Gå til innhold

Pen jente, men får ALDRI oppmerksomhet! Hva gjør jeg galt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du mener at hun ikke skal avvise noen i det hele tatt, og ligge med alle?

Du må lese det hun skriver, måten hun skriver. Hun er 23 år gammel. Hun beskriver 50-åringer som gamle griser. Talemåten er nesten " childlike ". Det er nesten som om hun ser på 50-åringer som om de kunne vært hennes far grunnet alder. Det er klart det er ekkelt for henne å tenke seg forhold, sex med denne aldersgruppen.

Så ja, avvisningen er på sin plass. Det tror jeg du forstår. Avvise gjør alle utfra hvilken posisjon man selv er i, ut fra forholdene, livssituasjon etc.

Nei sier at hun bør slutte å gi folk falske forhåpninger og være bevisst på når hun gjør det og ikke.

Da slipper du den situasjonen fullstendig...

Du bør likevel skjønne at jeg reagerer når enkelte ikke engang ser at det foregår noen avvisninger whatsoever som en annen AB# påpekte.

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

Nei sier at hun bør slutte å gi folk falske forhåpninger og være bevisst på når hun gjør det og ikke.

Da slipper du den situasjonen fullstendig...

Du bør likevel skjønne at jeg reagerer når enkelte ikke engang ser at det foregår noen avvisninger whatsoever som en annen AB# påpekte.

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

Nå ba denne trådstarteren om råd. Kanskje vi heller skal hjelpe enn å angripe og kritisere når vi ikke vet alt om henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker egentlig som at TS er skuffet over sin egen verdi. Hun får oppmerksomhet, men bare fra de hun ser på som lav verdi. Dermed kommer hun hit og lurer på hvorfor hun er av lav verdi, siden hun helt klart er pen, og burde få menn av høy kvalitet etter seg



Anonymous poster hash: e7af2...a09
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ba denne trådstarteren om råd. Kanskje vi heller skal hjelpe enn å angripe og kritisere når vi ikke vet alt om henne :)

Ja gav henne et veldig bra råd nå nettopp da ..som jeg sa være bevisst på å unngå å gi dem hun ikke vil "ha" falske forhåpninger.

Hvorfor kan du ikke stille deg bak et slikt råd ? - du burde støttet den - men det er akkurat som om du ikke investerer noen celler ned i det du faktisk leser (eller hører?). Det der er litt bekymringsverdig på dine vegne faktisk.

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg mistenker at dette kan ha mye med måten du oppfører deg. For ingen 50+ tør å nærme seg en 23-åring med mindre de ser på personen at de kan ha noe som helst sjanse.

Du skriver at du er blid og hyggelig. Men det er mulig at dette i bylivet kan oppfattes som sjenert: det er ikke akkurat sprudlende og full av liv. Da blir du lett et offer for denne aldersgruppen. Samtidig skiller du deg ut fra din egen aldersgruppe. Gutter fra din egen aldersgruppe holder seg unna når du virker sjenert: du virker uinteressert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Ja gav henne et veldig bra råd nå nettopp da ..som jeg sa være bevisst på å unngå å gi dem hun ikke vil "ha" falske forhåpninger.

Hvorfor kan du ikke stille deg bak et slikt råd ? - du burde støttet den - men det er akkurat som om du ikke investerer noen celler ned i det du faktisk leser (eller hører?). Det der er litt bekymringsverdig på dine vegne faktisk.

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

Si meg: Er du en av disse såkalte gamle grisene? Hva babler du om? Hva vet du om hun har gitt noen falske forhåpninger eller ikke? Synes du er veldig personlig i dine uttalelse her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si meg: Er du en av disse såkalte gamle grisene? Hva babler du om? Hva vet du om hun har gitt noen falske forhåpninger eller ikke? Synes du er veldig personlig i dine uttalelse her.

Ja meget logisk ..jeg må selvfølgelig være en av de gamle grisene. Bare sånn kan du utdype hvordan du kom til den konklusjonen ?

Falske forhåpninger ? - Hvis du stadig tiltrekker deg gamle griser og dem du ikke vil ha så gir du dem falske forhåpninger ja.

Hvis du oppnår øyekontakt med en tigger eller noen som skal selge deg noe SÅ gir du dem også falske forhåpninger - så ut fra det så vet jeg det ja.

Nå må du forresten snart begynne å svare skikkelig og sette deg mer inn i det hele hvis du du vil diskutere videre. Jeg gidder ikke å investere masse ned i en samtale med deg for å få tilbake

- "Hva babler du om??"

svarer du slik mer nå så gir jeg deg ikke mer verdi tilbake heller - fatter du det ?

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Ja meget logisk ..jeg må selvfølgelig være en av de gamle grisene. Bare sånn kan du utdype hvordan du kom til den konklusjonen ?

Falske forhåpninger ? - Hvis du stadig tiltrekker deg gamle griser og dem du ikke vil ha så gir du dem falske forhåpninger ja.

