Gå til innhold

Når er man for gammel til å få barn, synes DU?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, tittelen sier vel det meste.. Hva er din personlige mening på når man er for gammel til å få barn? :)



Anonymous poster hash: 2b663...38a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke heller lete opp identiske tråder om dette?'

Anonymous poster hash: ab2a2...1e7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha barn etter jeg er 40 år. Men hva andre mennesker driver med, det gir jeg blanke i.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv snart 42 og for min del er det absolutt for seint ;-)

Hadde jeg ikke hatt store barn fra før, så kanskje jeg kunne tenkt meg noen nå. Vet om mange på min alder som får unger. Når. Jeg var i 20 årene hadde jeg nok tenkt at det var alt for seint. Men ikke nå. Man er jo ikke halvparten så gammel som 42 åring som det man tror en 42 åringer når man selv er 20 ;-)

Begge mine bestemødre var forresten 42 når de fikk mine foreldre. Tror ikke det var noe problem for noen.

Men selv har jeg store unger nå, så det er nok tanken på å begynne på ny med småunger som skremmer meg mest og ikke alderen min.

Anonymous poster hash: 6d461...b7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 36 og føler meg sliten. Å ha besøk av små barn er koselig,men gjør meg helt utslitt noen ganger.Vet ikke om jeg orker å få barn. Har ingen foreldre som kan sitte barnevakt, så hvis jeg ikke får en mann som er flink å hjelpe til tror jeg ikke det blir noe av.



Anonymous poster hash: 03dfb...ef1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tittelen sier vel det meste.. Hva er din personlige mening på når man er for gammel til å få barn? :)

Anonymous poster hash: 2b663...38a

Jeg har alltid ment at for akkurat meg så er det rette at jeg får mitt første barn som 40-åring og mitt andre som 44-åring:

Helt utrolig nok så ble det slik!

Lykkelig 2-barnsmor og gift

Anonymous poster hash: 0a376...413

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst synes jeg minst en av foreldrene bør være 45 eller yngre, og at det er ideelt om begge er det. Rekker man ikke det tror jeg det er mange som blir gode foreldre etter den alderen også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke heller lete opp identiske tråder om dette?'

Anonymous poster hash: ab2a2...1e7

Kan ikke du heller la være å skrive hvis du ikke vil svare på spørsmålet? Det gjør vel ingenting om jeg vil lage en tråd om dette som ikke er gammel.

Anonymous poster hash: 2b663...38a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du mener første barnet så synes jeg 30.

Da er jo over halvparten for gamle når de får sitt første barn i Norge i dag. Mener du virkelig at alle som ikke har satt igang før de er 30 bør forbli barnløse? Eller mener du bare at det er å anbefale å gå igang før den alderen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns man bør ha fått første barn innen man er 35 år.

Anonymous poster hash: 032e7...2e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foreldrene mine fikk siste (adoptert) da de var 42, og jeg kan ikke skjønne at det skal være problematisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...