Gå til innhold

Er det teit som jente å ta kontakt med en gutt på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger vel faktisk bare et spark bak. Har jo ingenting å tape og han har jo likt begge mine øyeblikksbilder, haha..

Har selv aldri tatt kontakt med en gutt før der (har hatt det i 1år) men han her virker litt interessang :)

Så er det ok som jente å ta kontakt?

Anonymous poster hash: 21011...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

guttene der klager jo alltid over at jenter aldri tar kontakt (å demonstrerer ved å aldri ta kontakt selv) så skulle ikke skjønne hvorfor det skal være så ille for deg å ta kontakt :P



Anonymous poster hash: 9cb60...5fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ok å vise at man er interessert!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vent heller og sjekk mobilen hvert 5 minutt i håp om at han kanskje har skrevet til deg.

Eller så kan du skrive til ham og ta kontakt. Vil du ha noe, så må du gå for det :)



Anonymous poster hash: 3f905...ede
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ta kontakt! Du har sikkert mer hell enn meg. Har kontaktet flere men de sletter meg bare :( Menn liker ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg (kvinne) tok kontakt med en på tinder og vi har datet i snart 2 mnd :-)

Anonymous poster hash: 0731d...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (kvinne) tok kontakt med en på tinder og vi har datet i snart 2 mnd :-)

Anonymous poster hash: 0731d...5c5

Koselig å høre, jeg får prøve å sende han en melding nå da 😊

-Ts

Anonymous poster hash: 21011...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig i det hele tatt å stille et så fullstendig idiotisk spørsmål...



Anonymous poster hash: 77f01...bb5
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig i det hele tatt å stille et så fullstendig idiotisk spørsmål...

Anonymous poster hash: 77f01...bb5

Når man bare blir sletta så er det ikke så hyggelig. Eller får masse stygge kommentarer.

Anonymous poster hash: 0bbf1...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg nesten alltid er den som sier hei først jeg... Virker som at gutta liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder som regel kun chate med folk som tar kontakt. Må føle det er en ganske sterk interesse før jeg bruker tid på noen, om det er for noe seriøst.

Anonymous poster hash: 69adf...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vel faktisk bare et spark bak. Har jo ingenting å tape og han har jo likt begge mine øyeblikksbilder, haha..

Har selv aldri tatt kontakt med en gutt før der (har hatt det i 1år) men han her virker litt interessang :)

Så er det ok som jente å ta kontakt?

Anonymous poster hash: 21011...ca7

Er du gal?!?!

Har du ikke sett i brukerreglene til Tinder?

Det er strengt forbudt for jenter å ta kontakt med gutter uten at guttene har tatt kontakt først. Dette for å bevare allmenn moral og æreskodeks for et dannet samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gidder som regel kun chate med folk som tar kontakt. Må føle det er en ganske sterk interesse før jeg bruker tid på noen, om det er for noe seriøst.

Anonymous poster hash: 69adf...4b8

:klaske:

Anonymous poster hash: 77f01...bb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klaske:

Anonymous poster hash: 77f01...bb5

Hørtes kanskje litt teit ut. Men får så mye tilbud fra forskjellige kanter at jeg ikke kan sitte å bruke tid på folk som allikavel ikke er min type. Jeg liker damer som tørr å ta det de ønsker.

Anonymous poster hash: 69adf...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, om kvinner kunne hatt samme tankegang i samlivet, så mange lykkelige menn det hadde blitt. Helts ikke henvend dere til oss med mindre dere blir snakket til



Anonymous poster hash: 3ca39...e46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gurgemeie

Jeg fant min nåværende kjæreste på Tinder, og jeg var den som sa hei til han først. Han ble faktisk positivt overrasket over at ei dame tok kontakt først. Vi holdt samtalen gående en god stund der, før det gikk over til telefonsamtaler og sms, og deretter møte.

Resten er historie :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...