Gå til innhold

Håndball-EM


rockejenta

Anbefalte innlegg

Hva synes dere? Er en ganske skuffende start, mener jeg :/ Mye roting..

Anonymous poster hash: 1d6cb...395

Enig. Dette ble litt VEL spennende. Men så er det vel også hardere konkurranse i dag enn det var på søndag. Får håpe jentene greier seg :):ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Dette ble litt VEL spennende. Men så er det vel også hardere konkurranse i dag enn det var på søndag. Får håpe jentene greier seg :):ball:

Var det ikke sånn at vi trodde Danmark, Norge og Romania gikk videre fra gruppen vår? I så fall burde vi jo KNUST Ukraina :vetikke:

Satser på at de kommer sterkere tilbake i 2. omgang :ball:

Anonymous poster hash: 1d6cb...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreomgang gikk virkelig mye bedre! Silje Solberg stod som en gud. Herlig å se :danse: Da var vi tilbake der vi skal være. Herrem(in gud) hadde noen råbra kontringsmål!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er knallbra når unge spillere får en sjanse og tar den!

Synd jeg jobber torsdag kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det blir en jevn kamp i kveld. Og jeg tror også at Toft står godt i Danmarks mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at det blir en jevn kamp i kveld. Og jeg tror også at Toft står godt i Danmarks mål.

Jeg også. Har ho på EM-managerlaget mitt. Så håper på en måte at ho står godt også, selv om Norge nok tar seieren knepent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tro på Norge i kveld? Sånn.. innerst inne?



Anonymous poster hash: 9d0fc...6a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! For en spennende kamp! Tvilte aldri på jentene :) Silje Solberg var den desidert beste i dag.

Endret av rockejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker håndball og følger ivrig med, men har aldri skjønt det der poenggreiene. Noen som kan forklare?



Anonymous poster hash: f5b26...200
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker håndball og følger ivrig med, men har aldri skjønt det der poenggreiene. Noen som kan forklare?

Anonymous poster hash: f5b26...200

Hvilke poeng er det du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke poeng er det du tenker på?

At nå går Norge videre med 4 poeng tror jeg, og Danmark har bare ett? Så de var veldig lei seg selv om de var med videre. Har aldri helt skjønt det der.

Triumfen betyr at Norge går videre til hovedrunden med fire poeng, mens Danmark har det langt tøffere med sitt ene poeng.

Eller sagt på en annen måte: Foran tre kommende kampene mot Spania (lørdag), Polen (mandag) og Ungarn (onsdag), så stinker det allerede semifinaleplass i Budapest av det norske landslaget.

Norge kan trolig koste på seg et tap i én av kampene og likevel gå videre til semifinalen i EM.

http://www.fvn.no/sport/sport_i_dag/sport_i_dag_ntb/Danmark-trenger-norsk-hjelp-i-handball-EM-2725077.html

Anonymous poster hash: f5b26...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At nå går Norge videre med 4 poeng tror jeg, og Danmark har bare ett? Så de var veldig lei seg selv om de var med videre. Har aldri helt skjønt det der.

http://www.fvn.no/sport/sport_i_dag/sport_i_dag_ntb/Danmark-trenger-norsk-hjelp-i-handball-EM-2725077.html

Anonymous poster hash: f5b26...200

Det er egentlig ikke så komplisert, men hvordan forklare det enkelt!? :P

Norge får med 4 poeng fordi vi vant kampene mot de to andre lagene som gikk videre. Danmark spilte uavgjort og tapte mot de to andre lagene i gruppa som gikk videre, de får dermed kun med seg ett poeng.

Man tar altså med seg poeng fra gruppespillet, men kun fra kamper spilt mot de andre lagene som går videre, om det ga mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er neste kamp? :danse::danse:

Anonymous poster hash: 1d6cb...395

Fant det ut nå :rodme:

Anonymous poster hash: 1d6cb...395

Du kunne jo delt det med oss andre da :snurt::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NESTE KAMP ER I MORGEN KL 18.15 MOT SPANIA FOLKENS :danse::danse:



Anonymous poster hash: 1d6cb...395
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NESTE KAMP ER I MORGEN KL 18.15 MOT SPANIA FOLKENS :danse::danse:

Anonymous poster hash: 1d6cb...395

Der, ja! :laugh: Takker og bukker :blomst: - jeg var nemlig for lat til å sjekke selv... :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ikke så komplisert, men hvordan forklare det enkelt!? :P

Norge får med 4 poeng fordi vi vant kampene mot de to andre lagene som gikk videre. Danmark spilte uavgjort og tapte mot de to andre lagene i gruppa som gikk videre, de får dermed kun med seg ett poeng.

Man tar altså med seg poeng fra gruppespillet, men kun fra kamper spilt mot de andre lagene som går videre, om det ga mening.

Ja, akkurat det har jeg forstått, men hva betyr så poengene videre? :) :)

Anonymous poster hash: f5b26...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...