Gå til innhold

Komikerfruen - Marna Haugen


Gjest Dønn_ærlig

Anbefalte innlegg

Gjest Dønn_ærlig

Sjelden jeg kjenner meg så igjen når jeg leser blogger som jeg gjør når jeg leser komikerfrue sin blogg. Ikke er hun veldig opptatt med å fange nye lesere som mange andre bloggere. Flere som følger henne og hva syns dere om bloggen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjelden jeg kjenner meg så igjen når jeg leser blogger som jeg gjør når jeg leser komikerfrue sin blogg. Ikke er hun veldig opptatt med å fange nye lesere som mange andre bloggere. Flere som følger henne og hva syns dere om bloggen?

Helt enig! Jeg digger henne :)

Anonymous poster hash: 77a17...546

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jeg sansen for :) Dønn ærlig og rett fra levra.

Tar ikke seg selv så seriøst, og virker jordnær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bloggen veldig godt, men noen ganger er hun litt for detaljert når det kommer til det intime. Ikke at det gjør meg noe, men hun har jo to tenåringer som stebarn. Men, ære være henne for ærligheten :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleint at hun skriver at mannen skal massere mellomkjøttet hennes i vagina...

Anonymous poster hash: 272fe...f48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleint at hun skriver at mannen skal massere mellomkjøttet hennes i vagina...

Anonymous poster hash: 272fe...f48

Jepp :rodme: Jeg er langt fra prippen, men den var litt drøy ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker henne, men av og til prøver hun litt vel hardt å være morsom.



Anonymous poster hash: e6ca2...a6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun er kjempe morsom. Tar seg selv lite høytidelig og byr på segselv. Jeg ler meg ihjel av endel av innleggene hennes både på bloggen og på insta.

Husker jeg så henne på TopModel for mange år siden og syns hun virket stuck-up, selvgod og ekkel. Men jeg innrømmer at jeg tok feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Første bloggen jeg har hatt interesse av å lese. Denne var festlig og jeg synes hun skriver bra. Thumbs up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Noen som leser bloggen? Hva synes du?



Anonymous poster hash: 3c283...cdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker henne kjempe godt! :) Sikkert litt fordi jeg er gravid selv, og liker måten hun skriver om svangerskapet på. Litt for intime detaljer avogtil, men et friskt pust syns jeg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun virker som en kjempesøt og snill person. Veldig ærlig om både ekteskapet og det å være småbarnsforelder. Også skriver hun veldig morsomt da.



Anonymous poster hash: a07ac...a72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri hørt om

da får du google da.

Anonymous poster hash: 3c283...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en av de få bloggerene jeg virkelig har sansen for! Ærlig og direkte, rosamaler ikke hverdagen sin. Hun byr på seg selv på godt og vondt. Dessuten virker hun og mannen veldig sammensveiset, fortsatt forelska, og jeg tror de har et godt ekteskap. Tror ikke de kjeder seg i hverandres selskap iallefall :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...