Gå til innhold

Barn ødelegger kjærlighetslivet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke relevant å lun dele opplevelser som par utenfor stuen?

Anonymous poster hash: 05682...0d8

Nei, jeg kan ikke se hvorfor det skulle være en forutsetning for et godt forhold, nei.

Vi er sammen utenfor huset sammen med barna, dvs på barnevennlige aktiviteter i helgene osv. Og så er vi på tomannshånd hjemme etter at barna har lagt seg. Vi kommer oss også ut på ting på kveldstid innimellom ,men da hver for oss (en er ute med venner, mens den andre er hjemme med barna).

Anonymous poster hash: 54fc0...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke relevant å lun dele opplevelser som par utenfor stuen?

Anonymous poster hash: 05682...0d8

Det er relevant for et par å kunne overleve dater stuen. Hvis de MÅ ut på restaurant/kino osv for å takle å være et par så er det heller spesielt.

Anonymous poster hash: cbcfb...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første årene var tøffe og da hadde vi omtrent ikke et sexliv eller kjærlighetsliv. Men ettersom barna har vokst til og blir mer selvstendige (er nå skolebarn) så er vi tilbake til som det var før.



Anonymous poster hash: bce3e...830
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?????

Anonymous poster hash: d9d86...0e6

Litt usikker på hva du mener. :fnise:

Folk går fra hverandre pga manglende evne til å se hverandre. Barnet er alt for mange.

Jeg vet at jeg om 3 år har 2 single venninner. De driter begge litt i mannen sin nå etter de fikk barn og ettersom gubben min sier, har det vært store frustrasjoner i begge forhold.

De var virkelig solide og stabile før, men ikke nå lenger. :wow:

Anonymous poster hash: 14b98...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

Når man har små barn er det selvsagt begrenset hvor mye tid man har sammen utenfor husets fire vegger.

Dersom slike ting er avgjørende for å holde sammen som så bør man tenke seg om noen ganger før man setter barn til verden. Et langvarig forhold er ikke hovedsakelig særlig romantisk.

Vi ordner barnevakt slik at vi som par får gjort noe hyggelig sammen ute / weekend utenlands hittil et par ganger i året. Ellers er jo barna med på alt.

Vi som foreldre reiser også hver for ossed jobb utenlands og privat reiser vi hver for oss av og til. Vi behøver dette i tillegg til det store "vi'et".

Er mange muligheter og måter å ordne seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du valget de tar om å ikke drepe et annet menneske?

Anonymous poster hash: 9ce70...4fd

Hvis man er voksen nok til å ha sex må man også være voksen nok til å bruke prevensjon dersom ønsket om barn ikke er der. Hvis man bevisst går inn for å lage barn burde man også vite hva det innebærer å få ett.

Anonymous poster hash: 3426d...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...