Gå til innhold

Når ble dere sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter litt og funderer på om det jeg er i nå kvalifiseres som "normalt". Jeg har holdt på med en fyr i rundt 5 måneder og vi er eksklusive. Jeg vil gjerne bli sammen, mens han sier at han vil være heeeeelt sikker først, men at han vil gjerne bli sammen snart. Så jeg stoler på det. Jeg lurer bare på hvor lang tid det tok for dere?

Anonymous poster hash: 8e24a...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 måneder og fremdeles ikke offisielt sammen



Anonymous poster hash: a83d4...3d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var med hverandre fra september. Ble ikke sammen før i mars for noen år siden :fnise: Vi var vel litt treig begge to, men vi var egentlig "eksklusive" omtrent fra dag en.



Anonymous poster hash: e91d9...086
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å vite at det er flere I samme båt hvertfall :ler:

Anonymous poster hash: 8e24a...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ikke offisielt sammen før etter et år

Anonymous poster hash: 54fec...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rådyr

3-4 måneder. Hadde vi hatt tid til å treffes oftere hadde det sikkert skjedd tidligere.

Endret av rådyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble offisiellt etter 1,5 mnd, fordi jeg ikke ligger med folk jeg ikke er sammen med :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang ble jeg sammen med en etter 4 mnd, han ville bli sammen tidligere. En annen gang ble vi sammen etter 6 mnd, han ville tidligere.

Senere kastet jeg meg uti det med en alt klaffet med fra første stund. Vi hang sammen fra første dag, og ble egentlig sammen uten å ha snakket om det. Så vi har egentlig ingen jubileumsdato. Regner den fra første dag vi møttes. Beste forholdet jeg har vært i, og still going strong 5 år etter.



Anonymous poster hash: 0e00d...ef1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere eksempler?

Anonymous poster hash: 8e24a...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med eksen tok det akkurat 4. mnd, med nåværende har vi holdt på ca. 6 mnd. og jeg aner ikke hva vi er!

Synes det er greit å ta det rolig, bedre å være sikker før man går inn i noe, men er greit å vite at man beveger seg i riktig retning. Det gjør det jo med daten din TS, han trenger bare litt mer tid :) Synes du skal ta det helt rolig og gi han den tiden! Han har jo sagt han vil ha forhold.



Anonymous poster hash: 46995...0eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble sammen sånn én måned etter at vi begynte å henge. Det gikk veldig fort, men angrer ikke. Forholdet er som en dans på roser (for å være litt klisj) :)

Skjønner ikke hvorfor så mange vil vente til det er skikkelig seriøst før man blir sammen. Å være sammen er jo ikke det samme som å gifte seg. Æ være sammen og "nesten sammen" har jo de samme reglene. Man henger sammen og man driver ikke rundt med andre. Funker ikke forholdet er det jo bare å skille lag.

Endret av Tibbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff kjæresten min i månedsskiftet juli/august, og vi oppførte oss vel som kjærester fra og med første date, men jeg visste ikke helt hva vi var før han på nyttårsaften skreik ut foran alle vennene sine at han hadde gjort årets prestasjon ved å "fange" tidenes beste kjæreste. Skålte og sto i :fnise:

Så, akkurat når det skjedde er litt vanskelig å si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her. Når "dater" man? Når man har kjent en person lenge, og får sterkere følelser etter flere års vennskap. Jeg er veldig avslappet med han. Og vi treffes når vi har tid og ikke andre avtaler og jobb/studier. Dette varierer.

Anonymous poster hash: 56016...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ble sammen en uke etter at vi traff hverandre for første gang, kjøpte hus og flyttet sammen etter 3 mnd. Giftet oss etter 7 mnd. Galskap ;)

Vi feirer 5 år bryllupsdag i mai og er fremdeles veldig lykkelige sammen. :)

Anonymous poster hash: d8169...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...