Gå til innhold

Klarer ikke bli imponert av nye damer jeg møter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har det siste året kommet i kontakt med mange jenter. De fleste gjennom studiet og den lokale studentkroa. Jeg håper gang på gang at jeg skal møte en som jeg finner tonen med, men blir skuffet gang på gang.

De fleste er så gørr kjedelige. Det er ytterst få som brenner for noe, annet enn å være flink pike. De fleste mangler humor og tør ikke gå imot de sosiale kodene som eksisterer. I det siste har jeg begynt å lure på om de rett og slett bare svarer meg for å være hyggelige, men oppmerksomheten jeg får fra damer vil da tilsi at jeg ikke akkurat er uattraktiv. De tar kontakt, tar tak i meg, drar i meg på dansegulvet og prøver flørte.

Men når alt kommer til alt så syns jeg de virker passive og kjedelige. Mange sitter bare der og tvinner håret mens de ler av de dårlige vitsene mine. Hva skjedde med å utvikle en spennende personlighet, trodde norske damer var selvstendige og "best i verden på alt".

Og nei, det er ikke bare i festlivet jeg møter damer. Også på skolen i organisasjonsarbeid og andre arenaer føler jeg jenter er under middels interessante.

Leter jeg etter noe som ikke finnes? Må jeg ta til takke med å få lyst å skyte meg i skallen hver gang jeg er sammen med en dame? Hvor er de morsomme og interessante damene?

Anonymous poster hash: 72ebd...1de

Stikk til utlandet et semester eller to. Da skal du se at det finnes mange jenter i erden som har mer dybde enn norske jenter. Såklart det finnes noen kule jenter i Norge også, men de stikker som regel selv ut av landet eller blir tatt av andre menn som finner også er på jakt etter det samme som deg.

Anonymous poster hash: be55e...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat det samme problemet, men jeg er selvsagt slik en ho-kjønn aka jente.

Jeg er så sinnsykt morsom, underholdene og spennende selv, at alle jeg støter på blir litt dårlig sammenlignet med min egen underholdningsverdi. De holder rett og slett ikke mål - HASHTAG I-landsproblem!!

Heldigvis har jeg noen like retarderte og lekne venner som meg selv, vant lotteriet der! Hurra.

Du virket fryktelig rolig og korrekt selv mister! Kanskje det er derfor du trekker til deg rolige og "korrekte" jenter? Og ikke slike underholdene, sjarmerende, artige vesen som meg selv! Skulle ønske det var nok av meg til alle, men det er det dessverre ikke.

Du får ta kjærlighetssorgen på mandag, for det blir litt stusselig om du skal gråte hele helga over meg!

Tror jeg bare skal gi opp, for du er visst den dama jeg har lett etter, men aldri kommer til å få.

Du er visst et kupp. Kan du ikke lære dine medsøstre litt slik at det blir enklere for oss menn?

Anonymous poster hash: 72ebd...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk til utlandet et semester eller to. Da skal du se at det finnes mange jenter i erden som har mer dybde enn norske jenter. Såklart det finnes noen kule jenter i Norge også, men de stikker som regel selv ut av landet eller blir tatt av andre menn som finner også er på jakt etter det samme som deg.

Anonymous poster hash: be55e...bc7

Jeg har lyst å få det til å funke med norske damer. Men tror nok ikke det blir mulig å finne hva jeg ser etter om dette fortsetter slik. Frykter jeg må finne meg en dame fra øst Europa eller Asia.

Anonymous poster hash: 72ebd...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bare skal gi opp, for du er visst den dama jeg har lett etter, men aldri kommer til å få.

Du er visst et kupp. Kan du ikke lære dine medsøstre litt slik at det blir enklere for oss menn?

Anonymous poster hash: 72ebd...1de

Mine medvenner er Nesten like artige som meg - så de er allerede ferdiglært!

Resten av suppehuene der ute gidder jeg dessverre ikke å ta ansvar for, jeg selekterer de mindre morsomme/givende menneskene pent bort. Så blir alle lykkelige! Hurra!

Skulle gjerne delt meg i to for din del kjære, men det blir heller vanskelig ettersom jeg ikke vet om jeg skulle gitt deg hodet eller beina.. eh Uansett.

