Gå til innhold

Menn fra England og Irland


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes menn fra England og Irland er så utrolig kjekke? :)

Anonymous poster hash: 21c4b...088

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn fra England er IKKE kjekke. De har chlamydia og dårlig moral. Menn fra Irland har mer respekt for kvinner og har verdens mest sexy dialekt :)



Anonymous poster hash: d7366...192
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke alle fra England som er sånn da :) men de fra Irland er kjempe kjekke :)

Anonymous poster hash: 21c4b...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært Irland var mange kjekke gutter der ja <3

Anonymous poster hash: 21c4b...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn fra England er IKKE kjekke. De har chlamydia og dårlig moral. Menn fra Irland har mer respekt for kvinner og har verdens mest sexy dialekt :)

Anonymous poster hash: d7366...192

"sukk" så sløv du er, Troll litt bedre neste gang, .

Anonymous poster hash: ca549...755

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"sukk" så sløv du er, Troll litt bedre neste gang, .

Anonymous poster hash: ca549...755

Hva mener du?

Anonymous poster hash: d7366...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke alle fra England som er sånn da :) men de fra Irland er kjempe kjekke :)

Anonymous poster hash: 21c4b...088

Nei men jeg har bodd der og har møtt de største rasshøla du kan tenke deg. Men det var oppi nord da. Kjenner mange hyggelige menn i London-området. Men har aldri sett noen kjekke i London whatsoever. Kanskje jeg er kresen?

Anonymous poster hash: d7366...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men jeg har bodd der og har møtt de største rasshøla du kan tenke deg. Men det var oppi nord da. Kjenner mange hyggelige menn i London-området. Men har aldri sett noen kjekke i London whatsoever. Kanskje jeg er kresen? Anonymous poster hash: d7366...192

kansje du ikke har vært heldig haha <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Anonymous poster hash: 21c4b...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hvor jeg bor finnes det mange briter, og så langt så fremstår de fleste som høylydte, uhøflige, ufordragelige alkoholikere. Jeg kjenner ikke mange engelskmenn, og har lite sammenligningsgrunnlag, men etter de erfaringene jeg har gjort meg så ser jeg ikke noe enormt behov for å bli kjent med noen briter heller.

Endret av Miklo Velka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje du ikke har vært heldig haha :)

Anonymous poster hash: 21c4b...088

Nei var ikke det ass :P Føltes som jeg var med i Geordie shore, mannfolka der oppe er akkurat som i serien. Umoralske drittsekker. Men har som sagt møtt hyggelige engelskmenn fra andre byer. Er veldig fan av irer, de er så koselige! Nå fikk jeg lyst å flytte tilbake til Irland..

Anonymous poster hash: d7366...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hvor jeg bor finnes det mange briter, og så langt så fremstår de fleste som høylydte, uhøflige, ufordragelige alkoholikere. Jeg kjenner ikke mange engelskmenn, og har lite sammenligningsgrunnlag, men etter de erfaringene jeg har gjort meg så ser jeg ikke noe enormt behov for å bli kjent med noen briter heller.

Bor du i Bergen eller Stavanger? Vet det bor mange elskere på vestlandet.

Anonymous poster hash: d7366...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei var ikke det ass :P Føltes som jeg var med i Geordie shore, mannfolka der oppe er akkurat som i serien. Umoralske drittsekker. Men har som sagt møtt hyggelige engelskmenn fra andre byer. Er veldig fan av irer, de er så koselige! Nå fikk jeg lyst å flytte tilbake til Irland.. Anonymous poster hash: d7366...192

har du bodd i Irland å? <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Anonymous poster hash: 21c4b...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Bergen eller Stavanger? Vet det bor mange elskere på vestlandet.

Anonymous poster hash: d7366...192

"Elskere"? Har ikke hørt briter bli omtalt som det før. :-D

Men nei, bor ikke i Bergen eller Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Elskere"? Har ikke hørt briter bli omtalt som det før. :-D

Men nei, bor ikke i Bergen eller Stavanger.

Uff, my bad. ENGELSKMENN skulle det stå :)

Anonymous poster hash: d7366...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du bodd i Irland å? :)

Anonymous poster hash: 21c4b...088

Yes! Har bodd i Belfast :) Beste året i mitt liv. Folk var så snille mot meg og mannfolka var skikkelig gentlemen..

Anonymous poster hash: d7366...192

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Har bodd i Belfast :) Beste året i mitt liv. Folk var så snille mot meg og mannfolka var skikkelig gentlemen.. Anonymous poster hash: d7366...192

jeg har vært i Dublin og galway fine plasser etter at jeg var der på ferie kunne jeg faktiske tenkt Meg å bo der en periode senere i mitt liv <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Anonymous poster hash: 21c4b...088

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner en engelskmann i Bergen som er en skikkelig gentleman,men også en manipulerende og utspekulert player.

Men ja,han er dritkjekk,en god kokk og en racer i sengen :lur::sengekos:



Anonymous poster hash: 52cfd...d71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en engelskmann i Bergen som er en skikkelig gentleman,men også en manipulerende og utspekulert player.

Men ja,han er dritkjekk,en god kokk og en racer i sengen :lur::sengekos:

Anonymous poster hash: 52cfd...d71

De er sykt gode i senga ja. Men de begynner å pule når de er typ 10 år så de har lang erfaring. Og stooore peniser har dem og. Er det fordi de drikker så mye øl tro?

Anonymous poster hash: d7366...192

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sykt gode i senga ja. Men de begynner å pule når de er typ 10 år så de har lang erfaring. Og stooore peniser har dem og. Er det fordi de drikker så mye øl tro?

Anonymous poster hash: d7366...192

Godt mulig det er ølet ja ;)

Anonymous poster hash: 52cfd...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også menn fra Irland og England er kjekke. Husker at jeg ble sjekket opp av en fra Manchester, han var utrolig kjekk og den dialekten *smelter*

Anonymous poster hash: 2763f...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...