Gå til innhold

Blir lei meg når folk spør om jeg er singel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker på i jobbsammenheng/fest og sånt. Fordi jeg kommer til å være singel resten av livet er dette sårt. Blir også lei meg når kolleger snakker om bryllupsplanene sine, og når folk tar med barna sine på jobb. Føler meg så lite verdt at jeg går ofte på do og gråter :(

Hva er vanlig å si når folk spør om man har kjæreste? Dessuten er det ingen som tror på meg når jeg sier jeg er singel. Skjønner ikke hvorfor. Jeg pleier vanligvis å svare at jeg er singel fordi jeg menn ikke liker meg.



Anonymous poster hash: b3593...daf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer ikke til å være singel for resten av livet! En dag skal du se at drømmemannen kommer inn døra og ser på deg, kun deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ikke til å være singel for resten av livet! En dag skal du se at drømmemannen kommer inn døra og ser på deg, kun deg! :)

Men hva skal jeg si da..? Folk spør og graver så fælt.

Anonymous poster hash: b3593...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Hvorfor tror du du kommer til å være singel for alltid? Man kan alltid jobbe med seg selv og bli mer åpen etc, eller hva det nå er som er grunnen til at du mener menn ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Så trist å lese :(

Hvorfor mener du at du kommer til å være singel resten av livet?

Hvis folk spør, så sier du (med STOLTHET) at du er singel, og trives med det.

Endret av Gurgemeie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er vanlig å si når folk spør om man har kjæreste? Dessuten er det ingen som tror på meg når jeg sier jeg er singel. Skjønner ikke hvorfor. Jeg pleier vanligvis å svare at jeg er singel fordi jeg menn ikke liker meg.

Anonymous poster hash: b3593...daf

Vet ikke hva man bør si, men ikke si "fordi menn ikke liker meg". Ingen som spør om personlige ting ønsker genuine svar om svarene er negative.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men forhold er oppskrytt. Halvparten av de som gifter seg skiller seg jo uansett.

Når noen spør om jeg har kjæreste, er det temmelig normalt å si; "Nei, det har jeg ikke". Eventuelt "Nei, har ikke møtt den rette enda". Om du tør å ha litt humor til det, kan man og si; "Spør igjen om 1 år / 5 år".

Har for øvrig aldri opplevd at noen bryr seg såpass at de spør og graver videre etter dette.

Jeg pleier jo å si at jeg ikke har kjæreste, men syns folk er så nysgjerrige! "hvaaa, er DU singel, det hadde jeg aldri trodd." Nei takk for den. Menn liker meg ikke og jeg vurderer å ta en sex change og bli mann. Har nok mer hell som homofil mann føles det som.

Anonymous poster hash: b3593...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier jo å si at jeg ikke har kjæreste, men syns folk er så nysgjerrige! "hvaaa, er DU singel, det hadde jeg aldri trodd." Nei takk for den. Menn liker meg ikke og jeg vurderer å ta en sex change og bli mann. Har nok mer hell som homofil mann føles det som.

Anonymous poster hash: b3593...daf

Det at de akdri har trodd at du er singel er jo et kompliment. De syns du er så bra at de tenker du kan få hvem du vil.

Hvorfor tror du ingen menn liker deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Psjjj. Du har hele senga for deg selv, jente. Dessuten ingen mann som konstant midt på natta klager over at du sparket ham i b... når du er tilbake fra dass, og skal gli over på din side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier jo å si at jeg ikke har kjæreste, men syns folk er så nysgjerrige! "hvaaa, er DU singel, det hadde jeg aldri trodd." Nei takk for den. Menn liker meg ikke og jeg vurderer å ta en sex change og bli mann. Har nok mer hell som homofil mann føles det som.

Anonymous poster hash: b3593...daf

De syns det er vanskelig å tro fordi du er veldig pen, antar jeg. Ser ikke helt hvordan du tolker den kommentaren negativt. Hva tror du de mener når de sier det?

Anonymous poster hash: 98e5d...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer ikke til å være singel for resten av livet! En dag skal du se at drømmemannen kommer inn døra og ser på deg, kun deg! :)

Det er kun kvinnfolk som presterer og si det er.. Teiteste svaret i historien.

Anonymous poster hash: efaee...36d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du TS?



Anonymous poster hash: 25ec4...5e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun kvinnfolk som presterer og si det er.. Teiteste svaret i historien.

Anonymous poster hash: efaee...36d

En dag vil noen også klare å elske deg, AB <3 <3 ikke vær urolig for stjernene ligger til rette for deg!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor gammel er du TS?

Anonymous poster hash: 25ec4...5e0

Jeg er 33 år. Vet jeg ikke burde bry meg men nå jobber jeg på en veldig nysgjerrig avdeling og de spør hele tiden om jeg har fått meg kjæreste og hvorfor jeg er singel :(

Anonymous poster hash: b3593...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år. Vet jeg ikke burde bry meg men nå jobber jeg på en veldig nysgjerrig avdeling og de spør hele tiden om jeg har fått meg kjæreste og hvorfor jeg er singel :(

Anonymous poster hash: b3593...daf

Og barn ser stygt på deg, mobber deg og kaster papirkuler på deg, og svigerinnen din nekter deg å være sosial og ha det bra?

Anonymous poster hash: bd939...6b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og barn ser stygt på deg, mobber deg og kaster papirkuler på deg, og svigerinnen din nekter deg å være sosial og ha det bra?

Anonymous poster hash: bd939...6b8

Hæ?

Anonymous poster hash: b3593...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ikke til å være singel for resten av livet! En dag skal du se at drømmemannen kommer inn døra og ser på deg, kun deg! :)

En dag vil noen også klare å elske deg, AB <3 <3 ikke vær urolig for stjernene ligger til rette for deg!!

Hva er vitsen med dette?? Gni det inn? Falskt håp er ikke veien å gå! :rasende:

TS, du må få fokuset ditt over på noe annet. På deg selv, og på noe du kan gjøre som gir deg mestringsfølelse. Reis jorda rundt, bytt jobb, følg en gammel drøm.. Hva som helst! Du må komme ut av det tankemønsteret du har viklet deg inn i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...