Jeg kan i alle fall snakke for meg selv ved å si at: Du må selv vise at du er undehroldene hvis du vil ha underholdene damer rundt deg.

Jeg blir mer trivelig og mer sosialt oppegående rundt politisk korrekte folk ergo: mer kjedelig. Så jeg ikke fremstår like impulsløs og "Yolo" som jeg er i mitt normale liv. Med mindre karen viser meg at han er like kul som meg selv, da investerer jeg litt lykke i hans liv! Heldig for han ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine medvenner er Nesten like artige som meg - så de er allerede ferdiglært!

Resten av suppehuene der ute gidder jeg dessverre ikke å ta ansvar for, jeg selekterer de mindre morsomme/givende menneskene pent bort. Så blir alle lykkelige! Hurra!

Skulle gjerne delt meg i to for din del kjære, men det blir heller vanskelig ettersom jeg ikke vet om jeg skulle gitt deg hodet eller beina.. eh Uansett.

Jeg kan i alle fall snakke for meg selv ved å si at: Du må selv vise at du er undehroldene hvis du vil ha underholdene damer rundt deg.

Jeg blir mer trivelig og mer sosialt oppegående rundt politisk korrekte folk ergo: mer kjedelig. Så jeg ikke fremstår like impulsløs og "Yolo" som jeg er i mitt normale liv. Med mindre karen viser meg at han er like kul som meg selv, da investerer jeg litt lykke i hans liv! Heldig for han ;)

En ting til! Er du en kjegas? I så fall kan du få invite til vår spennende utflukt som starter om en time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å få det til å funke med norske damer. Men tror nok ikke det blir mulig å finne hva jeg ser etter om dette fortsetter slik. Frykter jeg må finne meg en dame fra øst Europa eller Asia.

Anonymous poster hash: 72ebd...1de

Hva med Sør-Afrika, Dubai, Canada (Vancouver, Toronto, Mpntreal), US (Seattle, San Diego, SF), Singapore, Berlin, Frankrike, osv. Mange muligheter, trenger ikke være fra Asia eller Øst-Europa.

Anonymous poster hash: be55e...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikker på at du ikke prøver for hardt? Siden du i følge deg selv har møtt 2-300 jenter i løpet av det siste året? Skjønner jo at du ikke har vært på date med alle men det er bedre om du lar disse tingene skje litt av seg selv. Fokuser på studier, trening, kompiser og hobbyer så skal du se at de kule jentene dukker opp av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat det samme problemet, men jeg er selvsagt slik en ho-kjønn aka jente.

Jeg er så sinnsykt morsom, underholdene og spennende selv, at alle jeg støter på blir litt dårlig sammenlignet med min egen underholdningsverdi. De holder rett og slett ikke mål - HASHTAG I-landsproblem!!

Heldigvis har jeg noen like retarderte og lekne venner som meg selv, vant lotteriet der! Hurra.

Du virket fryktelig rolig og korrekt selv mister! Kanskje det er derfor du trekker til deg rolige og "korrekte" jenter? Og ikke slike underholdene, sjarmerende, artige vesen som meg selv! Skulle ønske det var nok av meg til alle, men det er det dessverre ikke.

Du får ta kjærlighetssorgen på mandag, for det blir litt stusselig om du skal gråte hele helga over meg!

Driver du med burlesk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange av oss damer hvis oppførsel ofte er litt utenfor boksen møter mye motgang i sosiale situasjoner. Jeg har blitt fryst ut av flere jentegrupper opp gjennom åra, rett og slett fordi jeg hyper og rar. JEG synes jo jeg er gøyal og spennende, men...

Når jeg er rundt folk som meg selv er stemninga skyhøy, men ellers prøver jeg å være mer reservert. Da synes ofte jeg at jeg blir kjedelig, så ingen overraskelse om det blir andres oppfattelse av meg også.

Det blir som den typiske kvinnelige hovedrollen i romantiske komedier for tida; hun søte, distré, entusiastiske livsnyteren som er snål på en sjarmerende måte. Det gikk opp for meg en gang da jeg fikk en kommentar om at jeg hadde passet perfekt i en film, men at det funker mye dårligere i virkeligheten. Folk synes det er stress, rett og slett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det kunne være dem, ikke deg, helt til du dro tallet 200-300 opp av hatten. Da er det nok deg. :P

En tanke som slår meg er at du kanskje er litt "too much", og at de ikke har noe stort behov for å holde kontakten med deg eller holde samtalen i gang. Kan det være at du virker litt masete, overlegen eller slitsom i samtaler?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å let på denne måten!

