Gå til innhold

Pen jente, men får ALDRI oppmerksomhet! Hva gjør jeg galt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16: ”Det virker egentlig som at TS er skuffet over sin egen verdi. Hun får oppmerksomhet, men bare fra de hun ser på som lav verdi. Dermed kommer hun hit og lurer på hvorfor hun er av lav verdi, siden hun helt klart er pen, og burde få menn av høy kvalitet etter seg”

Du er absolutt inne på noe her tror jeg, men.. Jeg liker ikke helt måten du formulerer det på. Får meg til å undre om vi egentlig mener det samme.

-Altså jeg ER skuffet over ”min egen verdi”, og de jeg får oppmerksomhet av, som nevnt over 50+/useriøse, er ikke nødvendigvis ”lav verdi”, men ikke noe jeg er interessert i.

Men, jeg vil gjerne høre hva som gir folk verdi? Kan noen utdype hva vedkommende mener?

Anonymous poster hash: 3f254...de7

Vi mener nok det samme. Slik som jeg ser det burde du enten gjør deg selv mer attraktiv hos menn som ikke er 50år eller stygge, eller så kan du ta til takke med den oppmerksomheten du allerede får, og velge en av de. Det virker som at du er klar over at du får oppmerksomhet, men ikke av de rette mennene. Da vil jeg påstå det faller på deg, og deg alene.

Anonymous poster hash: e7af2...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men SER ikke mennene i din aldersgruppe på deg heller? Jeg er også en som er litt pen, men som ikke pleier å bli kontaktet så mye av menn. Men jeg merker jo at det er en del som bare SER. Uten at jeg vet hva jeg skal legge i det. Men hvis du får blikk på et utested så er det jo bare å smile tilbake, for å oppmuntre han til å komme bort.



Anonymous poster hash: 1f166...82b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mener nok det samme. Slik som jeg ser det burde du enten gjør deg selv mer attraktiv hos menn som ikke er 50år eller stygge, eller så kan du ta til takke med den oppmerksomheten du allerede får, og velge en av de. Det virker som at du er klar over at du får oppmerksomhet, men ikke av de rette mennene. Da vil jeg påstå det faller på deg, og deg alene.

Anonymous poster hash: e7af2...a09

Jammen, hvordan har jeg gjort meg attraktiv for 50-åringer? Det er jo ikke sånn at jeg går kledd som hverken en eldre dame, eller typisk "gold digger"!

Og når du sier at jeg skal ta til takke med den opperksomheten jeg får, så blir jeg nesten litt provosert, for det er jo ikke sånn at 50-åringen kommer bort til meg hele tiden. Det har skjedd noen ganger, uten at jeg kan skjønne hvorfor.

Anonymous poster hash: 3f254...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men SER ikke mennene i din aldersgruppe på deg heller? Jeg er også en som er litt pen, men som ikke pleier å bli kontaktet så mye av menn. Men jeg merker jo at det er en del som bare SER. Uten at jeg vet hva jeg skal legge i det. Men hvis du får blikk på et utested så er det jo bare å smile tilbake, for å oppmuntre han til å komme bort.

Anonymous poster hash: 1f166...82b

Altså, jeg er blitt så vant til å ikke ha noen kontakt med menn noe annet sted enn på skolen, jobben etc at jeg legger ikke merke til sånt. De eneste gangene jeg kan komme på å ha merket f.eks. blikk er bare hvis noen er veldig intense på en ubehagelig måte..

Anonymous poster hash: 3f254...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja meget logisk ..jeg må selvfølgelig være en av de gamle grisene. Bare sånn kan du utdype hvordan du kom til den konklusjonen ?

Falske forhåpninger ? - Hvis du stadig tiltrekker deg gamle griser og dem du ikke vil ha så gir du dem falske forhåpninger ja.

Hvis du oppnår øyekontakt med en tigger eller noen som skal selge deg noe SÅ gir du dem også falske forhåpninger - så ut fra det så vet jeg det ja.

Nå må du forresten snart begynne å svare skikkelig og sette deg mer inn i det hele hvis du du vil diskutere videre. Jeg gidder ikke å investere masse ned i en samtale med deg for å få tilbake

- "Hva babler du om??"

svarer du slik mer nå så gir jeg deg ikke mer verdi tilbake heller - fatter du det ?

