Gå til innhold

Når exen møter en annen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere. Det ble slutt med meg og samboer for 3 mnd siden. Har hatt litt kontakt (jeg vil bli sammen igjen, ikke han). Hadde sex for en uke siden, da var jeg så idiot at jeg smugtitta på telefonen hans. Der fant jeg jo diverse meldinger fra jenter! Så lite kjekt å se at han flørter med andre, jeg ble fysisk KVALM! 😩

Vet jeg ikke skulle gjort det og det ikke er min sak lengre. Men har dere noen tips? Jeg drømmer om han at han er på date med andre, så dukker jeg opp og han er kjempeekkel mot meg! 😂

Tenker veldig mye på dette. Gruer meg til den dagen jeg får høre at han har hatt sex med noen andre og evt har noe på g.. Det gjør så himla vondt!!

Hvor lang tid tok det for dere?

Hvordan takle det?

😪

Anonymous poster hash: 998ef...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde kanskje være mer kvalm over egen oppførsel som puler en eks du vil ha tilbake. Hallo, du må holde igjen karamellen siden han ikke vil ha deg tilbake og du har ingen grunn til å være sur på ham siden dere ikke er ilag lenger. Han derimot har grunn til å bli rasende på deg pga du snoker på telefonen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke hadde holdt kontakten og hatt sex med han hadde du kanskje vært over han til nå.



Anonymous poster hash: f8521...345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et mongolid svar. Noen folk er absolutt bare ute etter å trykke folk ned. Her ber jenta om forståelse så bare må du spy ut av deg slike kommentarer. Makan til drittunge

Anonymous poster hash: 998ef...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et mongolid svar. Noen folk er absolutt bare ute etter å trykke folk ned. Her ber jenta om forståelse så bare må du spy ut av deg slike kommentarer. Makan til drittungeAnonymous poster hash: 998ef...5cc

Hei ts

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dreit deg ut litt der ts!

Anonymous poster hash: 63803...b3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe annet å gjøre enn å kutte ham helt ut. Han har ikke lyst til å bli sammen igjen og er i full gang med å flørte med andre jenter. For alt du vet har han sex med dem også (hvis dere har hatt ubeskyttet sex ville jeg testet meg for klamydia). Å fortsette å ha kontakt med ham er bare selvpining. Slett eller gjem ham (og gjerne vennene hans også) fra sosiale medier sånn at du ikke ser hva han driver med. Fortell ham at du ikke er interessert i mer kontakt. Du kommer deg over dette, men du må være forberedt på at det tar tid. Lykke til! :)



Anonymous poster hash: cc5e0...d58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Ikke få med seg AB-koden er en klassisk faceplant. Nok om det.

Jeg tror ikke ts gjør lurt i å tilbringe tid med eksen. Det haler ut smerten og bare strekker bruddet ut i tid. Det lureste er å gå videre som om noen la en hvit duk over bordet. Fresh start. Det er ingen måter å reverse-engineere seg frem til et annet resultat. Spørsmålet er bare hvor lang tid du vil bruke på det, og hvor mye vondt du ønsker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dreit deg ut litt der ts!

Anonymous poster hash: 63803...b3c

Trådstarter har jo rett, selv om det var hun som måtte "forsvare" seg selv.

Uansett - jeg tror den beste måten å takle dette på er å unngå kontakt med eksen. Sex er i hvert fall lite lurt, når du vet at han ikke vil være sammen med deg lengre... du blir bare mer såret. Du opprettholder følelsene og et håp om at han skal ombestemme seg, samtidig som han tydeligvis er på vei videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt til hvordan du har det. Hadde en kjæreste i 10år, helt fra starten av ungdomstiden og vi var hverandres første. Da hun fikk ny partner var det umulig å bli kvitt tankene om dem i langtid.

Er nok ikke løsningen for deg, men så fort jeg hadde nok energi til det så hadde jeg et par ons (det tok nesten 6mnd før jeg i det hele tatt var i stand til den form for relasjon). I og med at vi var hverandres første så var sex sterkt tilknytett til tillit og respekt. For meg hjalp det på et forskrudd vis da jeg etter en del ons endret synet fra tillitt og respekt til egoistisk tilfredstillelse. Noe jeg faktisk tror er mer korrekt om man ser på det litt svart/hvit.

Vil også si at det blir bedre med tiden, du vil bli overrasket over alle de du i fremtiden vil møte som passer deg bedre en eksen. Stor klem, ta tiden til takke og bruk den på ting som gjør livet ditt bedre.

Anonymous poster hash: c032f...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok forresten 6måneder før jeg sluttet å tenke på henne hverdag og natt. 10mnd før jeg fikk sove til normal tid. 1,5år før jeg var klar til å gi en del av meg til noen andre.

Anonymous poster hash: c032f...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...