Gå til innhold

Lek?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer egentlig på om dere har forslag til "leker" man kan ha på en "date", eller med en person man dater. Hvis man skal være hjemme hos en av dere og drikke og ta en tur på byen.

Tenkte helst på ting som gjør stemningen bra og drar i gang samtaler. Type tester man kan ta? Spørsmål som er artige? Leker man blir kjent med på en useriøs og morsom måte: type: "Jeg har aldri". Trylletriks? Lese i hender? ETC.

Tja hva som helst? Alt som skaper god stemning og artige samtaler!!

KJØR PÅ :D



Anonymous poster hash: 294c3...1a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Putekrig.

Liker forslaget! den type ting er også fint. Forslag til konkurranser tar jeg også gjerne imot.

Hvis du har andre forslag til ting du hadde satt pris på som mann, som gjør stemningen leken og gøy så er det bare å kjøre på :)

TS

Anonymous poster hash: 294c3...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fifa ;)

Skulle gjerne spilt fifa, men jeg har det ikke dessverre :/

TS

Anonymous poster hash: 294c3...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøtt, sannhet eller prosent :D

Den lekte jeg for maaange år siden. Kanskje jeg skal kjøre på med "flasketuten peker på" også ;)

TS

Anonymous poster hash: 294c3...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøtt, sannhet eller prosent :D

Kan jeg spørre om noe litt teit? Hvis man er ganske frampå med kroppskontakt o.l. Er det bra? Eller blir det needy og gjør at mannen føler at han skulle tatt initativ?

Altså: Liker menn at man viser tydelig interesse, eller bør man holde litt tilbake?

Anonymous poster hash: 294c3...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Den lekte jeg for maaange år siden. Kanskje jeg skal kjøre på med "flasketuten peker på" også ;)

TS

Anonymous poster hash: 294c3...1a0

Ja den er også morsom! Blir aldri for gamle for de lekene ;)

Kan jeg spørre om noe litt teit? Hvis man er ganske frampå med kroppskontakt o.l. Er det bra? Eller blir det needy og gjør at mannen føler at han skulle tatt initativ?

Altså: Liker menn at man viser tydelig interesse, eller bør man holde litt tilbake?

Anonymous poster hash: 294c3...1a0

Jeg liker at kvinner viser tydelig interesse i alle fall, men jeg vet ikke hva andre liker. Tror de fleste liker det. Bare prøv deg fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er også morsom! Blir aldri for gamle for de lekene ;)

Jeg liker at kvinner viser tydelig interesse i alle fall, men jeg vet ikke hva andre liker. Tror de fleste liker det. Bare prøv deg fram.

Takk for svar ;) er så nervøs at jeg tydeligvis søker råd fra fremmede menn her på KG haha. Uff

TS

Anonymous poster hash: 294c3...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann til å bli naken.



Anonymous poster hash: 0fd7e...035
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førstemann til å bli naken.

Anonymous poster hash: 0fd7e...035

Det får vi nok til senere på kvelden uansett ;)

Anonymous poster hash: 294c3...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne spilt fifa, men jeg har det ikke dessverre :/TS Anonymous poster hash: 294c3...1a0

Spill litt sammen i nærmeste binge da. Høhø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Takk for svar ;) er så nervøs at jeg tydeligvis søker råd fra fremmede menn her på KG haha. Uff

TS

Anonymous poster hash: 294c3...1a0

Hvorfor er du så nervøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er du så nervøs?

Fordi jeg har lyst til å få en helg som overgår alle forventninger! Liker han godt :)

TS

Anonymous poster hash: 294c3...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Fordi jeg har lyst til å få en helg som overgår alle forventninger! Liker han godt :)

TS

Anonymous poster hash: 294c3...1a0

Hvis dere liker hverandre så pleier det å bli veldig hyggelig, men det er ikke alltid så lurt å legge opp en list som gjør at du eller han eller begge stresser livet av dere hvert minutt fordi alt skal overgå alt dere noengang har gjort hittil i livet.

Har dere snakket om hva han/du/dere har lyst til å gjøre? - eller har du tatt på deg en rolle som 'aktivtetesleder' og 'morogeneral'?

Pust litt også. Kanskje det ikke 'må' være program fra morgen til kveld, med selskapsleker og slikt?

Om du ikke har komplekser så er alltids klespoker en vinner på kvelden sammen med et par pils eller en god vin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg lurer egentlig på om dere har forslag til "leker" man kan ha på en "date", eller med en person man dater. Hvis man skal være hjemme hos en av dere og drikke og ta en tur på byen.

Tenkte helst på ting som gjør stemningen bra og drar i gang samtaler. Type tester man kan ta? Spørsmål som er artige? Leker man blir kjent med på en useriøs og morsom måte: type: "Jeg har aldri". Trylletriks? Lese i hender? ETC.

Tja hva som helst? Alt som skaper god stemning og artige samtaler!!

KJØR PÅ :D

Anonymous poster hash: 294c3...1a0

Sjekk ut PUA trylletriks.

Anonymous poster hash: 9da72...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt handa til flere gutter jeg har vært på "date" med og sagt:

One, two, three, four - I declare a thumb war...

.... Five, six, seven, eight - I use this hand to mastrubate.

Hahahhahahhaha det er priceless! Da finner du ut om han har humor i hvert fall.

Endret av Vannflaska
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...