Gå til innhold

Hørtes Tristan Helge helt idiotisk ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange av de "nye" motenavnene er grusomme og vitner om foreldre som prøver veldig hardt å være noe de ikke er...

Helge er et pent navn som er tidløst og passer både på en gutt og en voksen mann.

Trstan, Maximillian og lignende høres veldig barnslig ut. Passer ikke når barne en gang blir voksne.



Anonymous poster hash: 4baa3...4c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Ville helt klart gått for Helge, ingen kombinasjon. Stødig navn som står best alene. Jo mer jeg "smaker" på det, jo bedre liker jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ingen skam å hete bare Helge, men det er teit å kalle opp når foreldrene ikke liker navnet selv.

Tony Helge klinger jo bra rent musikalsk, og er omtrent like harry som Tristan Helge, så da passer det kanskje TS?

Hvis det skal være mer i retning William, kan kanskje Claus Helge fungere? Eller hva med Solan Helge, hvis det er Tristan som virkelig er det store? Jens Helge ville vært et respektert navn, men det blir vel for kjedelig?

Tristan minner meg for øvrig om den nå 20 år gamle filmen med Brad Pitt som præriegutt. Han het Tristan i filmen.



Anonymous poster hash: f1db7...23e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Tror faktisk vi har bestemt oss og det blir William. Samboer likte ikke Helge, så tok ikke lang tid før jeg måtte gi meg :) Men takk for innspill alle sammen!



Anonymous poster hash: d399a...6ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...