Gå til innhold

En one night stand og enda et barn...


LisbethSalander

Anbefalte innlegg

Du og denne dama har gjort det samme begge to: fått barn med denne mannen.

Og av en eller annen grunn mener du det var feil av henne, men riktig av deg? Du mener ditt barn fortjener en far men ikke hennes?

Du har til og med planlagt å få barn med denne mannen ETTER år du viste at han hadde to barn med to ulike kvinner fra før. Så er det noen som virkelig selv har ansvar for situasjonen selv, så er det jo du.

Anonymous poster hash: d990c...e50

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

" hvorfor skal jeg nå måtte forholde meg til enda et barn,"

-tuller du eller?

Barnet har like fullt krav på Pappaen sin. Barnet skal ikke straffes fordi foreldrene er løsslupne og stemora synes det er nok løsunger.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og denne dama har gjort det samme begge to: fått barn med denne mannen.

Og av en eller annen grunn mener du det var feil av henne, men riktig av deg? Du mener ditt barn fortjener en far men ikke hennes?

Du har til og med planlagt å få barn med denne mannen ETTER år du viste at han hadde to barn med to ulike kvinner fra før. Så er det noen som virkelig selv har ansvar for situasjonen selv, så er det jo du.Anonymous poster hash: d990c...e50

Word.

At det går an.

TS setter sitt planlage barn foran .....har ikke ord. Koker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer hadde hatt en meget kort affære med en kvinne før vi møttes. Det forløp seg slik at han fikk en melding om at butikken var åpen, og ettersom han ikke hadde hatt samleie på over et år så beit han på agnet. Hun sa til han at hun trodde hun ikke kunne bli gravid. Etter noen måneder da vi hadde vært sammen en god del og startet et forhold så kommer meldingen om at hun er blitt gravid. Han forteller henne at han ikke vil ha noe med graviditeten og gjøre og at hvis hun velger å beholde så blir det hennes valg, hun godtar dette. Han har dessuten et barn fra før som han prøver å ha et godt forhold til under vanskelige omstendigheter med hennes mor og han har akkurat begynt å få livet sitt på rett kjøl. Det går lang tid og han hører ikke noe fra henne, ikke før hun finner ut at han skal bli pappa med din forlovede som han har vært sammen med i snart 2 år.Da får han melding om at han får signere papirene, hun er lei av å bli støttet fra NAV og ønsker barnebidrag. Han velger å besøke henne for å finne en løsning.

Du forstår vel at det er adskillig mer her enn hva han forteller deg??? Butikken er åpen, liksom ikke hatt sex på over et år og så bruker han ikke kondom når det er med ei damen som liksom bare skal være en ONS???? Han bare ba om trøbbel, Og han visste om barnet, men du får ikke høre om det før nu??? Etter hvor lang tids forhold og du er allerede gravid med hans barn?`???? Du er vel ikke så dum at du går på alt han sier??? Og lei av og bli støttet av NAV?? Du er klar over at fyren har bidragsgjeld pga det her barnet hvis det var slik at hun fikk barnebidrag fra NAV? Er det ikke egoistisk at vi andre skal betale for pulinga til fyren din???

For meg er dette mitt livs mareritt. Jeg fikk ei "stedatter " da jeg traff han og det er bare hyggelig, men han har en del bagasje og hvorfor skal jeg nå måtte forholde meg til enda et barn, bare fordi det er slik at hvis han har samvær med barnet så får han mindre i betale i bidrag. Dette er en voksen dame som tydeligvis trang en sæddonor og som valgte å beholde barnet alene. Hun har dessuten kontaktet hans andre barn og flere i hans familie for at de skal komme i sosiale settinger osv. Dette helt uten å snakke med han først. Jeg synes det er frekt og manipuleremde og ikke minst egoistisk,

Vel, men hvis han ikke vil ha noe med barnet å gjøre og han har gitt den damen beskjed om det, hvorfor bare betaler han ikke bare barnebidraget og holder stilt????

Du skriver jo selv at han har en del bagasje, da regner jeg med det er annet enn det andre barnet du hentyder til??? Da må jeg innrømme at jeg faktisk ikke forstår at du tror ham på alt han sier ihht dette barnet og denne damen og bare et ONS.....

Hvor hen er det egoistisk at de to som er søsken blir kjent med hverandre??? Hvorfor bryr du deg siden verken du eller den her teite fyren ikke er interessert i å ha noe med den mellomste å gjør?

Venter selv barn nå og føler meg frastjålet det som skulle være en flott tid. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Og typisk min personlighet er å ofte min egen lykke for andres.

Redigert for personangrep.