Jeg tror du prøver for hardt, setter et for stort press, har for høye forventinger. Du har en agenda når du tar kontakt med damene, og det er at du skal vurdere de fortløpende om de kan være noe for deg eller ikke. Jeg vil heller råde deg til å slappe av mer og skifte fokus. Hvorfor ikke bli kjent med noen fordi du faktisk har lyst til å bli kjent og få nye bekjentskaper, uten nødvendig å ha den agendaen? Kanskje du da slutter å sette en merkelapp så fort og ettehvert faktisk blir skikkelig kjent med noen. Da sitter du kanskje igjen med et annet inntrykk til slutt.

Jeg er helt sikker på at du finner noen som du vil finne interessant nok, men jeg tror du vil ha godt av å senke forventningene.

Endret av lillsunshine
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du har møtt 200-300 jenter er feilen garantert hos deg selv. Ble nylig singel (slutten av 20 årene) og har bare møtt en 7-8 jenter. Alle bortsett fra en av dem hadde sine evner som var imponerende. Hun jeg ikke fant imponerende åpnet seg ikke opp, jeg fikk derfor ikke sett kvaliteter hun nok hadde. Vis du klarer å gjøre kvinner komfortable i ditt nærvær så vil jeg tro mye forandrer seg. Tror rett og slett du ikke skaper den rette kjemien med dem du treffer og de stivner til.

Anonymous poster hash: f70f3...abe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi jentene en sjanse! Er ikke alle som klarer å være seg selv i en sånn setting når bare "treffer" noen. Har selv en fantastisk søster, som egentlig er morsom, veldig flink og ambisiøs, men hun klarer ikke å slippe seg løs hvis hun treffer gutter hun liker eller kunne likt. Blir veldig kjedelig og klarer ikke å le eller få dem til å le. Godt mulig at flere er som henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det siste året kommet i kontakt med mange jenter. De fleste gjennom studiet og den lokale studentkroa. Jeg håper gang på gang at jeg skal møte en som jeg finner tonen med, men blir skuffet gang på gang.

De fleste er så gørr kjedelige. Det er ytterst få som brenner for noe, annet enn å være flink pike. De fleste mangler humor og tør ikke gå imot de sosiale kodene som eksisterer. I det siste har jeg begynt å lure på om de rett og slett bare svarer meg for å være hyggelige, men oppmerksomheten jeg får fra damer vil da tilsi at jeg ikke akkurat er uattraktiv. De tar kontakt, tar tak i meg, drar i meg på dansegulvet og prøver flørte.

Men når alt kommer til alt så syns jeg de virker passive og kjedelige. Mange sitter bare der og tvinner håret mens de ler av de dårlige vitsene mine. Hva skjedde med å utvikle en spennende personlighet, trodde norske damer var selvstendige og "best i verden på alt".

Og nei, det er ikke bare i festlivet jeg møter damer. Også på skolen i organisasjonsarbeid og andre arenaer føler jeg jenter er under middels interessante.

Leter jeg etter noe som ikke finnes? Må jeg ta til takke med å få lyst å skyte meg i skallen hver gang jeg er sammen med en dame? Hvor er de morsomme og interessante damene?

Anonymous poster hash: 72ebd...1de

Vi får håpe du er interessant selv, da. :P Det er nok ikke fordi damene er så uinteressante i seg selv, men fordi du ikke finner dem interessante. Sånn vil det være for de fleste av oss, det er bare noen få personer vi virkelig finner interessante. En annen mulighet er at du dømmer folk for fort. En erfaring jeg har gjort meg, er at førsteinntrykk sjelden stemmer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker med alle som har et inviterende kroppsspråk. Grå mus også. Jeg skjønner at kvinner har vanskelig for å ta kontakt, men når den kommer, så driter de seg ut. Tror stikkordet her er alder. Kanskje jeg skal prøve å komme i kontakt med eldre damer, 20-25åringer har jeg hatt lite suksess med hittil.Anonymous poster hash: 72ebd...1de

Ikke glem at mange kvinner,spesielt i begynnelsen av 20 årene har en veldig "sheeple"mentalitet. De skal alle like eller mislike det samme, og de som tar avstand fra dette overdriver enkelte ganger, som feks de som kler seg rart for å skille seg ut, ikke kult eller fint,bare rart.

