Gå til innhold

Hva er det med trøndere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange kjekke trøndere?? Mange som kler seg veldig bra og tar seg bra ut her. Samtidig så er de så barske. Og den dialekten! Gud bedre :wow:

Noen som er enig?



Anonymous poster hash: f3861...a74
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det så mange kjekke trøndere?? Mange som kler seg veldig bra og tar seg bra ut her. Samtidig så er de så barske. Og den dialekten! Gud bedre :wow:

Noen som er enig?

Anonymous poster hash: f3861...a74

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Trondheim, og synes alt for mange av gutta her prøver å se ut som de i Bærum eller noe.



Anonymous poster hash: 06280...27f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Trondheim, og synes alt for mange av gutta her prøver å se ut som de i Bærum eller noe.

Anonymous poster hash: 06280...27f

Hvordan vet du at det er sånn og ikke omvendt?

Anonymous poster hash: f3254...3f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er trønder synes ikke trønder gutter er så kjekke synes mer gutter fra oslo er kjekke men synes alltid gutter barnslig og har nesten aldri møtt noen gutter som ikke er perverse :glare:



Anonymous poster hash: a51f5...416
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen greie for trøndere, jeg… Hvordan vet du at de gutta du ser er trøndere egentlig? Bor du i Trondheim? Mange studenter her fra all over Norge



Anonymous poster hash: 0c085...891
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bor i Trondheim og er student her selv. Jeg hører at de er trøndere når de snakker :)

Så nei, jeg evner dessverre ikke å luke ut hvem som er trøndere på avstand :fnise: Men jeg hører jo trøndere over alt omtrent, så det er ikke så vanskelig å finne de, synes jeg.

Ellers har jeg blitt kjent med en del trøndere her, og flere av de har kompisgjenger hvor flertallet av kompisene også ser utrolig bra ut!

:hjerter_rundt:



Anonymous poster hash: f3861...a74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bor i Trondheim og er student her selv. Jeg hører at de er trøndere når de snakker :)

Så nei, jeg evner dessverre ikke å luke ut hvem som er trøndere på avstand :fnise: Men jeg hører jo trøndere over alt omtrent, så det er ikke så vanskelig å finne de, synes jeg.

Ellers har jeg blitt kjent med en del trøndere her, og flere av de har kompisgjenger hvor flertallet av kompisene også ser utrolig bra ut!

:hjerter_rundt:

Anonymous poster hash: f3861...a74

Haha, ok! Studerer i Trondheim selv, og har ikke lagt spesielt merke til disse guttene. Men kanskje jeg bare må begynne å se meg litt rundt! Synes det er en del kjekkaser på gløs da!:)

Anonymous poster hash: 0c085...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på gløs selv. Elsker det!

De er jo ikke bare kjekke, de er smarte også! :wow:

Er ikke bare trøndere som er kjekke der da:)

Men jeg har kanskje vært heldig med de trønderne jeg har blitt kjent med:P



Anonymous poster hash: f3861...a74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på gløs selv. Elsker det!

De er jo ikke bare kjekke, de er smarte også! :wow:

Er ikke bare trøndere som er kjekke der da:)

Men jeg har kanskje vært heldig med de trønderne jeg har blitt kjent med:P

Anonymous poster hash: f3861...a74

Morsomt!! Litt rart å tenke på at jeg mest sannsynlig har sett deg i byen en eller annen gang! Litt vel avsporing, men kan jeg spørre deg hvilken linje du går?:)

Sikkert ikke bare flaks da! Kan jo være at mange av de gutta jeg har sett som er kjekke er trøndere liksom

Anonymous poster hash: 0c085...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange kjekke trøndere?? Mange som kler seg veldig bra og tar seg bra ut her. Samtidig så er de så barske. Og den dialekten! Gud bedre :wow:

Noen som er enig?

Anonymous poster hash: f3861...a74

Endelig en tråd hvor jeg kan breie meg skikkelig :trene::wink::nigo:

Ja det er absolutt noe med oss om jeg skal si det selv, hihi :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de har unormalt små tisser. Hjelper ikke være kjekke da.

Anonymous poster hash: 99bee...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt!! Litt rart å tenke på at jeg mest sannsynlig har sett deg i byen en eller annen gang! Litt vel avsporing, men kan jeg spørre deg hvilken linje du går? :)

Sikkert ikke bare flaks da! Kan jo være at mange av de gutta jeg har sett som er kjekke er trøndere liksom

Anonymous poster hash: 0c085...891

Ja, har tenkt på det selv. Lurer på hvor mange jeg har tilfeldigvis gått forbi på gaten, som jeg kanskje har snakket med her inne:p Vil ikke si hva jeg går, men er godt på vei til å bli siving i hvert fall:)

Anonymous poster hash: f3861...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det synes jeg også!

Men jeg går legestudiet på st.olavs, ikke på gløs. :)



Anonymous poster hash: 65f1c...33c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Trondheim, og synes alt for mange av gutta her prøver å se ut som de i Bærum eller noe.

Anonymous poster hash: 06280...27f

Vil du fin en staut trønder må du på bygda. Byfis er byfis uansett hvor i landet byen ligger.

Anonymous poster hash: 42001...abf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du fin en staut trønder må du på bygda. Byfis er byfis uansett hvor i landet byen ligger.

Anonymous poster hash: 42001...abf

Trøndere kan være bra uansett om de kommer fra bygda eller byen:) Kjenner folk fra begge deler, og alle er kjekke, hyggelige og oppegående folk.

Anonymous poster hash: f3861...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndere kan være bra uansett om de kommer fra bygda eller byen:) Kjenner folk fra begge deler, og alle er kjekke, hyggelige og oppegående folk.

Anonymous poster hash: f3861...a74

Og vi kommer ikke nødvendigvis fra byen selv om vi bor der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...