Gå til innhold

Avlyst bursdag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt OT, men jeg husker 3 års dagen min, så at alle ikke husker det stemmer ikke :) Jeg skjønte ikke helt hva det dreide seg om, men det var alikevell en spesiell dag for meg. Mine første minner begynner noen mnd før tre års dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ungen er 3! Jeg synes det er utrolig lite omtenksomt å drasse folk land å strand rundt i en helg for en 3 års bursdag. Hadde det vært 1 år (som er barnets første) så hadde jeg skjønt det, men ikke 3.

Anonymous poster hash: 748e3...f6a

Du vet at en 1-åring husker mye mindre av en bursdag enn en 3-åring? Siden du skal argumentere med det ...

Og land og strand rundt? Hvem har snakket om det? 3 kvarters reising på det meste er ikke langt å reise for et besøk, med mindre du er ekstremt giddalaus.

Endret av Harlekin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her prioriteres barnebursdager ganske sterkt - i hverdagen prøver vi alltid å komme på alle selskaper uansett hvor travelt vi ellers har det. Dessverre er det vanskelig for oss å takke ja til noe som skjer på helg hvis invitasjonen f.eks. kommer 1-1,5 uke i forkant. Helgene hos oss har dessverre en tendens til å fylle seg opp lang tid i forkant.

Jeg skjønner veldig godt at det er sårt for TS, og jeg unner ingen å være i hennes posisjon akkurat nå, men samtidig så synes jeg mange her virker i overkant kritiske. Småbarnstiden er jo den mest travle tiden av livet. Det er mye som skal skje og jeg og mannen trekkes hit og dit av forpliktelser i forbindelse med jobb, barn og øvrig familie samtidig som vi også prøver å finne en slags balanse hvor vi også av og til kobler ut og tenker litt på oss selv.



Anonymous poster hash: a063a...5c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre kvarter er jo ingen lang reisevei. Da har du nok enten vært uheldig eller litt sent ute med å be folk holde av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...