Du ser jo at når det er en trend på gang så har "alle"jenter det. Som feks da alle skulle gå rundt meg poncho og uggos for mange år tilbake eller nå da, da alle skal ha Michael Kors veske,kle seg i maxikjoler(formløse telt) og lignende galskap.

De spiser det samme, de ser på det samme, de kler seg likt, de mener det samme osv, men tro meg, det finnes andre.

Er du interessert i politikk så sier folk du skal melde deg inn, men jeg tror du får mer ut av mennesker som feks deltar på demostrasjoner for de involverer seg i politikken. Ganske mange interessante samtaler man kan ha med folk etter en demo, uansett om det er mot en eller annen krig i verden eller mot vedtak fra regjeringa.

Men nå må du finne ut at hva DU liker av interesser og oppsøke de arenaene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det bare er fordi de skjuler de mer "rare" sidene av personligheten sin for deg. :) De tror nok du liker en typisk flink pike. Dette kan være resultat av mobbing og utfrysning hver gang de har vist sin sanne personlighet og humor.

Kanskje du rett og slett bare må bli litt bedre kjent, og få dem til å føle seg mer komfortable med deg. Dra på hytteturer og sånt!

Meld deg inn i tur-grupper, eller sports-grupper. Du kan treffe mange jenter gjennom sport.

Eller noen nerdete grupper om du foretrekker det.

Ikke kun fester. På fester vil man gjerne se ut som de gjør på alle college-filmer, en perfekt liten jente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er kvinne selv...og opplever også at det kan være litt smalt med futt i andre, innimellom. Litt sånn lei av den der "Hei jeg heter Line og liker å bake, se på netflix, har en kattunge og liker å strikke litt innimellom. Går sjeldent ut på byen og er i grunnen lite sosial av meg, og når jeg først møter andre jenter og venninner så tar det år og dager før jeg egentlig godkjenner dem fordi jeg har så mange skjulte usikkerheter og det er jo nesten som å være på sjekkern, osv osv osv osv"

Selv liker jeg avslappa og omgjengelige jenter som er med på det meste, med visse grenser og som er litt nysgjerrige og glade i å være sosial osv. At de kan være venninner, ikke bare kosemose under pleddet etter bakinga, for så å snakke dypt om...tja...været og psykiske lidelser.



Anonymous poster hash: 879a6...ca7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg har det siste året kommet i kontakt med mange jenter. De fleste gjennom studiet og den lokale studentkroa. Jeg håper gang på gang at jeg skal møte en som jeg finner tonen med, men blir skuffet gang på gang.

Anonymous poster hash: 72ebd...1de

Hva gjør du for du skal få en gøy tone med damene du møter da?

Det kan også være slik at damene mister interessen for å snakke med deg når du virker uinteressert og uengasjert i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Slade

Jeg er periodevis enig, men husk at du som mann også har et stort ansvar her. Om alle jenter du møter er kjedelige og uinteressante, så tør jeg påstå at du er ganske kjedelig selv også. Det blir som de menneskene som bare klager over hvor kjedelig jobben sin er, når problemet er deres egen innstilling til jobben og ikke jobben i seg selv.

Jeg prøver alltid å se jenter i et positivt lys og prøver å bringe ut det beste i de og gjerne få de til å se livet på en ny måte eller fra et nytt perspektiv. Ingen kvinner eller menn har det kjedelig rundt meg. Vær du sikker.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det bare er fordi de skjuler de mer "rare" sidene av personligheten sin for deg. :) De tror nok du liker en typisk flink pike. Dette kan være resultat av mobbing og utfrysning hver gang de har vist sin sanne personlighet og humor.

Serr? Synes det er omvendt blant gutter, man bør gi av seg selv for å bli likt. Ikke at man blir mobbet eller utfryst om man ikke gjør noe ut av seg, men man blir fort oppfattet som kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...