Rainbow81, mod

Endret av Rainbow81
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

"Han vil ikke ha noe med barnet å gjøre" Unnskyld meg, men for en drittsekk du er sammen med! Hvordan den uskyldige ungen kommer til verden er ikke barnet sin feil og uansett hvor mye man vrir og vender på det så er det også hans barn og han burde stå til ansvar! Uansett om hun sa hun trodde hun ikke kunne bli gravid, han valgte å kjøre den inn og burde visst at det alltids kunne være en liten mulighet.

Håper du ikke vil ha barn med denne mannen og at han steriliserer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det alltid mannen som må ta ansvaret ? Synes det er feil.

Men fyren din tar jo ikke noe ansvar, han vil ha samvær fordi det blir mindre barnebidrag. Om noen år, når det er over mellom deg og ham er deg ditt barn han tenker slikt om. og syter om det til nydamen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye hissige kommentarer her inne. Så bra at dere lar dere provoserere. Men hva jeg føler er hva jeg føler og det har jeg rett til.

Hvordan jeg er som person eller min samboer er som person kan ikke dømmes ut i fra det lille jeg skriver. Dere er like fordømmende som meg. Og dere er bare såvidt tilskuere.

Jeg er en person som alltid har stilt opp for andre, tatt vare på mine foreldre og besteforeldre. Jeg kommer sikkert til å bli glad i dette barnet også, men det kommer til å ta tid. Dere får det til å høres så enkelt ut. Det er ikke alt som er lett her i livet. Og for meg er dette en utfordring. Men man har alltid et valg og jeg kan velge å bli i situasjonen eller jeg kan gå. Jeg har bedt min mann om å gjøre det riktige. Men jeg må da få lov til å ytre mine følelser og meninger uten å bli dømt nedenfor og hjem. Tror en god del av dere mangler en god posjon empati og forståelse. Den jenta han har fått er nydelig. Det er bare vanskelig for meg å takle min egen sjalusi. Ingen moralpreken kan hjelpe slike følelser.

Tiden leger alle sår.

Takk for kommentarer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye hissige kommentarer her inne. Så bra at dere lar dere provoserere. Men hva jeg føler er hva jeg føler og det har jeg rett til.

Hvordan jeg er som person eller min samboer er som person kan ikke dømmes ut i fra det lille jeg skriver. Dere er like fordømmende som meg. Og dere er bare såvidt tilskuere.

Jeg er en person som alltid har stilt opp for andre, tatt vare på mine foreldre og besteforeldre. Jeg kommer sikkert til å bli glad i dette barnet også, men det kommer til å ta tid. Dere får det til å høres så enkelt ut. Det er ikke alt som er lett her i livet. Og for meg er dette en utfordring. Men man har alltid et valg og jeg kan velge å bli i situasjonen eller jeg kan gå. Jeg har bedt min mann om å gjøre det riktige. Men jeg må da få lov til å ytre mine følelser og meninger uten å bli dømt nedenfor og hjem. Tror en god del av dere mangler en god posjon empati og forståelse. Den jenta han har fått er nydelig. Det er bare vanskelig for meg å takle min egen sjalusi. Ingen moralpreken kan hjelpe slike følelser.

Tiden leger alle sår.

Takk for kommentarer.

Men det var jo ditt valg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han vil ikke ha noe med barnet å gjøre" Unnskyld meg, men for en drittsekk du er sammen med! Hvordan den uskyldige ungen kommer til verden er ikke barnet sin feil og uansett hvor mye man vrir og vender på det så er det også hans barn og han burde stå til ansvar! Uansett om hun sa hun trodde hun ikke kunne bli gravid, han valgte å kjøre den inn og burde visst at det alltids kunne være en liten mulighet.

Håper du ikke vil ha barn med denne mannen og at han steriliserer seg!

Hehe, jeg er ikke hårsår! Jeg synes han er en flott person, men ja, han og mange andre menn skulle vært sterilisere og kun hatt tilgang til egen sperm i en spermbank :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er altså i ferd med å få barn nummer tre, men kvinne nummer tre? Høres ut som en kvalitetsfyr..

Anonymous poster hash: 82f70...a61

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Dessverre er det akkurat denne dama mannen din valgte til å ha barn sammen med.

Han valgte nok ikke å ha barn sammen med henne. Hun sa jo til han at hun trodde ikke hun kunne få barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er ikke hårsår! Jeg synes han er en flott person, men ja, han og mange andre menn skulle vært sterilisere og kun hatt tilgang til egen sperm i en spermbank :-)

Han er altså i ferd med å få barn nummer tre, men kvinne nummer tre? Høres ut som en kvalitetsfyr..

