Gå til innhold

Tissesex


Cowboy Lotte

Anbefalte innlegg

Jeg står ovenfor et alvorlig dilemma. Jeg har nemlig møtt drømmemannen, og alt ved ham viste seg å stemme... Vel ihvertfall i starten. Han var rik, hadde god inntekt og er svært hyggelig som person. Men nå som forholdet har gått såpass langt at det ble aktuelt å snakke om sex, så har jeg funnet ut noen svært merkelige ting med han. Han liker ikke noe særlig å penetrere, men vil nesten alltid ha ting inn i to'ern med strap-on før vi kan ha sex... Men det største problemet er kravet hans om at partneren er villig til å drive med tissesex. Altså han vil bli tisset på, ikke i dusjen, men i senga og andre upassende steder...

 

Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre da jeg ikke har noe erfaring med dette. Mannen kan sikre min økonomiske framtid, men burde jeg virkelig svelge det her(ikke tisset altså) men unormal seksuell adferd?... håper noen med lignende erfaring kan hjelpe meg. Jeg er så forelsket at jeg dåner, men er så redd for mine laken...  Huff, hva burde jeg gjøre?  :(

Endret av Cowboy Lotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Morello

Tror ikke jeg kunne klart meg særlig lenge i et forhold hvor wetsex var en veldig stor del av sexen og mannen attpåtil ikke liker å penetrere.. 

 

Du må nesten finne ut selv hvor viktig det er for deg. Og jeg ville definitivt ikke levd med (for meg) dårlig sex fordi fyren var rik!! ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg kunne klart meg særlig lenge i et forhold hvor wetsex var en veldig stor del av sexen og mannen attpåtil ikke liker å penetrere.. 

 

Du må nesten finne ut selv hvor viktig det er for deg. Og jeg ville definitivt ikke levd med (for meg) dårlig sex fordi fyren var rik!! ^^

 

Ja, det er det som er så trist. Manne har penis på over 24 cm, men virker ikke som han er særlig glad i å bruke den... Jeg har aldri vært borti noe lignende, alle menn jeg har møtt har nesten ikke kommet seg inn døra, før de har følt trang til å tømme seg... Akk hvorfor må alltid Mr. Right være den som ikke skal funke seksuelt! Føler meg helt knust...  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser jeg og tolker det hele riktig fra TS, så er det en ting, nei to, som gjelder. Og det har jeg hørt før også....pikk og penger er det som styrer mange kvinner :)

 

Om dette ikke er som skrevet i et innlegg over her....et troll!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg står ovenfor et alvorlig dilemma. Jeg har nemlig møtt drømmemannen, og alt ved ham viste seg å stemme... Vel ihvertfall i starten. Han var rik, hadde god inntekt og er svært hyggelig som person. Men nå som forholdet har gått såpass langt at det ble aktuelt å snakke om sex, så har jeg funnet ut noen svært merkelige ting med han. Han liker ikke noe særlig å penetrere, men vil nesten alltid ha ting inn i to'ern med strap-on før vi kan ha sex... Men det største problemet er kravet hans om at partneren er villig til å drive med tissesex. Altså han vil bli tisset på, ikke i dusjen, men i senga og andre upassende steder...

 

Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre da jeg ikke har noe erfaring med dette. Mannen kan sikre min økonomiske framtid, men burde jeg virkelig svelge det her(ikke tisset altså) men unormal seksuell adferd?... håper noen med lignende erfaring kan hjelpe meg. Jeg er så forelsket at jeg dåner, men er så redd for mine laken...  Huff, hva burde jeg gjøre?  :(

 

Hva er det egentlig du ser etter i en mann?

Anonymous poster hash: c93e9...097

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye penger er det snakk om?



Anonymous poster hash: a8382...320
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står ovenfor et alvorlig dilemma. Jeg har nemlig møtt drømmemannen, og alt ved ham viste seg å stemme... Vel ihvertfall i starten. Han var rik, hadde god inntekt og er svært hyggelig som person. Men nå som forholdet har gått såpass langt at det ble aktuelt å snakke om sex, så har jeg funnet ut noen svært merkelige ting med han. Han liker ikke noe særlig å penetrere, men vil nesten alltid ha ting inn i to'ern med strap-on før vi kan ha sex... Men det største problemet er kravet hans om at partneren er villig til å drive med tissesex. Altså han vil bli tisset på, ikke i dusjen, men i senga og andre upassende steder...

Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre da jeg ikke har noe erfaring med dette. Mannen kan sikre min økonomiske framtid, men burde jeg virkelig svelge det her(ikke tisset altså) men unormal seksuell adferd?... håper noen med lignende erfaring kan hjelpe meg. Jeg er så forelsket at jeg dåner, men er så redd for mine laken... Huff, hva burde jeg gjøre? :(

Gi og ta da vel?? Si meg, nyter du å ta han i rassen med strap-on eller gjør du det for hans skyld? Var sånn jeg forsto det at du pulte han i rumpa kan hende han bruker strap-on også og tar deg i begge samtidig...

Uansett.. konklusjonen er : i ALLE forhold så må man BÅDE GI OG TA!!

Og da får du si det somså at om han skal bli pissa på av deg(håper dere har latekslaken til senga ellers kan du kjøpe det på kondomeriet) og da må han gjøre timg du liker også! Hva om dere får til en squirt fra din side og at han da blir mer tent på å faktisk knulle det riktige hullet på en kvinne?

Si det til han at om dette skal fungere MÅhan gi deg litt nytelse tilbake!

Jeg er mannog skammer meg over at det er så jævla mange egoistiske mannfolk ute i verden! Ordtaket ; damene først vlir brukt til alt her hjemme. Alt fra det å gå på do først, og første orgsmen.

Anonymous poster hash: faab6...38f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor mye penger er det snakk om?

Anonymous poster hash: a8382...320

 

 

Han har vel millioninntekt... Og siden jeg går på minste-trygd, så føles ikke livet så luksuriøs som jeg selv mener jeg fortjener. Jeg vurderer sterkt å inngå kompromiss i denne saken, slik at vi begge kan komme godt ut av det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel millioninntekt... Og siden jeg går på minste-trygd, så føles ikke livet så luksuriøs som jeg selv mener jeg fortjener. Jeg vurderer sterkt å inngå kompromiss i denne saken, slik at vi begge kan komme godt ut av det... 

Wow. 

 

Virkelig wow.

Anonymous poster hash: c93e9...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du hatt strap on- og tissesex og fått et mer lukseriøst liv, TS?



Anonymous poster hash: c93e9...097
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar dere ting fra denne brukeren seriøst? Bare les hennes tidligere tråder...

Anonymous poster hash: 723b9...31a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vireo

Tar dere ting fra denne brukeren seriøst? Bare les hennes tidligere tråder...

Anonymous poster hash: 723b9...31a

Nei men er nok folk som oppriktig har denne problemstillingen. Derfor jeg svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er litt pirrende med å tisse på hverandre, spurte han jeg har drevet på med en stund men han virket ikke noe interessert for å si det sånn...

 

Liker å utforske sex, men strap on hadde jeg ikke giddet. Jaja, spørs hvor mye penger jeg hadde fått ut av det.



Anonymous poster hash: 7292a...16b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...