Gå til innhold

Er du smartere enn en 5. klassing?


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Ja men det skal være ting de lærte seg når dem gikk på skolen. Ikke mange voksne som lærte seg hva forkortelsen på sms var når de gikk på barneskoleDeal or no deal klarte seg bra da. Norske spørre programmer nå tll dags varer ikke lenge uansett

Ok, du har jo missforstått hele poenget med programmet.

Nei, det skal ikke være ting som de som deltar lærte om når de selv gikk i 5 klasse. Da er jo hele poenget borte med å "få hjelp" fra elever som idag går i 5.klasse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker ikke programlederen, syns det drar så jæææævlig ut, kan de ikke bare svare?! :P

Anonymous poster hash: 99ef6...fde

Dette er et triks de gjør for å spare penger. Det var legenden Frithjof "Joffen" Wilborn som begynte med dette under Vil du bli millionær, mens man kjører gjennom 5-10 deltakere på en time i andre land, så fikk "Joffen" gjennom knapt 2 med sitt snikksnakk om masse uvesentligheter.

Dette var TV2 selvsagt veldig fornøyde med, de sparte jo masse penger, så det er blitt deres strategi i penge-gameshow deretter.

Anonymous poster hash: 5f9a0...89e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det programmet virker ekstremt kjedelig. Samme med Deal or noe deal. Langdrygt.

"Jaget" har jeg sett av og til. Der går det mer unna :)

Synes navnet på programmet er teit jeg og. Det motsatte av smart er dum. Femteklassinger er ikke dummere enn voksne, de har bare andre forutsetninger. Og selvsagt har de bedre peil på pensum de nettopp har pugget..



Anonymous poster hash: 6c2ff...223
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Liker ikke programlederen, syns det drar så jæææævlig ut, kan de ikke bare svare?!"

Han har fått instrukser om å dra det ut... Sturla B.J. er herlig synes jeg! Men programmene han leder er gjerne like kjedelige som andre kjedelige programmer allikevel.



Anonymous poster hash: 6c2ff...223
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, du har jo missforstått hele poenget med programmet.

Nei, det skal ikke være ting som de som deltar lærte om når de selv gikk i 5 klasse. Da er jo hele poenget borte med å "få hjelp" fra elever som idag går i 5.klasse.

Hvordan kan folk vite ting dem ikke lærte på skolen da for så å si at dem ikke er smartere enn dem? Sikkert mye dem vet som barna ikke vet Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte deal or no deal. Skulle ønske det kom tilbake

Dette er et triks de gjør for å spare penger. Det var legenden Frithjof "Joffen" Wilborn som begynte med dette under Vil du bli millionær, mens man kjører gjennom 5-10 deltakere på en time i andre land, så fikk "Joffen" gjennom knapt 2 med sitt snikksnakk om masse uvesentligheter. Dette var TV2 selvsagt veldig fornøyde med, de sparte jo masse penger, så det er blitt deres strategi i penge-gameshow deretter. Anonymous poster hash: 5f9a0...89e

Har du noe kilde på dette?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de skal være så kjipe og gjerrige på pengene, så bør de heller la hver å lage slike spørreprogram da. Når 70-80% av tiden bare går til babel og tull, så blir det kjedelig.

Mange av de spørsmålene de får er jo ikke vanskelige. Så skal de tenke på hva svaret er, trenger de hjelp fra barna, hvem av ungene skal de velge, litt smaltalk, skal jeg låse svaret nå hmmm tenke osv. Irriterende!



Anonymous poster hash: 3d98a...e15
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de skal være så kjipe og gjerrige på pengene, så bør de heller la hver å lage slike spørreprogram da. Når 70-80% av tiden bare går til babel og tull, så blir det kjedelig. Mange av de spørsmålene de får er jo ikke vanskelige. Så skal de tenke på hva svaret er, trenger de hjelp fra barna, hvem av ungene skal de velge, litt smaltalk, skal jeg låse svaret nå hmmm tenke osv. Irriterende! Anonymous poster hash: 3d98a...e15

Og så bruker Sturla 5 minutter på å synge eller danse...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...