Gå til innhold

Par som har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om det er noen par der ute som har hatt trekant med andre?

Hvordan var det? Angret dere i ettertid eller ga dette dere et bedre sexliv?

For vår del er det mmf trekant vi kunne tenke oss å prøve.



Anonymous poster hash: 5969a...cb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg lurer på om det er noen par der ute som har hatt trekant med andre?

Hvordan var det? Angret dere i ettertid eller ga dette dere et bedre sexliv?

For vår del er det mmf trekant vi kunne tenke oss å prøve.

Anonymous poster hash: 5969a...cb0

Kun hatt det som singel.

Veldig mange overvurderer seg selv ang. dette. Kjenner til et par som hadde trekant, og de var overbevist om at det skulle være kun deilig og uproblematisk. Det viste seg raskt at jenta ble sjalu, og hele forholdet gikk i dass pga trekanten. Tviler på at de synes det var verdt det....

Anonymous poster hash: e002d...fc3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strider jo mot all mennesklig fornuft å ha trekant når man er i et forhold. Jeg tror ikke det er mulig å kjenne partneren sin så godt at man kan anta at dette er greit.



Anonymous poster hash: 2ec54...082
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ha trekant om dere vil det.

Å være en jente og ha en mmf trekant er utrolig deilig.

Og får du guttene til å være aktive også med hverandre så vil du få en opplevelse dere som par kan leve på veldig lenge!

Det aller viktigste er å snakke om det på forhånd.

Finne en gutt dere begge er trygge på og liker.

Gjør det hele til en date, gå ut og spis, kjenn på kjemien, og bare om dere alle tre syns det føles rett, så gjør dere det.

Jeg og kjæresten min er ikke sammen lenger, men tro meg, det var IKKE trekanten som veltet forholdet.

Hadde jeg hatt bedre selvtillitt på det med min egen kropp så skulle jeg gjort det igjen, men den tid er nok forbi for min del, men jeg koser meg med minnnene selv om det er 20 år siden :-)

Vi møttes flere ganger gjennom en periode på ca 2 år, men så flyttet han, og dermed ble det vanskelig.

Lykke til og ikke hør på dommedagsprofetene her inne :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og exen hadde trekant med ei jente vi av og til traff ute på byen. Pratet først en god del om det, og bestemte oss for å etterhvert hinte om det til jenta.

Vi hadde på forhånd sagt at vi skulle gjøre det etter en kveld ute, slik at alkoholen kunne gjøre det litt "lettere", og det tror jeg den gjorde.

Det gikk veldig fint i etterkant for oss i alle fall, men det er nok fordi ingen av oss var sjalu. Vi møtte denne jenta flere ganger i ettertid og, men hadde sex med henne kun den ene gangen. Vi snakket om å ha trekant flere ganger ved senere anledninger også, så det er helt klart noe jeg er villig til å gjøre igjen med en ny kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller viktigste er å snakke om det på forhånd.

Lykke til og ikke hør på dommedagsprofetene her inne

Det er ikke dommedagsprofetier, men opplysninger om hva som kan skje i ettertid. Mennesker er mennesker. En vet ikke hvordan følelsene i hver og en vil oppføre seg i en sånn setting etterpå. Sjalusi er en realitet, uansett hvor mye en har samtalt om det først. Noen ganger er fantasier best i fantasien og en får beholde forholdet som det er.

Anonymous poster hash: 52d7e...b2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen og jeg gjorde det flere ganger, og det ble aldri noe krøll. Det var gøy og spennende, og god teambuilding egentlig. Litt sånn "nå skal du og jeg gi denne personen en superduper opplevelse sammen". Jeg følte alltid at vi gjorde det som et team, og at det sveiset oss tettere sammen. Men det er veldig personavhengig. Ville neppe gjort det med han jeg er sammen med nå. Han er en helt annen slags fyr, og han har ikke spesielt lyst engang. Men for all del, i et sunt og sterkt forhold der alle går inn i det med en god innstilling, kan det være veldig bra!



Anonymous poster hash: 113d6...145
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flere gode svar. Vi har ikke noe hastverk så vi kan ta oss tid til å prate om det.

Hyggelig å lese at det er folk med gode erfaringer.



Anonymous poster hash: 5969a...cb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket om det i flere år, men utsatte det stadig fordi jeg ikke var trygg nok på meg selv. Var redd for at jeg skulle bli sjalu og mistenksom. Men etter 13 år som ektepar tok vi skrittet og ble med i en swingerklubb. Avtalen var først å ha sex med et annet par i samme rom, men vi trives veldig godt med å bytte partner og gå til hvert vårt rom. Jeg digger dessuten å se min mann ha det deilig med en annen kvinne, og sjalusi er null problem! Vi gleder oss bare på hverandres vegne. Og så er det himmelsk etterpå når vi to er hjemme alene igjen!

Vi har også sex sammen med mange andre samtidig, men mannen min fortrekker å være med en eller flere jenter. Jeg derimot kan godt gjøre det med flere av begge kjønn samtidig.

Swinging er utrolig gøy, men man skal ha et seriøst, voksent forhold, og ha tenkt seg godt om først! Anbefaler å begynne med å besøke en sexklubb for å observere og kanskje prøve seg forsiktig frem første gang.



Anonymous poster hash: 6a5f7...2f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er begge bi, og har hatt flere trekanter, både med ekstra mann og kvinne, og også partnerbytte med andre par. Har vært noen fine opplevelser og møtt mange morsomme mennesker, og har aldri opplevd ting vi har gjort sammen som noe som har virket negativt på forholdet.