Hvis du oppnår øyekontakt med en tigger eller noen som skal selge deg noe SÅ gir du dem også falske forhåpninger - så ut fra det så vet jeg det ja.

Nå må du forresten snart begynne å svare skikkelig og sette deg mer inn i det hele hvis du du vil diskutere videre. Jeg gidder ikke å investere masse ned i en samtale med deg for å få tilbake

- "Hva babler du om??"

svarer du slik mer nå så gir jeg deg ikke mer verdi tilbake heller - fatter du det ?

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

En tigger kan gå bort med koppen uten at du har oppnådd øyekontakt. En selger kan ringe uten at du har oppgitt ditt nr.

Når det er sagt virker det som du baserer dette på bakgrunn av egne erfaringer, og er noe sint/frustrert og klandrer trådstarter for dette. Sinnet og frustrasjonen sees i ditt første innlegg hvor du gir uttrykk for:

" Det er akkurat dette som jeg har påpekt i snart en million tråder her inne jeg er så enormt lei av ...

Jenter som aldri gir av seg selv men forventer å bli gitt oppmerksomhet for å så avvise.

Lukter det på milevis avstand og det tror jeg ikke jeg er alene om som mann...verden handler ikke kun om å gi deg oppmerksomhet kjære deg !!! "

Trådstarter er ikke jentene som har avvist deg. Sinnet og din frustrasjon er malplassert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig. Har hun personligheten på plass skal ikke vekt ha noe å si.

Det kommer jo veldig an på hvilke menn du er ute etter...Bamsegutta på 130 kg.med kulemage vil du så klart ha sjans på,men sikter man seg inn på atletiske attraktive menn vil ikke personlighet være nok.

Anonymous poster hash: 5f154...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Det kommer jo veldig an på hvilke menn du er ute etter...Bamsegutta på 130 kg.med kulemage vil du så klart ha sjans på,men sikter man seg inn på atletiske attraktive menn vil ikke personlighet være nok.

Anonymous poster hash: 5f154...080

Vi snakker om kun 10 kilo overvekt her. Jeg har noen kollegaer og venninner som er overvektige. Med god personlighet har de ingen problem med å få napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben. Jeg er også pen, men sjelden menn kontakter meg. Er sjenert også. Vi er tapere, vi pene og sjenerte. Nå orker jeg ikke å håpe så mye mer, men vil heller konsentrere meg om å trives alene.



Anonymous poster hash: 1f166...82b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben. Jeg er også pen, men sjelden menn kontakter meg. Er sjenert også. Vi er tapere, vi pene og sjenerte. Nå orker jeg ikke å håpe så mye mer, men vil heller konsentrere meg om å trives alene.

Anonymous poster hash: 1f166...82b

Hva med å gjøre noe med din tapertilværelse? Bare oppsøke folk og hoppe i det? Dette er like latterlig som kraftig overvektige som bare gir opp. Du kan som de bare begynne å trene, så vil du se resultater. Det tar tid. Prøv før du kjøper deg 10 katter.

Anonymous poster hash: e7af2...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi snakker om kun 10 kilo overvekt her. Jeg har noen kollegaer og venninner som er overvektige. Med god personlighet har de ingen problem med å få napp.

Kun 10? 10 kg kan være mye,det kommer an på hvordan kiloene bæres og ser ut på kroppen. For noen kan 10 kg.sette en brutal stopp for attraktiviteten.

Anonymous poster hash: 5f154...080

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Mest sannsynlig singnaliserer du ikke tilgjengelighet. I helgen satt det 3 pene damer på bordet vedsiden av hvor min gruppe satt, men jeg så ikke at noen gikk bort til dem. Grunnen var at de rett og slett ikke virket hyggelige, de så sure og overlegne ut. Jeg følte ikke for å si hei til dem.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanna87

Altså det har seg sånn;

Jeg er 23 år, har vært singel i tre år, etter å ha hoppet rett fra ett seriøst forhold til et nytt... Men etter det siste forholdet så vet jeg ikke hva som skjedde, for etter det legger rett og slett ikke menn merke til meg mer?? Før fikk jeg ofte nye beilere etter meg, men nå har det altså ikke skjedd på flere år..

Det skal sies at jeg er ca 10-12 kilo overvektig, men det er ikke noe "nytt". Dessuten kan jeg takke høyere makter for kroppsfasongen min, som har fordelt dette "heldig" utover.

Men, ja.. Jeg er blid, hyggelig, har utdannelse, mange gode venner, er relativt sosial av meg og bruker en del tid på utseendet. Jeg er den typen som aldri går utenfor døren uten å ha på litt sminke og "ordentlige" klær, hvis det sier dere noe.

