Gå til innhold

Jenter som sier de kun er ute etter en flørt.


Summers

Anbefalte innlegg

Ser enkelte jenter si at de kun er ute etter en flørt, føler fort at ting går for fort frem, får porpliktelsesangst, osv

Er det noe de bare sier fordi de ikke klarer å få kjæreste? Jeg snakker ikke om alle jenter som kommer med slike utsagn, men de som er "evig single" og dater utrolig mange menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Argentina

Kanskje de sier det fordi de faktisk bare har lyst på en flørt? Og er evig single, nettop fordi de bare har lyst på flørter? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det til den typen menn jeg ser jeg ikke ville hatt et forhold til - men kun finner attraktive.

Vet ikke hva jeg hadde sagt dersom jeg hadde møtt en som jeg virkelig fikk trua på - kanskje blitt litt redd da også.

Har også en del forpliktelsesangst, ettersom eksen var en skikkelig slem fyr uten empati og respekt.



Anonymous poster hash: b0a9e...db1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Slade

Hvor møter man slike jenter?

Jeg møter stort sett bare jenter som ønsker forhold.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser enkelte jenter si at de kun er ute etter en flørt, føler fort at ting går for fort frem, får porpliktelsesangst, osv

Er det noe de bare sier fordi de ikke klarer å få kjæreste? Jeg snakker ikke om alle jenter som kommer med slike utsagn, men de som er "evig single" og dater utrolig mange menn.

Noen er playeretter akkurat som menn. Det er ikke så stor forskjell mellom kjønnene selv om noen tror det.

Anonymous poster hash: 77507...2fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den du dater sier "Jeg er ikke på utkikk etter en kjæreste" eller "dette går for fort", handler det vel i bunn og grunn om at vedkommende har mistet interessen for deg og vil ut. Noen folk mister interessen fortere enn andre og har større turnover når det gjelder dating. Dette gjelder vel både jenter og gutter, uten at det handler om at de ikke "klarer" å få seg kjæreste - de har bare ikke møtt noen som det har sagt ordentlig "klikk" med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan bare svare for meg selv..jeg vil være singel, er ikke ute etter et forhold. Krever mye tid aleine, og er i så måte en elendig kjæreste :P hva andre jenter legger i det vet jeg ikke, det handler ikke om at jeg ikke klarer skaffe meg kjæreste, jeg er bare ikke gira på en.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han en palyer vil jeg kun ha en flørt. Man satser ikke på playere.

Sier jeg at jeg vil ta det med ro, eller ikke er klar for noe forhold, så er han ikke interesant nok.



Anonymous poster hash: 6d06d...682
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner en jenter som bare vil ha en flørt egentlig? Jeg er erfaren på tinder med både det ene og det andre, men kanskje 1 av 100 damer er ute etter en flørt, resten er ute etter noe seriøst.

Noen er inne på at det er visse type menn som får damer til å ville ha en flørt. Jeg kommer i kontakt med omtrent bare damer som er ute etter noe seriøst, så kanskje jeg ser og er seriøs da ;-)



Anonymous poster hash: c764b...155
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun mener å fortelle deg er at du ikke skal forvente deg noe, at hun har god tid. Slike damer vil bli kjent med en mann først. Hun vil ikke gi deg falske forhåpninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget mitt ga visst en annen mening enn tilsiktet. Jentene som sier de får forpliktelsesangst, bare ute etter en flørt, osv er ikke jenter jeg dater, men evig single venninner som snakker om hvorfor de ikke har kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Slade

...men evig single venninner som snakker om hvorfor de ikke har kjæreste.

Det kan høres ut som en plausibel unnskyldning.

Ikke helt ulikt de som ryker ut fra "Jakten på Kjærligheten" og lignende serier som noen dager senere er på førstesiden av Se og Hør og sier at de uansett ikke var interessert og er glad de røk ut.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser enkelte jenter si at de kun er ute etter en flørt, føler fort at ting går for fort frem, får porpliktelsesangst, osv

Er det noe de bare sier fordi de ikke klarer å få kjæreste? Jeg snakker ikke om alle jenter som kommer med slike utsagn, men de som er "evig single" og dater utrolig mange menn.

Kanskje de ikke gidder en kjæreste i livet sitt, må være lov for kvinner også det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innlegget mitt ga visst en annen mening enn tilsiktet. Jentene som sier de får forpliktelsesangst, bare ute etter en flørt, osv er ikke jenter jeg dater, men evig single venninner som snakker om hvorfor de ikke har kjæreste.

Vel, det er jo utrolig tøft når livet ikke blir som man forventet. Vil du heller at de skal legge hodet sitt i fanget ditt og grine og hulke over mannen, barna, stasjonsvogna og labradoren som de aldri fikk?

... Utover det så er det mange kvinner som faktisk foretrekker å være single, som ønsker å ha fullstendig råderett og bestemmelsesrett over leilighet og interiør, hvilken bil de skal kjøre og hvor de skal jobbe osv. Som ikke ønsker alt samarbeid og merarbeid som følger med det å ha en partner.