Anonymous poster hash: 82f70...a61

Ja, den her feiende flotte mannen med adskillig mer i bagasjen i tillegg....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Men, hvordan har dere tenkt å ivareta de forskjellige barna oppi dette? Det er for så vidt mye mer interessant enn alt annet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han valgte nok ikke å ha barn sammen med henne. Hun sa jo til han at hun trodde ikke hun kunne få barn.

Det valgte han ja siden han ikke valgte å bruke kondom.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Det valgte han ja siden han ikke valgte å bruke kondom.

Han trodde vel han ikke trengte det når hun "ikke kunne få barn". :vetikke: Hun kunne fint si "men bruk kondom for sikkerhetskyld".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han trodde vel han ikke trengte det når hun "ikke kunne få barn". :vetikke: Hun kunne fint si "men bruk kondom for sikkerhetskyld".

Han kunne vel fint si "men vi bruker kondom, for sikkerhetskyld".

Idiotisk å ikke bruke kondom, også mtp kjønnssykdommer. Og idiotisk å sutre om "stakkars menn som blir lurt til å få barn".

Puler du, kan det bli barn av det. Punktum.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trodde vel han ikke trengte det når hun "ikke kunne få barn". :vetikke: Hun kunne fint si "men bruk kondom for sikkerhetskyld".

Det kunne han ha tenkt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Han kunne vel fint si "men vi bruker kondom, for sikkerhetskyld".

Idiotisk å ikke bruke kondom, også mtp kjønnssykdommer. Og idiotisk å sutre om "stakkars menn som blir lurt til å få barn".

Puler du, kan det bli barn av det. Punktum.

Men det finnes kvinner som lurer menn bare for at de skal ha en unge. Desperate kvinner. Så kanskje angrer de i ettertid å skylder på mannen. Jeg kjenner ei sånn. Hun lurte en rolig og snill gutt som jeg gikk på vgs med. Nå får han ikke se ungen mer.

Ja han kunne også si "vi bruker kondom, for sikkerhetskyld". Men dama har også ansvar under sex. Ikke bare mannen. Ville hun ikke bli gravid så kunne hun tvinge han til å bruke kondom, når mannen ikke hadde vett til det selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer hadde hatt en meget kort affære med en kvinne før vi møttes. Det forløp seg slik at han fikk en melding om at butikken var åpen, og ettersom han ikke hadde hatt samleie på over et år så beit han på agnet. Hun sa til han at hun trodde hun ikke kunne bli gravid. Etter noen måneder da vi hadde vært sammen en god del og startet et forhold så kommer meldingen om at hun er blitt gravid. Han forteller henne at han ikke vil ha noe med graviditeten og gjøre og at hvis hun velger å beholde så blir det hennes valg, hun godtar dette. Han har dessuten et barn fra før som han prøver å ha et godt forhold til under vanskelige omstendigheter med hennes mor og han har akkurat begynt å få livet sitt på rett kjøl. Det går lang tid og han hører ikke noe fra henne, ikke før hun finner ut at han skal bli pappa med din forlovede som han har vært sammen med i snart 2 år.Da får han melding om at han får signere papirene, hun er lei av å bli støttet fra NAV og ønsker barnebidrag. Han velger å besøke henne for å finne en løsning.

For meg er dette mitt livs mareritt. Jeg fikk ei "stedatter " da jeg traff han og det er bare hyggelig, men han har en del bagasje og hvorfor skal jeg nå måtte forholde meg til enda et barn, bare fordi det er slik at hvis han har samvær med barnet så får han mindre i betale i bidrag. Dette er en voksen dame som tydeligvis trang en sæddonor og som valgte å beholde barnet alene. Hun har dessuten kontaktet hans andre barn og flere i hans familie for at de skal komme i sosiale settinger osv. Dette helt uten å snakke med han først. Jeg synes det er frekt og manipuleremde og ikke minst egoistisk,

Venter selv barn nå og føler meg frastjålet det som skulle være en flott tid. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Og typisk min personlighet er å ofte min egen lykke for andres.

Takk for tilbakemeldinger. Trenger å lufte tankene.

Skjønner deg godt!!!!

Kjedelig situasjon. Men hadde jeg vært deg, hadde jeg fokusert på ditt forhold til mannen din og deres barn.

Det er viktig for deres barn at dere har det fint.

Forsøk å sette ting i perspektiv. Tenk så heldige dere er som ikke lever i flyktningleir. :) det du har er en moderne familie. :)

Ikke la dette ødelegge deres fine tid. !!

Det finnes så mange gale damer for lokker menn til farskap. Har hørt om altfor mange. Det burde vært straffbart og gjennomført svangerskap uten begges samtykke. !

Anonymous poster hash: 45116...901

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...