Gå til innhold

Jeg vil se en feel-good-film på Netflix i dag - forslag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Strandet

Lol, da skal du nok måtte vente en stund til det blir moro. (Om Shawshank Redemption)

#AndyDufresneIfengsel

Kunne vært verre, hvis noen hadde foreslått "Themla & Louise".

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken nettleser bruker du?

Om du bruker chrome kan du laste ned hola better internet ved å følge linken. Ellers kan du bare søke frem den som passer til din nettleser. Da får du tilgang til maaaaaange flere filmer og serier på netflix.

Bruker Chrome og har Hola, men får opp varsel på at programmet driver og forandrer filer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Safari, hva kan jeg bruke? Hadde amerikanske før, men så sletta gubben firefox og da mistet jeg det /:/



Anonymous poster hash: 480a1...824
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Chrome og har Hola, men får opp varsel på at programmet driver og forandrer filer..

Jeg aner ikke.. Jeg bruker fortsatt media hint. Uten å betale. Ikke si det til noen, for jeg aner ikke hvordan jeg fikk det til. Den har liksom bare fortsatt å fungere, selv om det egentlig har blitt en betalingsfunksjon. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Safari, hva kan jeg bruke? Hadde amerikanske før, men så sletta gubben firefox og da mistet jeg det /:/

Anonymous poster hash: 480a1...824

Så last ned firefox igjen? Eller chrome.

Anonymous poster hash: bd3bc...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den amerikanske netflix vil jeg anbefale å betale en symbolsk sum i måneden for å bruke media hint. Avhengig av hva dollaren ligger på, koster det mellom 25-34 kr i måneden. (34 kr nå i det siste, siden dollaren er så høy). Dette fungerer glimrende, aldri noe tull med dette etter at jeg gikk for dette, absolutt verdt de få kronene for å få et mye større utvalg ;). Hula har jeg hørt er veldig ustabil. Bruk chrome til media hint.

Ellers om du vil se en litt koslig julefilm som ikke er så kjent, så synest jeg at "Holiday in handcuffs" er koselig :)

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De urørlige. Fantastisk film, den vil få deg til å le, gråte og få tro på menneskeheten.... hehe. Anbefales sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke.. Jeg bruker fortsatt media hint. Uten å betale. Ikke si det til noen, for jeg aner ikke hvordan jeg fikk det til. Den har liksom bare fortsatt å fungere, selv om det egentlig har blitt en betalingsfunksjon. :P

det gjør jeg og... funker godt det. hadde klikket hvis det ikke funka mer! jeg har amerikansk nettflix på firefox på mac, og på samme pc har ejg norsk netflix på safari, har og norsk på aple tv. Synes det er kjekt å ha netflix :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Lost in Austen"

Den er fantastisk, men du får ekstra utbytte om du et Jane Austen fan og har lest eller sett Pride and Prejudice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...