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

Hah…jeg må være multi luremus hvis det å se på et menneske er å gi de falske forhåpninger. Jeg ser på alle jeg går forbi fordi jeg vil at alle skal føle seg latt merke til.

Anonymous poster hash: e76b1...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tigger kan gå bort med koppen uten at du har oppnådd øyekontakt. En selger kan ringe uten at du har oppgitt ditt nr.

Når det er sagt virker det som du baserer dette på bakgrunn av egne erfaringer, og er noe sint/frustrert og klandrer trådstarter for dette. Sinnet og frustrasjonen sees i ditt første innlegg hvor du gir uttrykk for:

" Det er akkurat dette som jeg har påpekt i snart en million tråder her inne jeg er så enormt lei av ...

Jenter som aldri gir av seg selv men forventer å bli gitt oppmerksomhet for å så avvise.

Lukter det på milevis avstand og det tror jeg ikke jeg er alene om som mann...verden handler ikke kun om å gi deg oppmerksomhet kjære deg !!! "

Trådstarter er ikke jentene som har avvist deg. Sinnet og din frustrasjon er malplassert :)

Word!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal i alle fall jobbe med alle tipsene dere har kommet med :)
Jeg fikk i alle fall mange mulige svar til det jeg lurte på :)



Anonymous poster hash: 3f254...de7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest så innmari mange svar i denne tråden, men utstråling er nesten 70 % av den du er. Har du en usikker, dårlig selvtillit-lignende utstråling, er det rett og slett ingen som vil se på det som attraktiv.

Da jeg var singel, og på byen, så var jeg faktisk aldri redd for å komme i prat med en mann selv om det var jeg som startet samtalen. Jeg er så dritt lei av at menn alltid skal ha ansvaret for første kontakt! Har forøvrig kjæreste nå da, men slik jeg var på byen så fikk jeg en del mannfolk med meg hjem :fnise:

Når det er sagt, så er bylivet et eneste stort kjøttmarked. Tviler på at de fleste er ute etter et langvarig forhold når de drar på byen, for det skinner ofte gjennom...



Anonymous poster hash: 3b87f...0bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det i egne hender og flørt selv!
Selvsikkerhet er ofte en vinner, og det handler bare om øvelse.
Hvem sa at det er menn som må ta initiativet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å sjekke opp selv? De fleste jeg prater med på byen har jeg tatt kontakt med selv, og jeg anser meg selv som relativt pen. Er det en jeg er nysgjerrig på gidder jeg ikke å vente til han evt tar kontakt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å sjekke opp selv? De fleste jeg prater med på byen har jeg tatt kontakt med selv, og jeg anser meg selv som relativt pen. Er det en jeg er nysgjerrig på gidder jeg ikke å vente til han evt tar kontakt med meg.

Og hvis man konstant blir avvist..?

Anonymous poster hash: 553fe...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis man konstant blir avvist..?

Anonymous poster hash: 553fe...770

Om man blir avvist av alle man prøver seg på prøver man seg enten på feil mannfolk eller så er det et eller annet med seg selv man må ta tak i.

Kanskje du går frem feil? Jeg sier somregel hei i køen/baren. Evt skåler med noen. Hender også jeg bare dumper ned ved et bord, men den er ikke alltid like populær. Jeg tar det forsåvidt ikke som et tap om en fremmed mann avviser meg, det kan jo være mange grunner til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det TS. Er selv en pen jente med ett godt humør, og veldig hyggelig av meg. Får en del blikk på gaten osv av menn, men ute på byen, og på facebook er det menn langt under min liga som tar kontakt! (Da snakker vi langt under.) Forstår det ikke selv. Har fått en del spørsmål fra menn om hvorfor jeg er singel, for de kan ikke forstå det..



Anonymous poster hash: 7ca3e...34e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå ned 10-12 kilo så ordner det seg.

Vil du ha mitt ærlige svar så tipper det har med ovevekten å gjøre.

Anonymous poster hash: 5f154...080

Det tror ikke jeg. Jeg har det på samme måte og er absolutt ikke overvektig. Tvert imot er jeg veldig slank (med litt former på de heldige stedene). Det er litt vanskelig å vurdere sitt eget utseende, men av andre har jeg hørt at jeg er veldig heldig med utseende. Jeg har også en veldig feminin klesstil, sminker meg naturlig og har alltid slett eller bølget hår (som rekker til navelen).