Jeg får også alltid masse likes på profilbildene mine.. Men i det virkelige liv er det ALDRI noen som er interessert, og jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil!!? Det er så utrolig frustrerende! :(

Jeg kommer fra et mindre sted, og der er det ikke mye oppmerksomhet å hente fra menn, men jenter kommenterer alltid på at jeg ser bra ut osv. Når jeg f.eks. har vært i Oslo også så er det aldriiii noen som prøver seg, og om noen gjør det så er det 50 år gamle griser, eller folk som tydelig bare er ute etter en ting.

Helt seriøst, hva gjør jeg galt? Jeg har spurt vennene mine også, og de fleste sier at de ikke skjønner hvorfor, men foreslår at jeg skal prøve å skaffe blikk-kontakt med menn osv, og at det er det de gjør.. Jeg blir rett og slett deprimert av å gå ut fordi alle rundt meg blir sjekket opp, mens jeg sitter alene i et hjørne... Dette gjelder ikke bare når man er "ute" heller, jeg har absolutt ingen kontakt med menn bortsatt kollegaer og noen få jeg har vært venn med hele livet... Trenger seriøst forslag til hva jeg gjør galt, eventuelt andre ting som kan spille inn! Føler meg som en alien til tider....

Anonymous poster hash: 3f254...de7

Du høres ut som ei kjempe dame, men kanskje du kan prøve å gå litt ned i vekt?

Og hvilken utdannelse har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var du mer dritings på byen før enn nå? I så fall har du forklaringen der. Full = tilgjengelig. Vips har du karer på alle kanter som er klare for å bli "bedre kjent."

Lykke til på neste fyllekule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det har seg sånn;

Jeg er 23 år, har vært singel i tre år, etter å ha hoppet rett fra ett seriøst forhold til et nytt... Men etter det siste forholdet så vet jeg ikke hva som skjedde, for etter det legger rett og slett ikke menn merke til meg mer?? Før fikk jeg ofte nye beilere etter meg, men nå har det altså ikke skjedd på flere år..

Det skal sies at jeg er ca 10-12 kilo overvektig, men det er ikke noe "nytt". Dessuten kan jeg takke høyere makter for kroppsfasongen min, som har fordelt dette "heldig" utover.

Men, ja.. Jeg er blid, hyggelig, har utdannelse, mange gode venner, er relativt sosial av meg og bruker en del tid på utseendet. Jeg er den typen som aldri går utenfor døren uten å ha på litt sminke og "ordentlige" klær, hvis det sier dere noe.

Jeg får også alltid masse likes på profilbildene mine.. Men i det virkelige liv er det ALDRI noen som er interessert, og jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil!!? Det er så utrolig frustrerende! :(

Jeg kommer fra et mindre sted, og der er det ikke mye oppmerksomhet å hente fra menn, men jenter kommenterer alltid på at jeg ser bra ut osv. Når jeg f.eks. har vært i Oslo også så er det aldriiii noen som prøver seg, og om noen gjør det så er det 50 år gamle griser, eller folk som tydelig bare er ute etter en ting.

Helt seriøst, hva gjør jeg galt? Jeg har spurt vennene mine også, og de fleste sier at de ikke skjønner hvorfor, men foreslår at jeg skal prøve å skaffe blikk-kontakt med menn osv, og at det er det de gjør.. Jeg blir rett og slett deprimert av å gå ut fordi alle rundt meg blir sjekket opp, mens jeg sitter alene i et hjørne... Dette gjelder ikke bare når man er "ute" heller, jeg har absolutt ingen kontakt med menn bortsatt kollegaer og noen få jeg har vært venn med hele livet... Trenger seriøst forslag til hva jeg gjør galt, eventuelt andre ting som kan spille inn! Føler meg som en alien til tider....

Anonymous poster hash: 3f254...de7

Det er like greit å innse realitetene g være realistisk...verden/folk er generelt veldig overfladisk.

Slank deg...da vil du straks se bedre ut! Fedme er ikke særlig attraktivt...

Jeg er naturlig slank selv.Og har opplevd å få enda mer oppmerksomhet-dersom jeg går ned enda noen kilo..helt sykt hvor mye det har å si.Jeg har jo alltid vært slank.Tydeligvis liker de film-stjerne "tynne" kvinner.Slik som de ser i blader og på filmer.Og jeg som trodde jeg var slank nok.Åneida...de vil ha det enda slankere : )Det er en sykt overfladisk verden vi lever i -dessverre.

Så ta tipsene til deg.Få av deg overflødige kilo,og stell deg pent.Så ordner det seg nok!

Anonymous poster hash: b1814...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har hatt og avvist 7-8 gutter etter deg bare siste ukene så må du reevaulere deg selv litt ..da er du det man kaller for "ei luremus" ..

Anonymous poster hash: 701d1...f9b

Jeg tror du har misforstått hva luremus egentlig er. Med den innstillingen der blir det som å forvente at alle jenter som oppfører seg som normale folk, dvs er hyggelige og imøtekommende, er åpne for et forhold.

Anonymous poster hash: 4a137...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...