Ikke alle ønsker et A4-liv :)

Anonymous poster hash: d34b1...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser enkelte jenter si at de kun er ute etter en flørt, føler fort at ting går for fort frem, får porpliktelsesangst, osv

Er det noe de bare sier fordi de ikke klarer å få kjæreste? Jeg snakker ikke om alle jenter som kommer med slike utsagn, men de som er "evig single" og dater utrolig mange menn.

Eller kanskje de sier det fordi de ikke vil ha kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo utrolig tøft når livet ikke blir som man forventet. Vil du heller at de skal legge hodet sitt i fanget ditt og grine og hulke over mannen, barna, stasjonsvogna og labradoren som de aldri fikk?

... Utover det så er det mange kvinner som faktisk foretrekker å være single, som ønsker å ha fullstendig råderett og bestemmelsesrett over leilighet og interiør, hvilken bil de skal kjøre og hvor de skal jobbe osv. Som ikke ønsker alt samarbeid og merarbeid som følger med det å ha en partner.

Ikke alle ønsker et A4-liv :)

Anonymous poster hash: d34b1...73d

Det er helt greit å rasjonalisere at de aldri fikk erfare det største en kvinne kan oppleve. Det å bli mor og ha en famlie.

Og før dere lynsjer meg, så vil jeg påstå at karriere og penger ikke vil gjøre noen kvinne lykkelig. Den første generasjonen karrierekvinner som nå er oppi 50/60årene i Australia og andre vestlig europeiske land sliter med alkoholisme og depresjon.

Anonymous poster hash: 7d8d3...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er helt greit å rasjonalisere at de aldri fikk erfare det største en kvinne kan oppleve. Det å bli mor og ha en famlie.

Og før dere lynsjer meg, så vil jeg påstå at karriere og penger ikke vil gjøre noen kvinne lykkelig. Den første generasjonen karrierekvinner som nå er oppi 50/60årene i Australia og andre vestlig europeiske land sliter med alkoholisme og depresjon.

Anonymous poster hash: 7d8d3...429

Hva faen er dette for noe bull shit?

Jeg, som veldig mange venninner, har aldri ønsket barn eller en familie. Vi er bare ikke skapt for det. Vi er skapt for å leve livet og oppleve det vi kan. Ingen av oss har vært i nærheten av å ønske seg rekkehus, 2.4 barn, golden retriever og en stasjonsvogn. Vi hadde alle antagelig blitt mordere, eller sinnsyke, om vi hadde blitt plassert inn i en slik setting.

Heldigvis er det lov å droppe den konforme tilstanden kirka satte for oss for ørtenhundre år siden.

Men det er ikke dermed sagt vi ønsker å være single. Men vi gidder ikke å være i et forhold fordi samfunnet mener at dette er det mest riktige. Jeg stortrives når jeg er i et forhold med en mann - inntil ett år. Da har jeg gått møkkalei og vil ha tilbake min frihet. Så jeg går inn i forhold med tanken "gøy så lenge det varer" og så håper jeg på mye gøy i årene fremover ;)

Anonymous poster hash: 6d06d...682

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er dette for noe bull shit?

Jeg, som veldig mange venninner, har aldri ønsket barn eller en familie. Vi er bare ikke skapt for det. Vi er skapt for å leve livet og oppleve det vi kan. Ingen av oss har vært i nærheten av å ønske seg rekkehus, 2.4 barn, golden retriever og en stasjonsvogn. Vi hadde alle antagelig blitt mordere, eller sinnsyke, om vi hadde blitt plassert inn i en slik setting.

Heldigvis er det lov å droppe den konforme tilstanden kirka satte for oss for ørtenhundre år siden.

Men det er ikke dermed sagt vi ønsker å være single. Men vi gidder ikke å være i et forhold fordi samfunnet mener at dette er det mest riktige. Jeg stortrives når jeg er i et forhold med en mann - inntil ett år. Da har jeg gått møkkalei og vil ha tilbake min frihet. Så jeg går inn i forhold med tanken "gøy så lenge det varer" og så håper jeg på mye gøy i årene fremover ;)

Anonymous poster hash: 6d06d...682

Så du levet livet ditt som mann inntil videre. Ennå godt du og venninnene dine ikke reproduserer, da blir det flere av oss som kan holde samfunnet videre.

Skriv her når du er 60 og føler du manglet det store her i livet, som barn eller mann. Ikke la alkoholismen ta deg. Lykke til

Anonymous poster hash: 7d8d3...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaah-så siden vi ikke ønsker oss et a4-liv er vi dømt til alkoholisme..takk for tipset, TS, jeg bør vel henge utafor Polet ved åpningstid i morra da. Sånn ellers vil jeg ønske deg velkommen til 2015.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du levet livet ditt som mann inntil videre. Ennå godt du og venninnene dine ikke reproduserer, da blir det flere av oss som kan holde samfunnet videre.

Skriv her når du er 60 og føler du manglet det store her i livet, som barn eller mann. Ikke la alkoholismen ta deg. Lykke til

Anonymous poster hash: 7d8d3...429

Haha gosj så mye du vet da. Eller kanskje ikke :P

Så det er greit for menn å leve fritt? Men ikke damer? Fordi?? Og man er garantert å ende som alkoholiker om man ikke får barn? Fordi??

Anonymous poster hash: 6d06d...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...