HVA gjør jeg galt?

Jeg vel i noe grad introvert, så det kan muligens ha en betydning, men det er ikke slik at jeg aldri snakker eller aldri er ute. Jeg er med på mye sosialt (både med og uten alkohol) og er med i en rekke studentorganisasjoner. Jeg er hyggelig og imøtekommende med alle jeg treffer på. Jeg har heller ikke noe problemer med selvtillitt eller selvbilde (men det skal sies at jeg hadde et elendig selvbilde for noen år tilbake). Jeg er for øvrig 19 år.

Det eneste jeg har sett er at jeg har fått en del blikk, men jeg tror kanskje jeg legger litt for mye inn i det.

Anonymous poster hash: e9c0f...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver veldig mye om utseendet ditt. Men knapt nok noe om personligheten. Og det lille som står mellom linjene om personligheten din, er at du er svært overfladisk. Det kan faktisk være personligheten din det er noe i veien med.

Anonymous poster hash: 84f3d...45e

Hva er det man ser først på en person da? Utseende eller personlighet? Det er utseende som får menn til å ta kontakt. Dersom de ikke tar kontakt (eller du) får de jo heller ikke se personligheten. Dette var et merkelig svar.

Anonymous poster hash: e9c0f...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv har vært og er usynlig for alle jenter i alle mine 25 år til nå. Har ikke peiling hva jeg gjør feil, men tror det er utseendet mitt...

Du skal være glad du hvertfall hadde en periode folk så på deg i det minste.

Hilsen en sjalu gutt.



Anonymous poster hash: 984be...f10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er mann i 20-årene. Det er få i min vennekrets som liker å sjekke opp damer og ingen av de jeg kjenner som liker å sjekke opp damer gjør det for å få kjæreste.

I min vennekrets blir samtlige sjekket opp av jenter og det regelmessig. Er man jente og ikke får nok oppmerksomhet så må man nesten prøve å sjekke opp menn selv. Kreves ikke så mye av jenter, holder å gå bort til en fyr, svært sjeldent menn avviser blankt. Kanskje får man kjemi, kanskje får man ikke, men det vet man jo ikke før man har prøvd.

Ikke at jeg tror ting ordner seg bare jenter begynner å sjekke opp, har noen venninner som har sjekket opp rimelig mange menn uten å få seg kjæreste.



Anonymous poster hash: 86ea7...345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på mye sosialt (både med og uten alkohol) og er med i en rekke studentorganisasjoner.

Anonymous poster hash: e9c0f...ac7

Tror man bør være bevisst på hvilke studentorganisasjoner man er med i, jenter bør sikkert være i noen med høy gutteandel. Selv studerer jeg på et studie med 70% jenter og er gutt selv, da ender jeg fort med rimelig mye oppmerksomhet. I tillegg virker det i hvert fall på mitt studie som det er flere jenter som ønsker oppmerksomhet enn gutter.

Anonymous poster hash: 86ea7...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har med utstrålingen din, elle heller mangel på den. Og kroppsspråket. Jeg selv er ikke den vakreste, og har godt med former og ekstra kilo. Likevel får jeg en del oppmerksomhet, og de jeg kjenner sier jo at det ikke er så rart ettersom jeg stråler og de blir glade av å være rundt meg. Så kanskje du må gå litt i deg selv og tenke litt over hvordan du bruker kroppsspråket ditt, og kanskje anvende et åpnere språk. Og selvsagt, hvis mangel på oppmerksomhet plager deg veldig, så vil neppe 10kg mindre gjøre det verre.

Anonymous poster hash: d8f0c...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann i 20-årene. Det er få i min vennekrets som liker å sjekke opp damer og ingen av de jeg kjenner som liker å sjekke opp damer gjør det for å få kjæreste.

I min vennekrets blir samtlige sjekket opp av jenter og det regelmessig.

Anonymous poster hash: 86ea7...345

Hva er dette slags holdning? Dere overlater bare til jentene å sjekke dere opp. Virker temmelig likegyldig og arrogant. Vi vil ha menn som orker å løfte en finger for vår oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 1f166...82b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...