Gå til innhold

Blir deprimert av vakre kvinner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jenter kommer og går. Til slutt finner du deg den perfekte :blomst:



Anonymous poster hash: 80b90...bf5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter kommer og går. Til slutt finner du deg den perfekte :blomst:

Anonymous poster hash: 80b90...bf5

Dummeste rådet noensinne. Ingen er perfekte, bare noen man tåler de negative sidene til mer enn hos andre folk. Så må man slå seg til ro med en som er lik som en selv. Og gjøre en god innsats finne vedkomne.

Anonymous poster hash: eb1bf...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter kommer og går. Til slutt finner du deg den perfekte :blomst:

Anonymous poster hash: 80b90...bf5

Dummeste rådet noensinne. Ingen er perfekte, bare noen man tåler de negative sidene til mer enn hos andre folk. Så må man slå seg til ro med en som er lik som en selv. Og gjøre en god innsats finne vedkomne.

Anonymous poster hash: eb1bf...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye å ta tak i. En ting er at det ikke er bra å dele folk inn etter en skala. Ihvertfall bør den skalaen være hele pakken og ikke bare hvordan personen ser ut.

Når det er sagt så er jeg en helt gjennomsnittlig 5-6 mens dama er en klar 10er. (9,5 på en dårlig dag).

Hun har jobbet som modell og jeg er en relativt fattig og utrent fyr.

Dette viser at det ikke har noe å si hvor man er på en difus skala så lenge man tørr å prøve seg.

Poenget mitt er at det er kjemi og personligeht som har noe å si. Er man veldig ung så har man ikke så mye livserfaring og vet ikke helt hva man vil ha og da blir utseende veldig viktig. Det forandrer seg litt når man ser etter en livspartner.

Til slutt litt godt nytt for alle oss helt på snittet menn:

http://www.huffingtonpost.com/2013/11/19/marriage-study_n_4299002.html



Anonymous poster hash: fa828...961
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en fryktelig demprimerende tankegang. Ser jeg en kjekk mann nyter jeg synet :)



Anonymous poster hash: 57d77...aaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenker når jeg ser dem er: "oi, så pen", men så tar det max 10 sekunder før tankene slår over på det faktum at jeg aldri kan få dem, at jeg forventer for mye, at jeg ikke kan tilby det samme som det jeg forventer og at jeg derfor er dømt til å dø alene. Flere som har det på samme måte?

Anonymous poster hash: fc61c...dfc

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes damer fortjener bedre enn deg, som åpenbart bare tenker på utseendet og syntes synd på deg selv.

Du høres ikke ut som noen fangst, for å si det slik.



Anonymous poster hash: 7a2a5...2af
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg en som nylig brukte barbermaskinen og fjernet alt hår på toppen, noe jeg må jevnlig for å ikke bli mistenkt for å være en munk. Hos undertegnede finner man ikke vaskebrett, vaskebalje er mer betegnende. Rik er jeg ikke, snarere tvert om så bekymrer jeg meg ofte for økonomien og jobber nok mer enn jeg liker og har desto mindre fritid nettopp av den grunn. Listen kunne inneholdt mye mer som langt fra gjør meg til den perfekte mann...

Men jeg blir ikke frustrert over vakre kvinner for det, snarere tvert imot ser jeg dem heller som en utfordring, og jeg for min del har fullstendig tro på at en gjennomsnittlig mann som meg fint kan finne seg en vakker kvinne... Jeg har hatt suksess med sjelden vakre representanter av det motsatte kjønn før, så hvorfor skulle ikke det kunne gjenta seg? Og når jeg ser håp for egen del så tenker i alle fall jeg at det er like stort håp for andre.

Så jeg fatter ikke problemstillingen her...

Kjempeflott perspektiv på det.

Anonymous poster hash: 4fea5...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke gå rundt å bli deprimert over hva man ikke kan få her i livet. Alle jenter er pene, og en dag finner du ei som passer perfekt for deg.

I mellomtiden kan du la være å bli deprimert over jenter, og heller jobbe med degselv og utvikle deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke gå rundt å bli deprimert over hva man ikke kan få her i livet. Alle jenter er pene, og en dag finner du ei som passer perfekt for deg.

I mellomtiden kan du la være å bli deprimert over jenter, og heller jobbe med degselv og utvikle deg. :)

Alle jenter er ikke pene. Dette er den virkelige verden og ikke noen Thorbjørn Egner verden.

Anonymous poster hash: 50246...5d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jenter er ikke pene. Dette er den virkelige verden og ikke noen Thorbjørn Egner verden.

Anonymous poster hash: 50246...5d4

Joda, alle jenter er pene. Det kommer bare an på hvem det er som ser på ;) Det som er pent for deg er jo ikke nødvendigvis pent for andre og vice versa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, alle jenter er pene. Det kommer bare an på hvem det er som ser på ;) Det som er pent for deg er jo ikke nødvendigvis pent for andre og vice versa :)

Tenker du er ganske pen og har aldri opplevd noe stress med ditt utseende med å få tak i dates siden du sier dette.

Anonymous poster hash: 50246...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du er ganske pen og har aldri opplevd noe stress med ditt utseende med å få tak i dates siden du sier dette.

Anonymous poster hash: 50246...5d4

Jeg ser helt vanlig ut, ikke noe overveldende pen akkurat. Men så stresser jeg heller aldri med verken utseende etter dates nei, for jeg synes ikke det er noe å stresse over. Fokuserer heller på positive ting, og da kommer somregel resten av segselv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for bilde som bryter med opphavsretten og svar til dette.

irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Slapp av. Når disse vakre kvinnene når 30 og utseendet har begynt eller har forfalt vil dem nok ha deg. En stabil forsørger når de kjekke badboysene ikke vil ha dem lengre. Da skal du se, at du blir interessant.

Anonymous poster hash: ca579...1e1

Så vi over 30 får bare gå å legge oss vi da ?

Halvveis enig med sjonkelrolf. De peneste jentene er neppe slemmere, men man godtar rimelig mye mer fra en pen jente så man ender fort opp med dårligere personlighet likevel.

Til TS, noe som hjelper meg når jeg ser vakre jenter er å huske på at det bare er sminken, osv som gjør jenta pen.

Dette er tull, hørt om naturlige vakre jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte skjønner jeg hva TS prøver å si. Jeg var en av de som ikke klarte å assosiere pene damer med med nederlag og skuffelse. Det å bli minnet på at en aldri var god nok for de.

Nå som jeg har faktisk har jobbet meg opp og fått møte flere jenter (både pene og mindre pene), ser jeg at disse tankene var ubegrunnet. Det er ingenting som tilsier at pene damer er sluttmålet, og at pene damer automatisk er dårlige mennesker. De er mennesker akkurat som vi menn er, og burde bli behandlet deretter.

Når jeg ser en veldig pen jente assosierer jeg ikke negative følelser til henne. Jeg kan stirre og tenke "herregud, hva er oppskriften bak din utrolige skjønnhet", mens jeg smiler til megselv og nyter det vakre som finnes her i verden. For jeg legger ikke min verdi utfra pene damer eller mitt ønske om å oppnå de. Om jeg hadde prøvd så hadde jeg sikkert klart å få meg en pen dame, men fokuserer heller på det som er viktig i livet, altså å ha det gøy. Utseende er ikke alt.



Anonymous poster hash: eb1bf...6c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...