Gå til innhold

Daten avlyste - gyldig grunn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde planlagt date med en mann forrige uke. Men samme dag avlyste han, men grunn om at han hadde glemt en spillekveld med gutta. Han ville gjerne ta det igjen da.

Er dette ok å gjøre?

Jeg tenker nei, for hvis han ikke prioriterer meg nå, når vil han gjøre det da? :P Ble han akutt syk, så OK. Men spillekveld ovenfor date? Seriøst?

Har aldri blitt avvist på den måten før faktisk.. vi har alltid møttes når vi har avtalt date, og funnet ut av om vi passer sammen derfra.

Det er lett for meg å tenke at han gjorde det fordi han fikk kalde føtter, fordi han kanskje ikke liker meg likevel - men da er det rart at han er gira på å møtes igjen.

Mannen er 35 forresten.



Anonymous poster hash: b476a...9f1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte spørsmålet, som da er;

- Ville dere møtt han igjen?

- Opplevd noe lignende?



Anonymous poster hash: b476a...9f1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at han prioriterer vennene sine over en date, spesielt hvis det er første eller andre daten:)



Anonymous poster hash: 32dc7...2d3
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man prioriterer en spillkveld med gutta framfor en førstedate, og han sa jo at han ville møtes en annen kveld.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det skal være greit, skal han komme med dato, tid, sted for neste date. Ikke ta initiativ du, la han få jobbe litt. Ja, det var en dårlig unnskyldning og uhørt å avlyse samme dagen. Går det over en uke før du hører noe, let etter en annen.



Anonymous poster hash: 0fda7...857
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at du skal tenke at prioriteringen hans nå betyr noe om dere blir sammen.

Da er ting annerledes. Jeg nedprioriterte og kom med unnskyldninger for å ikke henge med han jeg er sammen med nå før vi ble sammen. I begynnelsen av datinga.

Da var jeg egentlig ikke så gira på han, men så ble jeg forelsket og er veldig glad i han nå, og jeg ville aldri nedprioritert han. Sånn tror jeg det er for de fleste. Når man blir glad i noen, blir ting annerledes.

Men jeg kan være enig i at unnskyldningen hans var litt lame, men det kan jo hende at han feila i å forklare viktigheten bak det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig med alle svar hittil. Man føler seg ikke særlig betydningsfull hvis daten avlyser, jeg hadde sett på han som useriøs med tanke på hvor seriøs han er i forhold til å bli kjent med meg. Dårlig planlegging er det også. Har møtt fyrer tidligere som avlyser i hytt og pine, prioriterer veldig egoistisk, og det blir bare et evig surr med dem uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så drømmemannen / drømmekvinnen for dere alle, er en som prioriterer gutta fremfor deg? :) Så... fantastisk.



Anonymous poster hash: b476a...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump han, for han har tydeligvis dumpet deg.

Anonymous poster hash: 7af50...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tillegge at den første daten er mest viktig, da bør han være ekstra ivrig etter å gjøre et godt inntrykk. Hvis han ikke gidder det allerede da, så går det gjerne nedover. Men han kan godt få en sjanse til, hvis han tar initiativ til en skikkelig date.



Anonymous poster hash: 0fda7...857
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som en mann som holder avtaler. Den første man lager, den holder man. :) ikke dumper venner fordi man finner noen bedre å henge med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må forresten flire litt over disse dating-trådene etter alt jeg har lest her inne. Dagens datingliv ass :P Det er virkelig ikke noe for naive romantikere. Etter hva jeg har lest her inne, så er det litt slik; "Man kan ikke regne med å prioritert når det bare er 2. date. Man kan ikke kreve at han ikke ligger med andre mens han treffer deg dersom dere ikke er eksklusive. Man kan ikke forvente at han ikke dater andre samtidig med deg." Man kan i det hele tatt ikke kreve eller forvente noe som helst av dagens menn, de skal få gjøre som de selv lyster, og det med rette. Bruk og kast. Og man er en dum og naiv jente om man tror noe annet.

Det er neimen meg noen flotte gutter der ute du.

Kos deg med en kopp kakao du, TS :) Dating er oppskrytt uansett, ingen gentlemen igjen der ute.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Dette var dårlig tegn. Det er i dating-fasen man skal være skikkelig gira, ha ønske om å tilbringe mest mulig tid, bli så godt som mulig kjent. At han allerede nå, i denne fasen velger venner fremfor deg er ikke dette bra. Det er nå han ikke skal få nok av deg. Han virker på en måte likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig med alle svar hittil. Man føler seg ikke særlig betydningsfull hvis daten avlyser, jeg hadde sett på han som useriøs med tanke på hvor seriøs han er i forhold til å bli kjent med meg. Dårlig planlegging er det også. Har møtt fyrer tidligere som avlyser i hytt og pine, prioriterer veldig egoistisk, og det blir bare et evig surr med dem uansett.

Det er jo ikke snakk om ''i hytt og pine'', det er snakk om èn gang. Hvis det ikke skjer ofte burde det ikke være noe problem.

Og nei, jeg forventer ikke å bli prioritert fremfor venner, spesielt ikke om vår avtale var sist, ikke mer viktig enn det andre, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo ikke snakk om ''i hytt og pine'', det er snakk om èn gang. Hvis det ikke skjer ofte burde det ikke være noe problem.

Og nei, jeg forventer ikke å bli prioritert fremfor venner, spesielt ikke om vår avtale var sist, ikke mer viktig enn det andre, osv.

Hvorfor forventer du ikke å bli prioritert? Har man ikke da en ganske lav selvverdi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal holde avtaler, ja. Men han burde ha kommet på det før samme dag han har laget avtale med deg. Men glemme kan alle, men da må han beklage og unnskylde seg og at si at det var dumt av han å måtte avlyse samme dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor forventer du ikke å bli prioritert? Har man ikke da en ganske lav selvverdi?

Fordi jeg ikke tror at jeg er viktigere enn alle andre? Fordi jeg ikke har noe i mot at kjæresten min har et eget liv, venner og hobbyer? Fordi jeg setter pris på en mann som holder avtaler (og i dette tilfellet hadde han avtalt noe annet tidligere, altså burde det prioriteres)? Take your pick.

Jeg synes det er sinnsykt å forvente å være sentrum av noens univers etter et møte eller to. Ingen er det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...