Gå til innhold

Jenter : Noen av dere single her som ikke fjerner kjønns/kroppshår ?


volvo22

Anbefalte innlegg

Eller som kunne tenkt seg å la det gro fritt hvis partneren likte det ?

Spør bare fordi jeg håper å engang møte ei naturlig dame med masse busk,og skal en tro trådene her inne om intimbarbering osv,er ubarberte damer blitt sjelden vare.. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller som kunne tenkt seg å la det gro fritt hvis partneren likte det ?

Spør bare fordi jeg håper å engang møte ei naturlig dame med masse busk,og skal en tro trådene her inne om intimbarbering osv,er ubarberte damer blitt sjelden vare.. :)

Jeg ville meldt meg inn i Ottar om jeg var deg :)

Tror sjansen for å finne ei hårete dame er størst der!

Anonymous poster hash: db18c...551

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville meldt meg inn i Ottar om jeg var deg :)

Tror sjansen for å finne ei hårete dame er størst der!

Anonymous poster hash: db18c...551

Hehe,takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen med kraftig hårvekst som synes barbering er et slit,og som heller vil bli satt pris på og begjært som hun er naturlig..? :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå på vinteren som singel, så fjerner jeg ikke kroppshår like ofte som ellers. Men jeg kunne aldri tenkt meg å ha hår under armene og på leggene, hadde jo ikke sett ut på sommeren. Og der nedentil kunne jeg ikke latt det gro fritt, blir jo den jungelen. Men kunne hatt hår der da, men måtte få trimme det.



Anonymous poster hash: cfd58...409
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå på vinteren som singel, så fjerner jeg ikke kroppshår like ofte som ellers. Men jeg kunne aldri tenkt meg å ha hår under armene og på leggene, hadde jo ikke sett ut på sommeren. Og der nedentil kunne jeg ikke latt det gro fritt, blir jo den jungelen. Men kunne hatt hår der da, men måtte få trimme det.

Anonymous poster hash: cfd58...409

Synes det bare ser naturlig og fint ut med hår under armene og jungel nedentil jeg. Men der ser du,å finne ei sånn dame er ikke så lett...hehe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg barberer meg nedentil fordi jeg føler meg usexy hvis jeg ikke gjør det, men hvis jeg hadde hatt en partner som foretrakk meg naturlig hadde det vært en stor lettelse. :lol:

Anonymous poster hash: 83a6a...72c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg nedentil fordi jeg føler meg usexy hvis jeg ikke gjør det, men hvis jeg hadde hatt en partner som foretrakk meg naturlig hadde det vært en stor lettelse. :lol:

Anonymous poster hash: 83a6a...72c

Så det finnes faktisk sånne damer ?? :D Full busk er jo kjempesexy !!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser nedentil og barberer armhulene. Dette er for at svette, urin og blod ikke skal samle seg i hårene og lukte og bli grisete. Barberer leggene om somrene, de er like hårete som mannen min sine.

Pleide å barbere meg mer og oftere før, men mannen min uttrykte at han ikke brydde seg noe om jeg var hårete eller ei, så da ble det slik.



Anonymous poster hash: bdac0...0b1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brillefin

Jeg er singel, og pleier å vokse (brasiliansk), men nå pga økonomi har jeg ikke kunnet gjøre det på noen mnd. Håper virkelig økonomien tar seg opp snart :fnise: Men nå gjør jeg det for min egen del- ikke at jeg tenker på at jeg plutselig skille treffe noen å ha ONS, da det er noe jeg ikke gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser nedentil og barberer armhulene. Dette er for at svette, urin og blod ikke skal samle seg i hårene og lukte og bli grisete. Barberer leggene om somrene, de er like hårete som mannen min sine.

Pleide å barbere meg mer og oftere før, men mannen min uttrykte at han ikke brydde seg noe om jeg var hårete eller ei, så da ble det slik.

Anonymous poster hash: bdac0...0b1

Har hørt flere si at de barberer/stusser for renslighet,men jeg synes vanlig vask er alt som trengs :) Hårene beskytter jo også

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel, og pleier å vokse (brasiliansk), men nå pga økonomi har jeg ikke kunnet gjøre det på noen mnd. Håper virkelig økonomien tar seg opp snart :fnise: Men nå gjør jeg det for min egen del- ikke at jeg tenker på at jeg plutselig skille treffe noen å ha ONS, da det er noe jeg ikke gjør :)

Tror nok de fleste tenker og gjør som deg. Så mine ønsker er kanskje mer for "spesielt interesserte" :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pr.d.d helt glatt nedentil. Eller, jeg kan la det bli noen mm, men jeg føler meg ikke komfortabel med full bush! Kunne kanskje gått med på å ha litt hår, så fremst at jeg fikk lov til å trimme det.
Hår under armene og leggene blir tatt. Dog ikke like ofte på vinteren som på sommeren, må jo holde på varmen :ninja:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er pr.d.d helt glatt nedentil. Eller, jeg kan la det bli noen mm, men jeg føler meg ikke komfortabel med full bush! Kunne kanskje gått med på å ha litt hår, så fremst at jeg fikk lov til å trimme det.

Hår under armene og leggene blir tatt. Dog ikke like ofte på vinteren som på sommeren, må jo holde på varmen :ninja:

Hvor mye kunne du latt det gro,og fortsatt følt deg komfortabel da ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kunne du latt det gro,og fortsatt følt deg komfortabel da ? :)

Ikke noe mer enn en 0,5-1 cm kanskje. Da gjerne en trekant eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer MINST en gang i uken. Om det har gått en uke føler jeg meg sjuskete. Og jeg gjør det for min egen del, har ikke ONS.

Anonymous poster hash: 8a985...8a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke noe mer enn en 0,5-1 cm kanskje. Da gjerne en trekant eller lignende.

Skjønner,fint lite teppe det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt beholdt busken hvis jeg visste at dette var veldig ønsket av partneren, men jeg ville tatt bikinilinjen.

Nå har ikke jeg enorm hårvekst, så jeg føler meg ikke som en apekatt selv om alt er utgrodd. Håret under armene gror kjempesent og det kan fint gå 3-4 uker før jeg tar det.

Anonymous poster hash: 0575b...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det er vinter så får det vokse fritt :) Tar det som synes til sommeren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...