Eneste man skal være oppmerksom på i forhold til mmf er at det er fryktelig mange skrullete menn der ute som søker dette, så det er krevende å finne en seriøs og ålreit fyr til dette. Mens kvinner som ønsker ffm med par ofte er mer seriøse og sympatiske, så det vil på mange måter være lettere å få en god opplevelse med en ekstra kvinne.



Anonymous poster hash: 4f38d...ace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen og jeg gjorde det flere ganger, og det ble aldri noe krøll.

Anonymous poster hash: 113d6...145

Men sammen er dere altså ikke lenger...

Anonymous poster hash: 0022a...c6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært den ekstra jenten i en trekant med samme paret flere ganger. Dette var et par som var nesten 20 år eldre enn meg der han var dominant og hun switch. Varierte mellom at både jeg og hun var sub for ham og at de begge dominerte meg (jeg er sub). Jeg syns det var veldig spennende, men det er veldig viktig at kjemien stemmer og at man prater sammen. De har fortsatt et godt forhold og jeg prater med dem innimellom.

Jeg føler at det krever en del andre ting å skulle være en del av paret. Jeg ville nok ikke hatt mff trekant med han jeg er i forhold med, fordi jeg ikke liker tanken på at han skal ha sex med en annen jente, men jeg har en liten fantsi om å prøve mmf en gang, men har jeg ikke vært sammen med noen menn som er interessert i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sammen er dere altså ikke lenger...

Anonymous poster hash: 0022a...c6f

Jeg skrev og lengre opp her at jeg og eksen hadde trekant med en annen jente, men det hadde ingenting med bruddet å gjøre. Ikke meg du svarer her, men ikke dra konklusjoner om hvorfor det blir brudd.

Kan si som ab her jeg. Det ble aldri noe krøll for oss heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

HeiJeg lurer på om det er noen par der ute som har hatt trekant med andre?Hvordan var det? Angret dere i ettertid eller ga dette dere et bedre sexliv? For vår del er det mmf trekant vi kunne tenke oss å prøve. Anonymous poster hash: 5969a...cb0

Jeg og dama hadde trekant med en ekstra mann i går ☺ Det var første gangen for henne. Det gikk kjempefint, hun fikk nyte to menn for første gang. Og den andre mannen var skikkelig velutrustet, noe hun heller aldri hadde opplevd før. Nå snakker vi om bra mye større enn gjennomsnittlig da....Hun digget virkelig å bli tatt bakfra av han. Så nå snakker vi om når vi skal treffe denne mannen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi snakket om det i flere år, men utsatte det stadig fordi jeg ikke var trygg nok på meg selv. Var redd for at jeg skulle bli sjalu og mistenksom. Men etter 13 år som ektepar tok vi skrittet og ble med i en swingerklubb. Avtalen var først å ha sex med et annet par i samme rom, men vi trives veldig godt med å bytte partner og gå til hvert vårt rom. Jeg digger dessuten å se min mann ha det deilig med en annen kvinne, og sjalusi er null problem! Vi gleder oss bare på hverandres vegne. Og så er det himmelsk etterpå når vi to er hjemme alene igjen!

Vi har også sex sammen med mange andre samtidig, men mannen min fortrekker å være med en eller flere jenter. Jeg derimot kan godt gjøre det med flere av begge kjønn samtidig.

Swinging er utrolig gøy, men man skal ha et seriøst, voksent forhold, og ha tenkt seg godt om først! Anbefaler å begynne med å besøke en sexklubb for å observere og kanskje prøve seg forsiktig frem første gang.

Anonymous poster hash: 6a5f7...2f0

 

Hvor finner man egentlig slike klubber?

Anonymous poster hash: b6b65...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er litt nysgjerrig ang.swinging og opne forhold. Dersom de har sex med andre par og byttar på sexpartnera, kvar går grensa for ein evt. utroskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg er litt nysgjerrig ang.swinging og opne forhold. Dersom de har sex med andre par og byttar på sexpartnera, kvar går grensa for ein evt. utroskap?

For min del går grensen for utroskap når man gjør noe man skjuler for sin partner. Det gjelder både i åpne og monogame forhold. Det er, for meg, en stor forskjell på om min partner har sex med noen og jeg er klar over det/delaktig, og om det skjer bak min rygg. Selv om det rent teknisk er samme hendelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og exen hadde ffm. Det var helt ok for meg. Drømmen hans. Hadde vært en positiv hendelse hadde det ikke vært for det sinnsyke maset i ettertid. For meg var det en engangsgreie, han ville gjøre det ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er litt nysgjerrig ang.swinging og opne forhold. Dersom de har sex med andre par og byttar på sexpartnera, kvar går grensa for ein evt. utroskap?

 

Uærlighet. 

Anonymous poster hash: 4f38d...ace

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og exen hadde ffm. Det var helt ok for meg. Drømmen hans. Hadde vært en positiv hendelse hadde det ikke vært for det sinnsyke maset i ettertid. For meg var det en engangsgreie, han ville gjøre det ofte.

Er det som gjør at jeg kvier meg litt for å dra med meg en annen kvinne i senga. Jeg er bi, så hadde nok fått mye nytelse ut av det selv, men er redd for at kjæresten min ville likt det FOR godt og ikke vært helt fornøyd med bare meg etterpå.

Anonymous poster hash: 0b62b...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...