Gå til innhold

Norsk mor kinesisk far. Hvordan kommer barnet til å se ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Norsk mor, asiatisk far.

Kommer barnet til å ligne på meg eller på far?

Anonymous poster hash: 8b81b...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke godt å si, men store muligheter for at det blir et vakkert barn.



Anonymous poster hash: f5756...7ab
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil se ut som en euroasiat da.

Og det er?

Anonymous poster hash: 8b81b...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er noen bilder av halvt kinesiske og halvt hvite babyer .https://www.google.com/search?q=half+chinese+half+white+baby&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=bMBVU-CBEojh8AWSioG4Dg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667

Kjenner mange som har babyer som er halvt koreanske halvt europeiske, noen av babyene ser mer europiske ut, noen ser mer asiatiske ut. Faar selv en halvt asiatisk baby til sommeren, regner med at han vil ligne mest paa faren:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier: umulig å si på forhånd.

Jeg kjenner en unge som er prikk lik mora si, bare med asiatisk preg. Både mimikk og ansiktsform er som å se mor, mens farger (øyne, hår, hud) er fra far.

Og så har du sånne som poden min, som verken ligner veldig på mor eller far.

Anonymous poster hash: a0159...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umilig å si. Min venninne er finsk og har barn med en kineser, datteren deres er en god mix, ikke helt skjeve øyne men en tendens. Mn ser at hun er en mix. Hva angår farge er håret svart og hun er litt gyllen i hudfarge.

Anonymous poster hash: 4b606...4ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestefar er mix av typisk nordisk mor (blond, blåøyd, lys hud) og kinesisk far. Han har ganske blå øyne og ser ellers ganske kinesisk ut.

Anonymous poster hash: c081b...a06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stesøsteren min er halv koreansk, halvt norsk (veldig nordisk, med kritthvit hud og lyse øyne) og hun ser mest koreansk ut. Hun har kanskje en anelse lysere hår enn det vanlige helsvarte og når jeg tenker meg om er hun gjerne heller ikke så ''flat'' i ansiktet som de fleste koreanere, men ellers har hun veldig asiatiske øyne, både i fasong og farge, og hun er mye brunere i huden enn en gjennomsnittlig nordmann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De asiatiske mørke fargene er nok dominante over de lyse nordiske, så mest sannsynlig svart hår, brune øyne og gyllen hud, men trekkene er jo umulig å spå...

Anonymous poster hash: 09574...855

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørke trekk har en tendens til å dominere over lyse trekk, men vet om folk som er halvt kinesiske, halvt koreanske og halvt thailandske som har lyse øyne og lysere hår. Så kan man jo se på de Gosselin-barna som var med i John and Kate plus 8. De ser veldig koreanske ut til å være tre fjerdedeler hvit.



Anonymous poster hash: d62e2...97b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner mange som er halvt Thai/Norske og det varierer veldig hvilken trekk og farger de arver. Noen ser helt nordiske ut med litt mørkere farger, mens andre igjen har mer asiatiske trekk.

Hun her er halv Thai/Norsk.

https://www.google.com/search?q=missglamorazzi&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MlZWU_GhEOOXyAPCoYHwDA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1536&bih=738#imgdii=_

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at de asiatiske trekkene blir svært fremtredende.

Med andre ord tror jeg babyen får dine øyne, og farger (mørkt hår, mørke øyevipper). Kanskje lysere i huden enn deg.

Blir spennende å se da? :D



Anonymous poster hash: c62e9...272
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at de asiatiske trekkene blir svært fremtredende.

Med andre ord tror jeg babyen får dine øyne, og farger (mørkt hår, mørke øyevipper). Kanskje lysere i huden enn deg.

Blir spennende å se da? :D

Anonymous poster hash: c62e9...272

Mente faren selvfølgelig (som var den kinesiske).

Anonymous poster hash: c62e9...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...