Gå til innhold

Jenter : Noen av dere single her som ikke fjerner kjønns/kroppshår ?


volvo22

Anbefalte innlegg

Vi er jo ikke sjimpanser!

Hårene har en makslengde.

Jeg barberer meg kun når jeg vet jeg skal ha sex, eller vise meg for andre (offentlig bad, badstue..)

Hender jeg har ONS uten å ha forberedt meg også, men det blåser jeg i...

Ikke mitt problem at andre sliter med hår.

Anonymous poster hash: 0ef31...353

Du skal jo ikke behøve å barbere deg for noen andre enn evnt. deg selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal jo ikke behøve å barbere deg for noen andre enn evnt. deg selv

Kan man vel. Jeg barberer meg for det meste for å se bra ut for typen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man vel. Jeg barberer meg for det meste for å se bra ut for typen

Man kan selvsagt. Men det burde ikke være nødvendig,typen din burde synes du er på ditt vakreste sånn som du er naturlig ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan selvsagt. Men det burde ikke være nødvendig,typen din burde synes du er på ditt vakreste sånn som du er naturlig ;)

Jeg setter pris på at han drar til frisøren og klipper håret med jevne mellomrom. Jeg setter også pris på at han trimmer ansiktet med jevne mellomrom. Hvis vi skulle latt være å barbere/klippe overalt hadde alle til slutt sett ut som uteliggere

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter pris på at han drar til frisøren og klipper håret med jevne mellomrom. Jeg setter også pris på at han trimmer ansiktet med jevne mellomrom. Hvis vi skulle latt være å barbere/klippe overalt hadde alle til slutt sett ut som uteliggere

Hehe ja. Men nå er det litt forskjell på hodehår og skjegg som kan bli veldig langt og upraktisk i det daglige da, og kjønnshår som kun taes av utseendemessige grunner,og uansett ikke blir langt,upraktisk osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja. Men nå er det litt forskjell på hodehår og skjegg som kan bli veldig langt og upraktisk i det daglige da, og kjønnshår som kun taes av utseendemessige grunner,og uansett ikke blir langt,upraktisk osv

For meg er kjønnshår upraktisk fordi det klør

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kariannne

Jeg gjør fet som får meg til å føle meg vel uavhengig om jeg er singel eller ikke. Jeg barberer det meste der nede, lar det være litt igjen på midten. Tar også på meg fint undertøy selvom det kun er heg som ser det fortiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer ingenting (fikser øyenbrynene da), men ville heller ikke trivdes med din fetishering og overseksualisering av helt naturlig kropp. Ikke faen om jeg ville barbert eller spart for din eller noen andres skyld.

Anonymous poster hash: e3b89...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Meld deg inn i The Bush Convention. Men bare så du er advart: Det er fare for at George Bush dukker opp der istedet.

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke alltid å fjerne hår på vinteren... Eller når jeg har for mye å gjøre, som nå... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke lese hele tråden. Men TS, hvis du ikke er veldig ung, så tror jeg at du finner ganske mange voksne damer som ikke barberer så mye nedentil. Vi er (heldigvis!!!) oppvokst i en annen tid, der det var ganske normalt å ha kjønnshår. Vi fjernet "bikinilinjen", altså det som eventuelt var utenfor bikinitrusen. Resten lot vi være som det var.

Og det har jeg fortsatt med.



Anonymous poster hash: 682ce...4a6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner ingenting av hår. Er det akseptabelt for din del?

Du er ei dame etter min smak ! :) Herlig når alt får vokse fritt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart her før, men likevel

Nå for to-tre dager siden tok jeg håret under armene for første gang på 4mnd fordi jeg tenkte at det ville ta bort lukt. Det jeg IKKE tenkte over var at jeg har jobbet mye i det siste (i en fysisk jobb) og at stort sett når jeg luktet svette så var det fordi jeg har sovnet rett etter jobb og luktet dritt dagen etterpå. Og det jeg legger merke til nå som jeg er barbert igjen er at jeg føler at jeg f** meg svetter minst 3-4 ganger så mye som når jeg har hår. Håret beskytter, fettlag beskytter -og nå når det er borte for en stund så setter jeg altså i gang "noe" som gjør at jeg prduserer mer svette.

Nå vet jeg med knallsikkerhet at jeg har gode grunner til å ikke bruke shampoo, jeg bruker vaskenøtter for klesvask og urtetannkrem -jeg sluttet å barbere meg "på alvor" i forifjor (noen ganger på sommeren, pluss litt stussing av dusken skjer). Tror jeg skal holde meg til å være hårete jeg, kroppen føles så mye sunner enn før!



Anonymous poster hash: a64f0...4e7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det ikke veldig mye hår etter hvert da ? hvis det går lang tid liksom..

Anonymous poster hash: fbf44...0c2

Hmm, det spørs hva du mener med mye da, men det slutter jo å gro etterhvert. Jeg har ikke mer hår etter 1 år etter shave enn jeg har etter 2 måneder etter shave om du skjønner hva jeg mener :)

Endret av Gwynevere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke lese hele tråden. Men TS, hvis du ikke er veldig ung, så tror jeg at du finner ganske mange voksne damer som ikke barberer så mye nedentil. Vi er (heldigvis!!!) oppvokst i en annen tid, der det var ganske normalt å ha kjønnshår. Vi fjernet "bikinilinjen", altså det som eventuelt var utenfor bikinitrusen. Resten lot vi være som det var.

Og det har jeg fortsatt med.

Anonymous poster hash: 682ce...4a6

Vi? Tenker du får snakke for deg selv :)

Jeg barberer stort sett alt, uansett om jeg er i forhold eller ikke.

Anonymous poster hash: 3e19f...5d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke lese hele tråden. Men TS, hvis du ikke er veldig ung, så tror jeg at du finner ganske mange voksne damer som ikke barberer så mye nedentil. Vi er (heldigvis!!!) oppvokst i en annen tid, der det var ganske normalt å ha kjønnshår. Vi fjernet "bikinilinjen", altså det som eventuelt var utenfor bikinitrusen. Resten lot vi være som det var.

Og det har jeg fortsatt med.

Anonymous poster hash: 682ce...4a6

Kommer an på hva du mener med veldig ung da...jeg er 32 TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fjerner ingenting av hår. Er det akseptabelt for din del?

Hvorfor gjør du ikke det ??

Anonymous poster hash: fbf44...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under armene hver gang jeg dusjer, leggene hvis jeg gidder og noen ganger nedentil. Om sommeren tar jeg det meste fordi det ser litt rart ut med busk i bikini.

Barbering er noe av det værste jeg vet! Noe kjedeligere skal man lete langt etter.



Anonymous poster hash: b4a85...ca6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under armene hver gang jeg dusjer, leggene hvis jeg gidder og noen ganger nedentil. Om sommeren tar jeg det meste fordi det ser litt rart ut med busk i bikini.

Barbering er noe av det værste jeg vet! Noe kjedeligere skal man lete langt etter.

Anonymous poster hash: b4a85...ca6

Skulle funnet deg en som liker hår du da,så hadde du sluppet barberingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...