Gå til innhold

vognposer uten hull f.x.risarosa, brukes? store til bag..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på disse risarosa posene synes de er veldig fine. Har en svigerinne som har en sånn. Men den har ikke sele hull så den kan vel ikke være ment til sportsvogn? Når hun bruker den i bagdelen i vogna så synes jeg den ser fryktelig klumpete ut. Hun har simovogn så er jo ingen liten bag heller. Noen som vet hvor denne egentlig er ment til å brukes hen? Man kan vel ikke bruke en uten hull i sportsdelen eller? Hun sa nemlig at hun kanskje skulle bytte den ut hvis hun ble lei av den. Men jeg vet ikke så mye om de selene i sportdelen, babyen min er bare 2 uker enda. Har også sett flere vognposer hvor det står (ikke med hull til 6 punktssele) eller er det 5. punkts



Anonymous poster hash: 406af...be5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde Risarosa pose som jeg elsket, men synes den passet best i dypvogn og byttet den ut når vi begynte med sportsdelen. Men kan bruke en annen sele enn den som er fast i vogn så trenger man ikke hull til posen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Risarosa pose som jeg elsket, men synes den passet best i dypvogn og byttet den ut når vi begynte med sportsdelen. Men kan bruke en annen sele enn den som er fast i vogn så trenger man ikke hull til posen.

åja, kjekt å vite! :) Vet du hva sånn type sele heter? For å få søkt den opp for å evt kjøpe

Anonymous poster hash: 406af...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, kjekt å vite! :) Vet du hva sånn type sele heter? For å få søkt den opp for å evt kjøpe

Anonymous poster hash: 406af...be5

Det heter vognsele og du får kjøpt det hos de aller fleste babyutstyrsbutikker.

Anonymous poster hash: 58089...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...