner....

Anonymous poster hash: 0c5f4...222

Samme "problemet" her... Alle tror at pene mennesker har det lett og kommer seg så lett frem i livet. Er ikke alltid slik gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de et mye lettere liv generelt sett enn normale folk? De får lettere jobber pga av utseendet, de blir behandlet som prinsesser å tvinner gutta rundt lillefingeren. Dette er min erfaring iallefall. Gjelder dette kjekke menn ogs?

Mine erfaringer er at de peneste menneskene får det meste i livet servert med sølvskje.:)

Anonymous poster hash: d778b...a77

Som regel ja.

Anonymous poster hash: 9bd95...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir det samme som å si at alle her inne har fått alt servert med sølvskje fordi vi bor i Norge. Det er mye sannhet i det, men det finnes nok av pene, rike, smarte og generelt vellykkede mennesker med en haug usynlige problemer. For dem kan det være ekstra belastende å bli dratt under "du må jo ha verdens enkleste liv"-kammen.

Ja stakkars de. De må ha det tøft..:P

Anonymous poster hash: d778b...a77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Man kan få en del fordeler av at man er pen. Når det er sagt så må man som oftest legge opp til det selv, altså bruke det mer eller mindre bevisst. 

 

Jeg har ingen tall på dette så jeg vil ikke kalle det en påstand, men jeg får ihvertfall inntrykk av at mange pene jenter som får mye oppmerksomhet på utseende og kropp sliter med å være i langvarige stabile forhold. Når alt kommer til alt så er ikke utseende så utrolig viktig når det kommer til nære relasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme "problemet" her... Alle tror at pene mennesker har det lett og kommer seg så lett frem i livet. Er ikke alltid slik gitt.

 

Helt enig. Forskningen støtter også dette, både når det gjelder menn og kvinner.

 

Man skal være ordentlig, attraktiv og "skikkelig". Men ikke FOR pen/kjekk.

 

Da kommer fordommene om at man lykkes fordi man er pen og at man blir en for sterk/åpenbar "konkurrent" i forhold til sjef/venner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vireo

Ja stakkars de. De må ha det tøft.. :P

Anonymous poster hash: d778b...a77

Du er klar over at penger og suksess ikke nødvendigvis samsvarer med lykke? Synes du har en veldig ovenfra og ned holdning, det er motbydelig rett og slett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en eksepsjonellt vakker venninne. Hun er veldig heldig på alle områder. Kommer fra en ressurssterk familie og har hatt en god oppvekst. Hun kan velge og vrake menn, får alltid masse oppmerksomhet og har alltid vært populær osv. Nå er hun sammen med en utrolig kjekk og rik man med eget firma. Men når man er så vakker lurer man vel på om menn liker henne kun for utseende? Sikker bakdeler ved å være så vakker også, men sett utenfra virker hun jo veldig lykkelig og heldig. Hun er itillegg en utrolig god person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en eksepsjonellt vakker venninne. Hun er veldig heldig på alle områder. Kommer fra en ressurssterk familie og har hatt en god oppvekst. Hun kan velge og vrake menn, får alltid masse oppmerksomhet og har alltid vært populær osv. Nå er hun sammen med en utrolig kjekk og rik man med eget firma. Men når man er så vakker lurer man vel på om menn liker henne kun for utseende? Sikker bakdeler ved å være så vakker også, men sett utenfra virker hun jo veldig lykkelig og heldig. Hun er itillegg en utrolig god person :)

Ja ikke sant. Ikke ofte man ser en vellykket rik mann, med ei "normal" jente. De er opptatt av status så da velger de ei lekker jente for å ha noe å vise frem.:)

Tenk på dette. Alle kjendiskvinner som er verdt å snakke om er vakre. I Norge er artistene som er mest populære vakre. Se på Sandra Lyng Haugen, Tone Damli, Alexandra joner osv osv. Har disse det beste talentet? Nei de er ikke de beste artistene, men folk forguder de fordi mange syns de er fine. Samme med alle som driver med film. I alle ukeblader osv osv. Er nesten kun attraktive jenter som blir nevnt. Er du ikke attraktiv, må du ha et veeldig stort talent for å komme i nærheten av ei helt middels skuespiller/sanger. De beste sangerne sitter uten platekontrakt fordi ingen syns det er spennende å se på noen som er flink å synge, som ikke har noe å "vise" frem. Beyonce, shakira, jennifer lopez, rhianna, britney spears, pussycat dolls osv osv. De er populærr pga de spiller på sex og vet at sex selger. Nå har Britney lagt på seg og er ikke intressant lengre, fordi hun hadde ikke noen sangstemme til å begynne med.

Alt dette betyr ikke at alle trenger å være mere lykkelig, men de kommer seg lettere opp og frem.:)

Anonymous poster hash: d778b...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at penger og suksess ikke nødvendigvis samsvarer med lykke? Synes du har en veldig ovenfra og ned holdning, det er motbydelig rett og slett.

Nei, men de kommer deg lettere frem i verden, lykke eller ei.. Er vel heller falskheten deres de sliter med, og det å måtte leve opp til å være et "objekt". Men de har da valgt alt dette selv vel? Hvis ikke hadde de "tonet" ned seg selv, sånn at de ikke vekker sånn oppmerksomhet. De ønsker jo oppmerksomhet, og føler derfor et press på å opprettholde dette. De er sin egen lykkesmed.:)

Anonymous poster hash: d778b...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant. Ikke ofte man ser en vellykket rik mann, med ei "normal" jente. De er opptatt av status så da velger de ei lekker jente for å ha noe å vise frem.:)

Tenk på dette. Alle kjendiskvinner som er verdt å snakke om er vakre. I Norge er artistene som er mest populære vakre. Se på Sandra Lyng Haugen, Tone Damli, Alexandra joner osv osv. Har disse det beste talentet? Nei de er ikke de beste artistene, men folk forguder de fordi mange syns de er fine. Samme med alle som driver med film. I alle ukeblader osv osv. Er nesten kun attraktive jenter som blir nevnt. Er du ikke attraktiv, må du ha et veeldig stort talent for å komme i nærheten av ei helt middels skuespiller/sanger. De beste sangerne sitter uten platekontrakt fordi ingen syns det er spennende å se på noen som er flink å synge, som ikke har noe å "vise" frem. Beyonce, shakira, jennifer lopez, rhianna, britney spears, pussycat dolls osv osv. De er populærr pga de spiller på sex og vet at sex selger. Nå har Britney lagt på seg og er ikke intressant lengre, fordi hun hadde ikke noen sangstemme til å begynne med.

Alt dette betyr ikke at alle trenger å være mere lykkelig, men de kommer seg lettere opp og frem.:)Anonymous poster hash: d778b...a77

Jeg har også tenkt på det flere ganger. Har det samme inntrykket når det kommer til artister osv. Jeg synes det er utrolig synd og helt feil. Fks Tone er jo så uinteressant som det går ann å bli spør du meg, og musikken er ikke annet enn helt ok. Dama har ingenting å komme med bortsett fra utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men de kommer deg lettere frem i verden, lykke eller ei.. Er vel heller falskheten deres de sliter med, og det å måtte leve opp til å være et "objekt". Men de har da valgt alt dette selv vel? Hvis ikke hadde de "tonet" ned seg selv, sånn at de ikke vekker sånn oppmerksomhet. De ønsker jo oppmerksomhet, og føler derfor et press på å opprettholde dette. De er sin egen lykkesmed. :)

Anonymous poster hash: d778b...a77

:rolleyes:

Anonymous poster hash: 94fa3...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...